ce je vse ok pol ni problema ce pa so nekateri pametni poleg pa s papirji nekaj muckajo pa majo pac probleme,je res drazje kot v lj ampak dosti hitreje,1 delovni dan cakanja,v lj pa po mesec in vec in pol se vozi tako dolgo da te ne ustavijo
Bom kar tukaj napisal,da sem danes bil na rti-ju v mb in se narocil za homologacijo temnih stekel in zadnjega lonca powerful,na vrsti sem ze jutri in vse skupaj bo stalo 90 eurov,tako da bo to na hitro reseno in kartoncek dobim po po?ti ker nimam casa tam cakat ker grem pol kar v sluzbo,tako da za RTI mb
Zima se nezadr?no bli?a in z njo mraz, vlaga, sol na cestah. Zato je pred zimo pametno popraviti kak?ne globoke praske, ki bi povzro?ile ne?eleno rjavenje, ki ga zima ?e dodatno potencira.
No tudi mene je danes nepri?akovano ?akal tale prizor
Verjetno je bil vzrok kak?en kamen(?ek), ki je hvala bogu kon?al na plehu na strehi, ker sila, ki naredi tako po?kodbo bi verjetno po?ila tudi vetrobransko steklo.
Kot ka?e je po?kodba nastala ?e kak?nih 14 dni nazaj tako, da je rja ?e za?ela svoj ples in pred samim nanosom barve jo je potrebno odstraniti. Zato zelo prav pride kovinska ??etka, ki je del korekturnega kompleta, ki ga dobite pri va?em Mazda dealerju.
Rjo je potrebno dobro odstraniti in z njo tudi nakru?ene robove okoli po?kodbe saj bi lahko kasneje ta po?kodovan lak lahko sam odstopil.
Barve nato nanesemo rahlo s kup?kom saj ko se barva posu?i se tudi rahlo skr?i in napolni vdolbino.
Ko se posu?i zgleda nekako takole
Nanesemo ?e prozoren lak, da za??itimo barvo pred vremenskimi vpiliv
Evo to je to, sicer ni tako dobro, kot bi naredil profi li?ar ampak je pa bistveno ceneje in ?e ne nesete nosa na 10-15 cm od po?kodbe se le te skoraj ne vidi. Najbolj va?no pa je, da je lak zdaj za??iten
Potreb??ine
- korekturni komplet (cca 16?), ki vsebuje barvo, lak in kovinsko ??etko za odstranjevanje rje
preveri prvo ventilator na direkt strom ce dela,pol pa se preveri termostikalo,ker drugo ponavadi ni narobe al pa ce je res ki kabl precvikan pa se ne vidi
wd pomaga samo zacasno,v vsakem primeru je premalo napet,odsraufaj alternator in naspanaj remen,ce ga probas z roko mora imet na najdalsem delu cca 1cm hoda gor in dol,in vec nebo cvilo
?e dolgo nazaj nazaj smo zvedeli da Castrol NI olje.
zakaj pa meni samo castrol odgovarja txt 10w-40 vse drugo mi mazda popapca pa kolega samo to olje dava v vse avte in vsi zadovoljni doben ne doliva do servisa ga pozre samo teko kot je misljeno 2-3 dcl,zame je to najboljse olje
:ne vem: si preprican da je sel termostat,dela zdaj vse normalno,ker ta dimcek kot pravis je vsake teko cajta cist normalna stvar to je nabrani kondenz
kot je uklopko svetoval,pri meni je blo isto pri vec avtih,posebej ce so robi na dromlah,peljat se z rocno malo,ali pa tudi rahlo bremzo drzis pri voznji,ce pa ne pomaga pa so pakne za en kurac kvalitete,al pa dromle podrejat najboljse cele ne samo roba
jaz sem danes hodla pa castrolovo gtx 10w-40 pa me zanima ?e pa?e to vredu v cjko?
drga? pa tui ne vem kje bi se doblo ap service sg.
jaz sem mel prvo menjavo to olje in motorju ni odgovarjalo ga je pilo,ptem sem dal TXT 10w-40,ki ga zaj uporabljam ze tri leta,ker do menjave ki jo delam vsakih 10.000km,moram max.dolit od 0.3 do 0.5 litra olja,odvisno od voznje,ki pa vemo da je vse prej kot po?asna
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
MAZDA POWER
Povezava za deljenje
Deli na druge strani