men popije priblizno 2x tolk... consider yourself lucky.
js trenutno niti niam kesa tega zrihtat.. tak da bom se eno leto lepo dolival. naslednje poletne pa kaj zamenjal.
Pogosto kontroliraj olje, ker se lahko zgodi, da poraba olja naenkrat poraste, ker je eden ali ve? teflonov izgubilo funkcijo tesnjenja. O porabi olja sem ?e pisal na tem forumu. Odvisna je od mnogih stvari in ne zgolj od teflonov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e nisi dobro razumel. Meni so to delali na uradnem servisu blagovne znamke, ki jo ?e dlje ?asa vozim in to na dveh razli?nih motorjih. To pa ni mazda in ne vem, ?e bi mazdo vzeli v obdelavo. Lahko pa vpra?am. Sklepam pa, da ?e se da na cirtoenih se da tudi na drugih motorjih le, da morajo imeti ustrezno orodje (mislim da so neke vrste kle??), da lahko tefon zagrabi in ga potegne iz le?i??a.
Glede vpra?anja, ali se spla?a pa je odgovor nedvoumen, ne da se spla?a, ko zgubijo tesnilno funkcijo, jih je potrebno obvezno zamenjati, saj lahko pridete v situacijo, da ma?ina pokuri olje precej pod minimumom, kar je lahko usodno za motor. Meni je motor na relaciji 1000 km pokuril skoraj vse olje. Belo-moder dim je bila edina signalizacija, ki mi je "signalizirala", da z ma?ino nekaj ni v redu. Na merilni palici ni bilo mogo?e izmeriti koliko ga je ostalo. Zahvaljujo? metabondu motor ni zaribal, ?eprav sem ga zadnjih 200 km po?teno preganjal. Odnesel sem jo z menjavo batnih obro?kov in ostalim kar taka menjava zahteva. Mehanik mi je povedal, da bi mogo?e ?lo samo z menjavo teflonov, vendar sem iz preventive zamenjal tudi obro?ke.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pravi mojstri imajo primerno orodje za zamenjavo teflonov brez, da bi odmontirali glavo motorja. Potrebno je odstraniti pokrove ventilov in odmi?ne gredi ter z zgornje strani sneti stare teflone in jih zamenjati z novimi. Na drugi znamki avtomobila so mi dvakrat po tem postopku menjali teflone.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Simptomi, ki jih navaja? ka?ejo na omejen pretok izpu?nih plinov skozi DPF (pove?ana poraba, na?iganje signalizacije, izguba mo?i, prehod na rezervni program delovanja motorja...). Najverjetneje si pri?el do faze, ko je elektronska regeneracija DPF neu?inkovita, oziroma o?isti filter le toliko, da se trenutno signalizacija ugasne, po nekaj 100km pa se ponovno na?ge, ker senzorji ponovno zaznajo pove?anje pritiska izpu?nih plinov v filtru. Jaz sistema DPF ne poznam v detajle, menim pa, da obstaja mo?nost demonta?e DPF in ro?nega ?i??enja (izpiranja ali kaj podobnega). Pozanimaj se na servisu o tej varianti. V nasprotnem lahko postane? vir dodatnih zaslu?kov serviserjev, ki ti bodo "regenerirali" DPF na vsakih 1000, ali 2000 km.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.
Iz rezervoarja potegni ?e liter dizla in ga shrani za analizo. ?a se bo izkazalo, da je krivo gorivo,dokumentiraj vse ugotovitve, ki ka?ejo na to, usedline v filtru, korozijo...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tega izraza slovenski knji?ni slovar ne pozna. Pozna samo rjavenje. Tako se lahko tisto garancijo na 12 let razume lahko zgolj kot rjavenje in nobenega izmotavanja si poobla??eni prodajalci ne morejo privo??iti.
Po dobrih poslovnih obi?ajih si takega "izmotavanja" ne morejo privo??iti, saj gre v nasprotnem za zavajajo?e ogla?evanje, oziroma za prevaro.
Ti mazda bt50 kar vztrajaj na popravilu na ra?un garancije.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam 9 mesecev staro mazdo 6 1.8 bencinar karavan . Pred ?asom se mi je za?elo dogajati, da ko dam v vzratno prestavo ne gre ne zmeraj ampak se to pogosto zgodi. Potem moram dati prestavo v ler in izpustiti sklopko in potem ponoviti vso proceduro. Ko to naredim pa je mo?no dati v vzratno prestavo. Bil sem na servisu Selmar v Celju in mi je avtomehanik rekel, da je to problem mazd 6 1.8, in da je problem z zobniki in da to ni ni? narobe. Ker sem potem znorel, ko mi je to povedal da je to normalno za devet mesec star avto, da ne bo pomote kupil sem novi avtomobil, sedaj ne vem kaj naj naredim. ?e je ?e kdo imel tak problem, ali ?e mi lahko kdo kaj svetuje kako naj jih pritisnem , da mi bodo to te?avo odpravili, ker po mojem oni to zavla?ujejo, ker je avto ?e v garanciji.
Lep pozdrav
Najverjetneje gre za dolo?ene nepreciznosti pri izdelavi zobnikov, ki se z vtekanjem postopoma odpravijo. Predlagam ti Metabond GT, dodatek za menjalnike, ki bo pomagal k hitrej?emu vtekanju in la?jemu prestavljanju.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ta zadeva deluje samo, ?e to?a pada z zmernim vetrom. Ponavadi pa pa "orehi in jajca" padajo z mo?nim vetrom, katerega sunki presegajo 100 km/h. V takem slu?aju pa lahko ta lahkotna konstrukcija povzro?i ?e dodatne po?kodbe plo?evine. Kdor je do?ivel mo? vetra pri neurju, prav gotovo ne verjame v koristnost te zadeve proti "jaj?ni" to?i.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
A zlatko kaj pripomore, da se cedilo manj paca, oz. da se sploh ne bi? Najbr? ne a ne?
Vse je odvisno od vzroka pacanja. ?e je vzrok za to nekoliko povi?ana temperatura olja in se ta nesnaga hitreje oprijema cedila pri motorjih, ki jih vozijo energi?ni ?oferji, potem lahko pomaga, saj zlatko zni?uje delovno temperaturo olja. Foruma? LabiGT nekoliko ru?i to teorijo, saj kolikor je znano je on precej energi?en voznik, ki vozi na dolge relacije z visokim hitrostnim povpre?jem (kar prav gotovo pove?uje T olja), pa se mu je pacanje zgodilo pri 230.000 km. Pri njem ni pri?lo do zaribavanja. ?eprav je nekaj nad zlatkotom jamral, sem prepri?an, da mu je pri zmanj?anju posledic zama?itve pomagal.
?e je pa vzrok sama sestava olja, potem zlatko ne pomaga pri prepre?evanju tvorjenja usedlin, pomaga pa pri zmanj?evanju posledic pri oviranju delovanja oljne ?rpalke z zvi?evanjem odpornosti na zaribavanje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj bi lahko tud mi kaj zvedli, al moramo ?akat da nam zariba.....
Daj deli to sre?o... pa nam malo opi?i, kaj si saniral za 250 evri?ev....
Gre najverjetneje za problem pacanja oljnega sita oljne ?rpalke zaradi olja dexelia, ki ga mazda priporo?a. Zakaj se to ne dogaja pri drugih blagovnih znamkah, ki uporabljajo druga motorna olja. Pri avtomobilih, ki imajo motorje porekla PSA ?e nisem sli?al za ta problem. PSA ima dolgo zgodovino dizel motorjev, ki so dokazano zdr?ljivi. Osebno uporabljam olje total quartz 9000 in seveda ?e golda. Pri 200kkm ne ka?e ?e nobenih znakov mazalnih problemov.
Kot sem ?e navedel je usedlina na situ izjemno trdovratna in ne pomaga niti bondov CL, kljub temu, da je mo?an detergent za izpiranje notranjosti motorja. Ko je sito enkrat zapacano ga je potrebno mehani?no o?istiti. Vsekakor bi bilo potrebno na velikem servisu odstraniti tudi karter in o?istiti sito oljne ?rpalke. Razmi?ljati je potrebno tudi v smeri zamenjava znamke olja.
Naj ponovno navedem za zlatko&bond Co omili posledice zaribavanja (zmanj?uje ?kodo) ne more pa popolnoma re?iti problem in posledico pacanja sita.
Najverjetnej?a re?itev problema je v pravilni izbiri motornega olja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj pa, ?e nabavi? lak in barvo,nato pa ?ez nekaj dni vse skupaj zglanca? s primerno teko?ino za glancanje. Bond ima nekaj zanimivega na to temo. K5 je za nekoliko vidnej?e po?kodbe, Starlight 2000 in New comet pa za visoki sijaj laka
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti?
To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Problem lahko nastane zaradi elektrokorozije, ki je posledica malih galvanskih tokov med dvema razli?nima kovinama v prisotnosti vlage (elektrolita). Mogo?e je obloga ventila narejena iz Al-Mg zlitine, felga pa je iz zlitine, v kateri je prevladujo? aluminj. Magnezij je v elektopotencilanem zaporedju kovin pred aluminijem, zato ga pri zgoraj omenjenih pogojih "po?ira". :ne vem:
Mo?no pa je tudi, da je obloga porozna in je zaradi zmrzovanja popokala.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe ima prav. Ko se menjalni?ko olje segreje postane preredko, zato sinhroni ne delujejo ve? dobro. Poleg tega je zatikanje menjalnika znak, da sinhroni niso ve? novi in so se deloma obrabili.
Daj noter sinteti?no olje za menjalnike 75W-90W. ?e ?eli? upo?asniti nadaljevanje obrabe sinhronov, pa tudi zobnikov, dodaj noter ?e aditiv iz bondovega programa (varianta GT). S?asoma se bo zatikanje zmanj?alo, vendar ne bo nikoli ve? "kot je bilo".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ampak tudi ta mikronski sloj se obrablja, delci so res majhni, so pa! Kam grejo, izgorijo( mislim da ne, ima vi?je gori??e kot olje) , se usedejo na dno karterja in v oljni filter( ?e v filter ?e najbolje, ker ga na vsak servis menja?),....?
Zaka te dodake ne dajo v motorna olja in bi vsi pridobili? Ali ?e vedno ni dokazano, da ni pravega efekta?
Dobivam vtis, da ima? potrebo po diskusiji o stvareh, ki jih ne pozna? in posku?a? razlagati stvari na podlagi neke izku?nje, ki s "spornimi" aditivi nimajo blage zveze. Na tem forumu sem ?e podrobno pojasnil princip delovanja bondovih aditivov in kje so njihove prednosti. Malo prelistaj moja pojasnila ima? pa tudi internetno stran pa se tam pozanimaj. Ne mislim vsakemu posebej razlagati ?e razlo?ene stvari. Uporabi funkcijo iskanje.
Kam grdo delci ki se obrabijo? Tam kamor gredo vsi delci obrabe, ko v olju ni aditiva. Le da jih je veliko manj.
Ali misli?, da je olje pri uporabi ?rno le zaradi saj. In kaj so dejansko saje???
Na zadnje vpra?anje bom odgovoril z vpra?anjem? Zakaj misli?, da je Texaco pred leti kupil tovarno akumulatorjev, ki so bili tehnolo?ko precej pred klasi?no akumulatorsko tehniko in tako upo?asnil razvoj Toyotine hibridne in elektri?ne avtomobilske tehnike?????
Glede tvojega na?ina razmi?ljanja o menjavi olja po 10.000 km, je to pa? tvoja stvar. Za mene je na dana?nji stopnji razvoja maziv, ko je ?e v precej avtomobilih interval menjave 30 in ve? tiso? km, metanje denarja in prispevek k onesna?evanju okolja. Kako si pri?el do intervala 10.000 km, mar ne bi bilo ?e bolje na 5.000 km.
Imam ob?utek, da na forumu ponovno razsaja neke vrste lojzovega virusa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No vidi? pa sva pri?la do istega rezultata, to da menja? olje na polovici intervala in to da da je tale goldi superorien , vse brez enega podkrepljenega dokaza !! Pa ?e vedno, za olje po 10.000km ( druga?e se obraba olja kontrolira po urah) bi kar hitro na?el meritve !
Ne me?i v isti ko? industrijo in avte! Tale tvoj izjemno obremenjen reduktor se vrti s kak?nimi vrtljaji, verjento na 6000min-1, sigurno ja !
Tole z bu?nim oljem si kje prebral ali tudi ti prodaja? tako olje, ki zvi?uje I.Q., ker potem na tvoje 15letne izku?nje in reference sigurno pomaga.Bu?no seme bi pa res rabil, ker tele tvoje izjave so take, da bi kokice ali pa seme za ''glodat'' rabil zraven.
Ajde ne nabijaj, nalimaj eden papir, dokaz!
Za takega "Toma?a" kot kot si ti tudi ne pomagajo niti papirji niti pe?ati. Pomaga samo dejanski dokaz. Predlagam stavo, ki te bo stala samo vrednost enega aditiva pod pogojem, da imam jaz prav, v nasprotnem ti bo denar povrnjen. Pogoj je, da priznava kot merodajno merilno sredstvo napravo, ki slu?i za merjenje zdr?ljivosti mazalnega filma na obremenitve (ima? je na sli?icah bondove strani pod Prikaz u?inkovitosti). Na tej napravi bo v enakih pogojih testirano novo nerabljeno olje in tisto, ki ga bomo vzeli iz tvoje ma?ine po predpisnem intervalu menjave, kateremu smo ob menjavi dodali gold. ?e to rabljeno olje z goldom ne bo dalo bistveno bolj?e rezultate od novega olja, dobi? denar nazaj.
Za poku?ino pa ti podajam tudi rezultat preizkusa predhodnika golda pri TUV Bayern.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.
Dobro, obraba je sigurno najve?ja pri zagonu, ?e posebno pozimi. Olje nato za?ne s svojo mazalno in tudi hladilno ter ?istilno funkcijo, ki je zlatko pa? nima.
3.
Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,
Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.
Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?
Res je najve?ji efekt je na hladno. Ne gre pozabiti, da je aditiv ?e posebej u?inkovit tudi, ko sta pri visokih obremenitvah motor in olje zelo vro?a. Na visokih delovni temperaturah je olje redkeje in zato tudi slab?e opravlja svojo funkcijo. Prostor med drsnimi povr?inami se tako zmanj?a in prihaja do nadpovpre?nega dotikanja povr?in in odna?anja povr?inski delcev kovin in zlitin. Zato je obraba v takih pogojih pove?ana. In aditivi o katerih je beseda pomagajo pri zmanj?anju obrabe. Ne gre za to, da bi trdili, da brez teh aditivov ne gre, je pa stanje obrabe bistveno manj?e z njihovo uporabo kot brez njih. tako kot je ?enska ki uporablja kozmeti?ne preparate z leti bistveno bolj ohranjena kot tista, ki ne.
Gold je na na?em tr?i??u cca 3 leta. Toliko ga uporabljam tudi sam. Z njim sem prevozil cca. 80.000 km. Ko ga da? v dobro ohranjen motor ni neke evforije. Najbolj mi je padlo v oko relativno ?isto olje pri dizel motorju po 10.000km. Pri bencincih je to ?e bolj izra?eno. Ne gre za to, da aditiv vpliva na slab?o ?istilno funkcijo olja. V olju so ?e zmeraj deter?enti za izpiranje ne?isto? in ?e vedno jih izpira le, da je povr?ina, ki jo olje izpira manj zapacana. To pa je tudi eden od pozitivnih u?inkov aditiva, saj umazano olje vpliva na pove?ano obrabo.
Predhodnika golda sem dal v xantijo 1.8 pri 37.000 km. Bila je v dru?inski uporabi do prevo?enih 200.000, nato sem jo prodal znancu, ki je prevozil ?e 60.000 km, sedaj jo vozi nek mladeni? iz Izole in ne vem koliko ima km, verjamem pa, da okoli 300.000km.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vzame? merilno palico, da? malo olja s palice med prste in "preizkusi?" mazalno sposobnost olja z drgnjenjem prstov. Ta test obvlada veliko mehanikov tistih "ta pravih".
TO niso bu?e, je bu?no seme, ki spodbuja I.Q.
Lahko dolo?imo mazalno sposobnost z dobrim poznavanjem parametrov oljnega pritiska in dopustnih odstopanj pri dolo?enih obratih, ?e je vgrajen precizen manometer olja, druga?e pa je "testiranje" mazalnih sposobnosti olja brez ustreznih naprav (pre)drago bu?no seme, ki po dolo?eni uporabi pove?a I.Q. do meje, da se lahko ugotovi?, da gre za nategovanje, v katerega verjamejo celo nategovalci.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Jaz sem 15let nazaj QMI prodajal v Slo, pa smo iste bu?e prodajali kot ti zdaj!
Ti si verjetno delno prodajal bu?e.
Jaz sem pa na?e "bu?e" plasiral v Unior na izjemno obremenjen reduktor, ki je nenehno delal te?ave. Zgodil se je "?ude?" "bu?no" seme je odpravilo te?ave.
Nimam se namena s teboj prerekati. Na to temo je bilo na tem forumu veliko besed in ?ol?a. Vse je na principu vzemi, ali pusti. Noben nobenega v ni? ne sili. Izbira je svobodna - po lastni presoji.
Kredibilnost in dolo?eno strokovnost sem ?e dokazal, zato ne mislim ponavljati razreda z "novimi" debaterji.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sam sem imel tako izku?njo z akumulatorjem ?e leta 94, ko sem bil tik na tem da zamenjam akumukator, je slu?aj nanesel, da se za preizkus delovanja dal v motor bonda (varianto M, takrat golda ?e ni bilo). Takoj za tem so te?ave z zagonom nehale, akumulator pa je zdr?al ?e dobro leto.
Tam nekje leta 98 sem na relaciji KP - Spodnja ?tajerska priganjal ?e drugega BX v poletnem ?asu. Ko sem prispel na cilj, sme v ogledalu opazil moder dim. Ko sem kontroliral koli?ino olja v motorju je merilna palica kazala dober milimeter olja. Zaradi pre?ganih teflonov mi je naglo porasla poraba olja, kar sem spregledal.
Kontrola batov in cilindrov ni kazala nobenih po?kodb. Preventivno sem zamenjal obo?ke in glavni vzrok za porabo, teflone. Ta motor je brez te?av prevozil ?e veliko ?tevilo km. Tam nekje na 200.000 sem ga prodal znanci, ki prevozil ?e 60.000 km in ga potem prodal naprej. Po tem se je sled za njim zgubila in ne vem koliko km je ?e prevozil.
Postavlja se vpra?anje, ali bi tistih 210 km od KP proti vzhodu prevozil enako kot z bondom???? Od LJ naprej ga prav gotovo ni bilo niti 0,5 do 1 litra olja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani