No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji.
No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno
No tole pa prvič slišim. Pri vseh mazdah, ki sem jih imel nikoli nisem imel take težave. Tako da kar se tiče stikal in pozicije teh se mi zdi OK. Tudi s kolenom ne moreš kar tako ugasniti, nisem pri najmanjših, pa mi to še ni uspelo, sploh ker moraš za 2-3 sekundi gumb zadržati, da se sploh kaj zgodi..
Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj
Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.
Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun
če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja
A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂
Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.
Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje.
To je pač novodobna realnost...ekološki davek je terjal svoje, počasi gre še vse na štrom in bo še slabše..Tukaj bomo omejeni še z max hitrostjo na 140kmh..
Je pa v bistvu to res hecno, da ne zrihtajo. Očitno ni interesa al kaj vem. Jaz sem zrihtal tako, da sem mal odprl spucal im prešprical vse, je pa res da tudi ne uporabljam zlaganja spet toliko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji.
No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani