Sicer se je tut men to v zadnjih treh mesecih nekajkrat zgodilo, ampak sm imel na sumu plin, ker je blo to ravno nekaj sekund po prehodu na plin, ko uparjalnik za?tarta in se ?e segreva na delovno temperaturo :ne vem:
Lahko da je kaka malenkost z v?igom ali zrakom/filtrom, dokler pa dela in vle?e tko ko more, ni razloga za skrb..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Klju?i imajo ?ip ja,tut ?e je zelo majhno dr?alo Pri rezervnih pa zelo odvisno, original rezervni bi lahko imel, kak?ni naknadno delani pa vpra?anje ?e se je kdo spu??al v stro?ek kodiranja..
?e deluje bencin pumpa se najla?i prever tko, da se sname cevka z dovoda v motornem delu, vmes pa nekdo zavergla, ampak ?e se sli?i nek resonan?ni zvok z vi?jo frekvenco med verglanjem, potem pumpa deluje.. lokacija pumpe je pa pod/za voznikovim sede?om
?al s ptujskega konca ne poznam nobenega mehanika, lahko pa priporo?am klic 'na?ega' obvlada?a, ?e mu pride kaj na misel..
Druga?e pa kakor za koga, vsak u?iva v svojem na?inu vo?nje.. js si dizla ne predstavljam kot nekega ?portnika, ki bi ga gonil. No, itak pa bo mojo ?estko kmalu po novem letu zamenjala manj?a bencinska igra?ka na plin, tko da vam ne bom ve? 'kvaru' povpre?ja
glede tistih s po?itni?kami prikolicami nad 100.. ?koda besed.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Zaenkrat je em?o ?e na moji strani, tko da je pozablanje odpade.
Je pa res, da se mi pove?ini nikamor ne mudi in se dr?im pravila lagano sportski z mojimi 100km/h pa tut ni kak?nih zastojev za opazit, se pa zgodi da kak?en prikoli?ar mimo leti 120+, kot da mu bo morje km pobegnu :ne vem:
Ja js sm samo original klju? prinesel tja. Pri katerem klju?avi?arju pa je blo to, da vem za naslednji?? ?ip in maso je ?e zmer treba kupit, pa glede na ceno uradnega servisa, je za komplet zadevo 60? ?e nekak sprejemljivo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
rezanje & kodiranje skupaj stane 60?,vsaj toliko sem jaz dal pri setni?arju pol leta nazaj ko sem si dal narediti zlo?ljivega. Tudi materiala ne rabi? ni? nosit, vse tam zrihtajo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ker sem imel podobno situacijo in sem si cca pol leta govoril, da bom po?akal da za?ne avto trest, te lahko le opozorim da kak?nih znakov ne bo za opazit. Pedal bo samo enkrat ostal v podnu in klicat bo treba avtovleko.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
moja ?estica pa je o?itno pokvarjena, saj porabi premalo Poraba.com
V povpre?ju naredim po 1000km s tankom, natankam pa potem okoli 56-57 litrov, torej ?e malo ostane. Res je, da ne ti??im ?e ni to potrebno in imam 80% avtoceste, velik pa tudi uporabljam tempomat. (Pomeni da je velik dele? odvisen od na?ina vo?nje)
Mogo?e se bo poraba kaj dvignila, ko bo zamenjan vztrajnik
lp,g
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Zaenkrat ?e ni bil zamenjan,prevo?enih pa je 212.000km .. serviser je nazadnje priporo?al naj se do zamenjave vztrajnika vozi avto na ni?jih obratih, ?e je mo?no (do 2000-2500) in ne preve? ti??i, saj vztrajnik najbol trpi ko zagrabi turbina. Na ta na?in sem od domnevno 'uni?enega' vztrajnika, ki naj bi ?e bil za v smeti, prevozil 12.000km brez problema, predvidevam da bi do naslednjega rednega servisa ?e nekako zdr?al.
lp
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Menja se komplet s sklopko vred..lahko kar povem da ni poceni zadeva, ker je bila enaka zgodba z mojo ?estko pri 216.000km
Aja priporo?am pa obisk servisa avto pelko
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani