Ampak smo tudi ugotovili eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔
Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj.
Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi.
Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔
Hmh, probaj z drugi telefonom.
Mislim da mora delat oboje hkrati.
Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔
Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e.
Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit.
@TiEndaj če imaš OBD preveri zgoraj omenjena PIDa po regeneraciji, me zanima kake so vrednosti pri očiščenem. 🤔
@samuelPri prejšnjem lastniku je bilo število regeneracij resetirano+prisilna regeneracij, ker se je enkrat DPF lučka prižgala.
V moji lasti dela DPF zaenkrat kljub kilometrom brez problema.
Ti prvi 2.0 dizli z DPF (RF7J) so imeli majhen filter zato je max. 300km, po servisnih podatkih bi se na teh motorjih naj regeneracije delale med 100-300km.
@Deeyanhmh, nvm no če si imel večino daljše relacije in avtoceste se DPF ne bi smel zabasat. 🤔
Daj probaj spremljat regeneracijo z OBDjem in poglej na koliko ti padejo vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN.
Meni npr. ta teden ko imam samo vožnje po avtocesti MS-LJ-MS (tempomat) vpliva zelo ugodno na interval regeneracij, so se izvajale med 220-280km, kar se mi zdi top za avto z 300kkm in prvim DPFom. Danes se še ni začela, je pa tik pred tem. 268,6km od zadnje regeneracije.
@mazdamanzdaj ko sem šel gledat stare maile, sem videl da pri teh enotah pomembno ali imaš Bose ozvočenje ali ne.
Za Bose je drugo kablovje zraven enote, drugače je baje problem z zvokom ker gre 2x čez ojačevalec. Preden kupiš drugo enoto preveri pri tvoji enoti ali imaš ustrezno kablovje😉
Glede lučke za olje bi pripomnil to, da je razlika ali ti zasveti lučka za nivo olja (starejši avti te ponavadi nimajo) ali pa lučka za prenizek pritisk olja (to imajo pa vsi avti).
1. Če zasveti lučka za prenizek nivo olja, še ni panike, ker zasveti ko je olje na minimumu ali malenkost pod min. Pri tem še ni bojazni za okvaro motorja, dotočiš olje in je to to.
2. Če pa zasveti lučka za prenizek pritisk olja pa je zelo velika verjetnost da bo zelo hitro prišlo do okvare motorja. Ta lučka se prižke ko senzor zazna premajhen pritisk olja, s tem je onemogočeno zadostno mazanje.
Je pa res da ponavadi ko se prižge ta lučka je že prepozno in je zaradi slabega mazanja že prišlo do okvare v motorju. Če je npr prišlo do zabasanega sita oljne črpalke je skoraj 100% prišlo tudi do zabasanja oljni kanalov in s tem neustreznega mazanja.
Tak da tak motor je potrebno razdret in pregledat vse dele.
@mazdamanVizualno je meni lepša prva enota, tako imam tudi jaz. Zgleda bolj originalno.
Glede tehničnih specifikacij, pa obe enoti imata 4jedrni proc in 2gb Ram, imata pa različne procesorje eden MtK, drugi Rockchip PX5. Zdaj kateri je boljši boš motal malo pogooglat.
V moji enoti je še 2jedrni Rockchip PX3 in dela dobro, tako da z novejšim 4jedrnim PX5 bi moral pravtako dobro delat.
V mazdi 6 2008 imam android Kitajca poceni izvedbe. In močno me moti, da vleče radio zelo slabo, zato sem kupil dab ključk, ki pa vleče še slabše. Kaj je za storiti, ima kdo Kitajca ki dobro vleče radijske postaje?
Ali grem nazaj na original radio in dodam parrota in ekran za zadnjo kamero?
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Jaz imam Eonon pa radio vleče boljše kot original Mazdin Bose radio, več postaj mi najde.
Tudi zvok mi je boljši kot na originalnem radiju, zvok se na Eononu da lepše nastavit z equelizerom.😎
Tak da jaz nimam nič slabega rečt čez kitajskega Eonon-a, zaenkrat še vse dela kot prvi dan.
Hmh, sem malo bral servisno dokumentacijo glede DPF in regeneracij, sicer je od Mazde 5 z 2.0MZR-CD motorjem, ampak verjetno se Mazdina logika pri SkyactiveD ni dosti spremenila.
Po tej dokumentaciji je glavni krivec za sprožanje regeneracij senzor pritiska v DPFu.
Nikjer pa ne najdem kaj več podatkov glede posameznih DPF PIDov in njihovo povezavo z ostalimi senzorji. 🤔
Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi
Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno)
Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel.
Uff, ja res je slabše kot sem si mislil. 😳
Poleg nečistoč, imaš ogromno količino goriva v olju!!!
Po vzorcu bi ocenil da je v tvojem olju cca. 12% goriva v olju.
In to na relacijski vožnji pri 5000km!!!
Mislim da imaš problem, glede goriva bi definitivno dal stestirat injektorje, po videnem bi rekel da ščijejo in zato prihaja do velike količine goriva v olju.
Tudi glede nečistoč v ju so lahko krivi injektorji, ker posledično avto bolj dimi in pride več saj v motor.
Kake pa imaš intervale med regeneracijami??
Btw. : z drugim oljem te velike količine goriva ne boš rešil.
Motula pa vzemi 8100 X-Clean EFE 5w30 se je pri meni izkazal z pol manjšo obrabo motorja napram Mazdinemu olju, kljub 6,6% goriva v olju.
No pa če ti ni žal cca. 40€ lahko narediš analizo olja v laboratoriju, tam najbolj natančno vidiš kakšno je stanje olja in obrabe v motorju.
Se pravi, da to original mazdino olje ne paše zahtevnim skayactiv dizel motorjem? Druge razlage ni. 🤔
Glede na to da je to Mazda Original olje bilo razvito posebej za SkyactivD motorje, bi jim moglo pasat.
Jaz imam še stari MZR-CD motor z DPF, ki je bil razvit za Dexelia C1 olje.
@Deeyanu sumim da je v motorju polno oljnih usedlin zaradi 20kkm intervalov, lahko pa je tudi kaka druga napaka na motorju (npr. podložke injektorjev lahko povzročijo da se olje žge v motorju, posledično usedline.)
Jaz bolj mislim da so predolgi intervali krivec, ker ko je enkrat olje zanič in več olje ne more držat nečistoč v sebi, se začnejo te nečistoče nabirat po stenah motorja.
Zato sem mu predlagal vsaj dva kratka intervala, da se malo očisti motor, pol pa če je z motorjem vse vredu, bi olje tudi moralo zgledat malo boljše. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmh, probaj z drugi telefonom.
Mislim da mora delat oboje hkrati.
Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani