M6 MPS so top?it zavore, tak da ne ti mazda jajca zavore
Itak, ker je to edina Mazda poleg M3 MPS, ki rabi top zavore. Ostalo ima vse take zmogljivosti, da bi zado??ali bobni zadaj in nezra?eni diski spredaj.
Ni? posebnega: cca. 200 EUR redni servis, velikega servisa ni, ?e pa mora? menjati zavore, ti jih seveda ni potrebno na uradnem servisu, da bi obdr?al garancijo (v primeru, da dela? dosti kilometrov in bo? potreboval nove zavore prej kot v 5 letih). Enako velja za ostali potro?ni material. Vzdr?evanje je enkrat letno oz vsakih 20.000 kilometrov, kar pride prej.
Rezervni deli: dokler je garancija, naj te ne skrbi, ko je ne bo ve? (?e bo? avto ?e imel), ima? na www dele po normalnih cenah.
Ne ravno, do sedaj ?e nisem imel avta, ki bi imel toliko varnostnega faktorja. Se pravi ko je range po BC 0, je pri mazdi 6 dejanski range ve? kot 100 km.
Zanimivo sicer, da na uradnem servisu (?e upo?tevajo normo) v tabeli dolo?ena koli?ina pomeni, da je nivo ravno malce nad minimumom, recimo na 1/3 med min in max. Brez problema se nalije ?e ca. pol litra, pa ?e vedno ne bo na max.
?e tole: res zanimivo, da je povsod naveden podatek, da gre v posodo za gorivo 64 l (pri awd 62), saj pri range 0 ne nato?i? ve? kot ca 56 litrov.
Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.
Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.
Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.
Disclaimer: ker sem prodal avto, je ?el tudi akumulator nazaj na amazon. Napaka "energy management inspection system required" se celo zimo potem ni ve? pojavila, zato se bile o?itno res kratke vo?nje razlog, da je bil akumulator premalo napolnjen. Nekaj dalj?ih vo?enj je zado??alo, da se je napolnil.
Seveda var?ujejo na vseh koncih in krajih, ampak je pri vseh proizvajalcih tako. Tudi recimo sedaj ?e prej?nji audi A6 ima nekaj tako o?itnih ?lamparij in te?av, da me je odvrnil od nakupa, pa je to avto, ki stane nov za vsaj dve mazdi 6, z veliko dodatne opreme lahko tri ali ve?.
V Sloveniji niso videli nobenega primera? Saj je znano, da je mnogo ro?nih menjalnikov shodilo pri 2.2 dizlih, vsaj pri 2013-2015 (tuji forumi, avti so bili precej novi z nekaj 10.000 prevo?nimi kilometri). O?itno na slovenskih servisih niso ?e ni?esar videli in je vse prvi?. Res pa je, da se teh avtov pri nas proda malo, ve?inoma je vse uvoz....
Ampak ?e je bila odmi?na menjana, verjetno iz te moke ne bo kruha. ?e pa ni bila menjana kljub temu, je bil lastnik avta o vpoklicu obve??en, spet neugodno.
Kaj je razlog, da je motor zani?? Je bila odmi?na gred menjana (vpoklic)?
?e je bil avto vedno, torej vsako leto oz. vsakih 20.000 Kilometrov narejen na uradnem servisu, bi skoraj zagotovo morala zadeva iti skozi s kulanco (s soudele?bo seveda, saj je garancija mimo). ?e je prvi servis rekel, da no?ejo sli?ati o tem, se obrnite na kak drug servis.
Alternativa 2: vpra?ati na servisu v Avstriji ali Italiji, ?e Mazda v Sloveniji ne bo imela posluha.
Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.
Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.
Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.
Brembo diski za daily avte ima pribli?no toliko skupnega z brembo diski za (super)?portne avte in dirkalnike kot recimo renault clio z renaultovim F1 bolidom, torej samo ime.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Itak, ker je to edina Mazda poleg M3 MPS, ki rabi top zavore. Ostalo ima vse take zmogljivosti, da bi zado??ali bobni zadaj in nezra?eni diski spredaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani