Meni tudi tak ?vi?ga oziroma piska to?no v tem obmo?ju obratov. Ampak sli?i se kot ne?no piskanje, ne kot sodnikova, ko bi dal offside. Isto dela na Avensisu. Sem mislil, da je turbina. Sicer tam ?e ne "grabi", vrti se pa verjetno ?e, ali...?
Za tototo nevem, pri na?ih mazdah se ne rabi? sekirat za turbino, ker gre prej motor ponavadi...malo heca.
S pucanjem ne bo? ni? re?il-vsaj pri takem, ki ima gor na vrhu elektroniko.Enostavno ?e ?e samo za trenutek zazna nepravilne izpuhe ti lu?ke zagorijo in se nekaj ?asa ne ugasnejo ve?.Ugasne? jih ali z resetiranjem z ra?unalnikom ali tako, da izklopi? akomulator. Meni je Batko blindiral EGR.Nekaj ?asa je bilo v redu in spet so se pojavile.Mislim, da nam ni druge, ko gazamenjat z delujo?im-ali rabljenim ali novim.
Nekaj sem razmi?ljal, da bi blindirali ?e elektroniko. Kaj avto ti vle?e normalno zdaj ki je blindiran? Ko najdem re?itev te pokli?em da provamo
Tisto prihaja iz emiratov, tako da poleg cene 419 gbp, mora? opla?ati ?e 190 gbp po?tnine in na vse skupaj ?e 20% carine, tako da pride nma koncu predrago.
zdej je jeba ta an k jest bi rabu tud nov blok k ta ma raze globoke 1mm do 2mm zdej da pa dam to brust pol je pa res jeba zdej ?e bi res ki dobu nov blok po en pametn cen kar pri mazdi tega ni pa da ni zariban oziroma prekuhan ve? da bi se tega lotu!
seveda ni ?e 100% da bom menjal motor i??em najbolj ugodno re?itev zato pa dobrodo?li nasveti in predlogi ?e kdo koga pozna da lahko kaj zrihta bi prosu za kontakt ker bi rad zadevo re?u ?im ceneje ker 2000? dat res ni ma?ji ka?el!!
Tole sem jaz na?el, se mi zdi poceni...pa ?e mesec garancije dobi?
sej to ni mazdina hiba tu o?itno pride zarad okvare ?obe in glih na tem cilindru sem jo menjal an sam zdej je vpra?anje katera ?oba je to naredila ta zdej al una prej. jih bom dal na test sam ne prej k v enem mesecu ( ?e premi?ljujem al popravt al z bencinom polit pa zakurt ) pa bom vidu pa povedav kaj in kako ni treba zdej panike delat pa skrbet da se bo to tud vam nardil no ja lahko se bo lahko pa tud ne
Mi ni dalo mira, pa sem malo pobrskal. Na ebayu dobi? glavo rabljeno za 160 eur, en bat pa te pride 75 eur. Kaj ti ni bolj?e menjat glavo in bat in vsaj ve? kaj ima?. Pri rabljenem motorju je spet loterija kaj bo? dobil. Kar se ti?e dela, pa menjati cel motor ali zamenjati glavo in bate si pribli?no na istem. No?em te v ni? silit, samo premisli malo preden gre? v nakup motorja, ki te bo pri?el okrog 2.000+delo.
imam navigacijo multimedia dela vse normalno razen problem je pri zvoku navigacija ima itak svoj zvo?nik
pri dvd in tv ter blututo se pojavi problem slika je zvoka pa ni povezal na origalni radi pa ne preklopi kako se lahko odpravi te?ava imam pa tudi boos ozvo?enje model avta je 2004.
hvala vsem za korisne informacije
Pri motorju ima? varovalko od bose oja?evalca, preglej da jo nisi skuril. Mislim da se nahaja skrajno deso in je druga z goraj navzdol
Hallo .. Ni? se ne zgodi tema .... Poskusil sem snet cev , ki pride iz rezervoarja na filter in tema ni dovoda goriva do motorja .....,1
Ma ne tisto cevko, ki gre na filter od nafte. Tvoj avto nima pumpe v rezervarju. Odvit mora? cev, ki je pod pokrovom od motorja, tista ki je pri?ravfana direktno na injektor.
Mam te?avo Mazda 6 cd136 . Vjutro avto normalno v?ge , se zapeljem v slu?bo .Konc ?ihta se usedem v avto ho?em za?tartat in tema, samo vergla brez sledu da bi pri?gal ( tema ) Je mel ?e kdo tak primer ... Nobena lu?ka ne gori , ?rpalka zabrni a nima znaka da bi v?gal ...
Preveri ce pride nafta iz pumpe, odvijes cev ki gre na injektor in zaverglaj.
zakaj saj ni on kriv takrat ko sem manjal ?obo sem jo sam "zrihtal"(B-INNOVA) pa kar je popravljal je blo vse ok jaz osebno sem z njegovim delom ve? kot zadovoljen saj kdo pa je rekel da je ?oba zatajila lahko je za to kriva prej?na ?oba lahko je pa ?e prej?nji lastnik imel kak?ne te?ave z motorjem videl v ?em je stvar in avto enostavno na hitro in poceni prodal naprej nasrkal sem pa jaz (v moji lasti je eno leto).
itak bom pa dal tudi ?obe na test ker skoraj ne vrjamem da bi zatajila.
Pred desetimi dnevi si ??istil sito v karterju in je blo kar zapacano, kaj mislis da ni lahko to pripomoglo? Kolikor sem spremljal, se vse napake pojavijo med 170 in 200 tisoc kilometri, ko preseze to mejo ponavadi potem ni ve? problemov.
Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?
Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.
Hvala za nasvete,
V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.
Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...
Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit.
Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja....
Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.??
Hvala za pomo? in odgovore...
Lep dan ?elim...
Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem
blindiral EGR ventil, pridobil malenkost mo?i v spodnjih obratih(Hvala Batko za pomo?-operacija uspela),
vendar mo?i ?e kar ni med 2000-3000 o/min je avto ?e kr len, nikakor se ne zvrti.
V?eraj sem ?el v ene hirbe pa sem moral vmes v prvo ?altat-pa sem bil ?e v huj?ih hribih in niti slu?ajno nisem potreboval prve brzine.
Torej, ?e ima ?e kdo kak?no idejo kje naprej iskat feler, bom vesel vsakega nasveta.
Lep pozdrav.
Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece...
Menjalnik? Jao...kolk denarja je blo? Kaj to?no je blo narobe?
Jaz upam na cilinder sklopke, sklopko, nosilec motorja,...tle nekje
In jaz grem mazdo kupit, ker naj bi bila zanesljiva
Za moje pojme ima sestka prve stiri brzine kratke, peto pa dolgo, zato je peta prestava bolj obremenjena. Pri meni ko si povspeseval v peti prestavi, si cutil premike na rocici menjalnila, potem je zacelo metat ven iz pete prestave. Dobil sem rabljen menjalnikenjalnik iz faceliftke za 450 eur in ga zamenjal...
Si bom ?e jaz malo tole temo sposodil. Mazda 6 2.3 bencinar mi trese pri speljevanju, kot da kolesa kopljejo po asfaltu. Dodaten simptom je, da imam dostikrat te?ave pri prestavljanju v prvo (in vzvratno), ko avto miruje. Preprosto ne gre v prvo, niti pribli?no, moram ene 2x pritisnit sklopko, da gre lepo v prvo, druga?e se pa takoj ro?ica zatakne in ni ?ans, da gre naprej.
Kak?ne ideje, izku?nje,...? Sklopka druga?e ne drsi spljoh.
Avto je letnik 2003 in ima 140.000km
Meni je na moji zacelo delati kot tebi, potem mi je zacelo metat ven iz pete prestave in na koncu sem zamenjal menjalnik. Upam da ni pri tebi tako hudo pri meni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani