seveda ima veze z injektorji. ?e so obrabljeni so glasnej?i ob vklopu klime, tudi ?e so nau?eni. Moja jih ima 198.000 pa ko niso na?eni jih je malo sli?at, po u?enju pa ni sli?ati razlike ko vklopim klimo. Pri pregledu injektorjev so vsi 90%. Vglavnem je normalno da malo klenka ob vklopu klime
Ce pustim avto v prostem teku mi ob vklopu klime zacne motor klenkati bolj mo?no(glasno). Ce klimo ugasnem je zvok motorja normalen.Je to kaj narobe ali je normalno?Hvala
tako za info sem povpra?al kolega k je pa? mehanik, sem mu omenil neke razlike v tlakih, pa mi je s prve rekel da je ?el ekspanzijski ventil. Sej malo googlam in vidm da poleg su?ilca in ekspanzijskega ventila ni ve? dosti re?i ki bi lahko ?le
mah, ne vem kaj je na moji, vem da ima plin, sem preveril, ampak ne hladi kot bi morala, v primerjavi z ostalimi avti, sploh ne shladi mrzlo v kabini. Pojma nimam, vem da mi je rekel polnilec klime da je nekam velika razlika med nizkim in visokim tlakom. booo :ne vem:
jaz sem dal isto kot prej, ?eprav ne vidim smisla. Po 8000 km mi ga ni popila niti deci. Zdaj lahko ?ele vidim realno porabo olja- je ni in to pri 200k km.
pa tud te?av z dpf-jem ni ve? toliko. Vglavem, te?ave z DPF filtri imajo vse znamke avtomobilov, nekatere ve?je, drugi manj?e. ?e posebej ?e je avto vo?en prete?no po mestu.
po prevo?enih 3000km po odstranjenem filtru in z resetirano porabo, se je le ta stabilizirala na 6.6. Vo?nja je ve?inoma mestna, nekaj malega relacij, 2x v Go- Lj in nazaj. V primerjavi z prej?njimi 7.5...
Danes pono?i recimo, ko sem krenil domov od enih kolegov, je bil avto celo pomrznjen in ni ni? pocukal, ?eprav se mi zdi, da na?eloma bl protestira, ko je hladno...
u?enje injektorjev ?e je dizel, bo sigurno re?il ta problem.
• Every time the engine oil is replaced, the parameter “Calculated oil dilution” in the PCM must be reset with the aid of WDS. Therefore, select the option Toolbox->Powertrain->Data Reset->Engine Oil.
Glede kvalitete olja pa so zadnja veljavna navodila iz decembra 2012, ker Dexelia C1 olje ni ve? priporo?eno:Mazda Recommended Engine Oil. O tej zadevi je bilo veliko napisanega tudi v tem forumu.
Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
seveda ima veze z injektorji. ?e so obrabljeni so glasnej?i ob vklopu klime, tudi ?e so nau?eni. Moja jih ima 198.000 pa ko niso na?eni jih je malo sli?at, po u?enju pa ni sli?ati razlike ko vklopim klimo. Pri pregledu injektorjev so vsi 90%.
Vglavnem je normalno da malo klenka ob vklopu klime
Povezava za deljenje
Deli na druge strani