Japonci stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli- pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode mi ne daje glih neke sigurnosti.
Ad blue je da rataš plav kadar crkne pumpa.Zdaj imajo psa koncern novo finto če crkne pumpa in ti oni niso natočili njihovo lulanijo se obriši z garancijo -pripravi jurčka.Ma rataš zelen ne plav
Pokličeš v Mursko Soboto in jim na prijazen način razložiš za kaj gre- če so bili delani izredni servisi ki niso zabeleženi v digitalni knjižici.Probat ni greh.
To je nek plastičen razdelilnik cevi kat. št. sh0115290. Pomeni da ga rabi na določenih kilometrih zamenjat , kateri kilometri so to pa bo povedal ROBI B
Motorji so isti kot v Mazdi 6, problem je lahko edino v porabi olja,podvozje je isto kot v Mazdi 3-, roke spredaj, amortizerji so problematiči ,pločevina pa veš kakšna je pri Mazdah.
Avto je za vozit in to na malo daljše relacije da se akumulator napolni, kratke fure mu kaj preveč ne pomagajo. Lahko ga vsakih 6 mesecev priklopiš na polnilec če avto ni preveč v pogonu. Svečke se menja na 120000, drugo pa ne rabi ,to se ne kvari-pri Mazdah
Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nazaj na servis - zdaj pa je odvisno kakšna napaka je bila prej in zdaj po menjavi pumpe.Če ne pa štrik in hruško poiskat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani