Bravo Nejc, jaz sem komajda cakal da gre garancija potem pa sam/drugje rihtal....vse je slo v prodajo
Jaz isto. Pri prodaji imas pa itak opravka z dvema vrstama kupcev; prvi (in teh je malo) vedo da kupujejo rabljen avto in da je na 90 % rabljenih vozil treba ?e kaj vloziti. Drugi (teh je veliko) bodo iskali dlako v jajcu in takih zagotovo ne bo potolazila izpolnjena servisna knjizica.
Sam kupim avto,da mi bo sluzil(in ne jaz njemu) , servisiram zase in lastno varnost in ne za tujca,ki bo nekega lepega dne dal max 3place za 15let star skupek pleha in plastike. Nebi rekel,ce bi vedel da pooblascenec naredi neko delo bolje in predvsem bolj posteno kot popoldanec...
Moj primer,xsara v garanciji,redni servis na 20t km na pooblascencu: 120menges,170eur v lj. Torej olje in filter kabine ter filter olja in delo. Popoldanec 70eur. Veliki servis na 120t km ;predracun pri pooblascencu 700eur,popoldanec 400eur... servis na 60t km, pooblascenec menges predracun 350eur,popoldanec manj kot 200eur.
Zdaj si pa lahko vsak izracuna koliko je to v 10ih letih. In se vprasa ce bo vsaj del tega dobil nazaj pri prodaji.
Je pa res... pri popoldancu se ne dobi gratis kave pa bombonov pa balonov in pvc prevleke na sedezu in volanu....
Oz je imel francoza...temu se vrnejo brisalci vedno 'dol', oz z pritiskom rocke do 1min po ugasnenem motorju (oz gredo z rocko gor v pozicijo za menjavo brisalcev)
Podobno sem imel na xsari, skripalo za znoret pri obracanju volana na mestu ali pa pocasni voznji na lezecega pokicaja pod kotom...
Krivca sta bila nosilca amortizerjev.
Probajte ga zapeljati na tehnicne preglede , da se bo avto prerukal tudi s kolesi na tleh, na dvigalu kolesa prosto visijo in ne pride do kakih ropotov.
Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.
In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki pa? zaupa..
Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti.
Pa? dokaz o tem ,da si razlicno pojmujemo pojem "luksuz".
Sam gledam (tudi) kater wc papir je cenejsi (dobesedno), ne pijem, ne kadim, ne kofetkam, vozim avto vreden 4jurje max (kupljen nov za 12jurjev-ne zaupam rabljenim, vozil ga bom dokler ne razpade)... ampak, zadnja stvar, ki bi se ji odpovedal , pa je dopust oziroma pocetje stvari, ki me razveseljujejo (fitnes, tek, kolo)...
Tako razmisljava in funkcionirava oba s punco, pa se mi zdi , da sva kar v manjsini...
Tako da se strinjam s tabo, nov avto je, financno gledano kupljen v okviru svojih zmoznosti, manjsa neumnost , kot nakup rabljenega nepoznanega avta. Raje sem dal 12jurjev za novo xsaro , kot pa npr. 6jurjev za 5let staro xsaro (da ostanem pri isti znamki, zgolj zato , da ne bom zacel novega krega?.)
Lansko jesen sem primerjal cene zimskih gum po ljubljani in okolici ter po internetu...
Zanimivo,najceneje me je prslo v bauhausu... s tem da govorim o 15 colskih michelin alpin4 zame in sava eskimo s3+ za kolega, torej ne neke xy obnovljene... In dajo bon za zastonj premontazo... priporocam . vulkanizerji so drazji,s tem da niti ni vec povsod taka praksa,da ti jih zastonj zmontirajo,ucasih je bilo drugace...
Glede na to,da je govora o ?e vecji/drazji dimenziji,se splaca vzeti kaksno urco ali dve in primerjat cene med seboj,znajo bit velke razlike...
Znajo pa met kaksni vulkanizerji akcije in prodajajo komplet platisca plus gume ?e skupaj,verjetno se splaca,ne vem pa koliko si lahko izbircen pri izbiranju... to bodo kaksni drugi znali povedat...
Jst sm se na kii kr nekej casa vozu z zj. lezajem,strosek pa ni prevelik. Ampak to ni blo lih najbolj pametno,ker se baje lahko zgodi,da ti zablokira med voznjo... baje. Ampak MISLIM da 1 teden nebi smel bit problem... naj ti potem pogleda ?e desnega,da ti ne bo vkratkem ?e desni zacel se oglasati...
Sicer pa... imel na xsari identicne simptome spomladi. ko sem bil ze zihr d je lezaj,se je izkazalo,da je bila 1 zimska guma jajcasta in je rabila kaksen mesec da se je bobnenje odpravilo... preveri tlak v gumah in ce je kaksen zebelj notri,slucajno...
Hvala za informacijo, bom ga poizkusil kontaktirati. Upam, da bo to temo prebral tudi kdo od mehanikov na tem forumu in mi z znanjem katerega imajo, poizkusil odgovoriti na moje vpra?anje?
Zanima me samo, kateri kabel dovaja signal za vbrizg do injektora? Tja bi se naj ta naprava tudi priklopila...
Lp,
Luka
041738657 je st.od avtoservis hribar,ce ti kej pomaga...
?e ti bo kaj v pomo?... sam imam picassoja predelanega na plin,monter je hribar servis na ?martinski c. v ljubljani... sicer pooblascenec za plineks sisteme.
Sem imel nekaj manjsih tezav,predvsem nastavitve ipd in ob vsaki tezavi mi je pomagal,tako da jaz ga lahko za zdaj samo pohvalim.sicer zelo zadovoljen z njegovim delom.
Ce si iz tega konca,ti priporocam da ga mal povprasas,mogoce ti bo znal pomagat...
Mislm d ti bodo vsi po vrsti svetovali pelkota v medvodah,ki je baje res car...
Jst ga sicer (?e ) ne poznam,ker sm bl frisen lastnik mazde...
Sicer pa ti iz lastnih izkusenj lhk svetujem (ce ni lih kksna tezka mazdina specifika v igri) avtoservis prpic v grosupljem... meni je rihtal ?e vse avte do sedaj,tudi redni servis in pregled ob nakupu moje mx5ke pred kratkim.... vozi pa privat 1.gen mazde6,ce se ne motim,tk d mu niso tuje?
Mam pa eno novo vpr. Zgublam zivce z katastrofalnim zvokom glasbe,sploh ko je streha spuscena... radio je nek aftermarket lg,ki ga nebi menjavu,ker vizuelno dost dober pase notr,pa zdi se mi d je problem bl v zvocnikih,ki so,grem stavit,se originalni,stari 14let...
Kaksna ideja kk ob nekem normalnem dnarju dosezt cimvecji napredek?nekih wooferjev nebi meu,ker se zavedam da ob spusceni strehi je vedno prevec nekih dejavnikov,ki onemogocajo nevem kaksen zvok,pa tud mam tko dve levi roki glede tega
Torej menjava obstojecih zvocnikov v vratih,2 para...
Lih tolk d mi pr 50%max.glasnosti ne hresci use skupi?
Kaksni nasveti,kolk dnarja je to,kaksen napredek lhk prcakujem... se mi zdi d bo use bols kot 14let stari originali...
Skratka,hvala za kakrsnkoli nasvet, lep pozdrav...
Po obnovi alternatorja vceraj, se tud sipi veliko lepse in hitreje premikata... in voznikova se ne ustavi vec na pol poti,ampak dela kot mora... tko da... ce bo slucajno kdo kdaj imel podobno tezavo,je to zgleda eden izmed moznih vzrokov...
Steklo se na zacetku premika normalno,ko je mal pod polovico se upocasni,in na recimo cetrtini se nesunkovito ustavi.vedno na priblizno istem mestu. Ce pa ga spuscam tko da neprekinjeno drzim knof gre pa normalno... gor gre normalno,seveda z neprekinjenim pritiskom. Vse to za levo sipo govorim...
Pozdravljeni,kot svezi voznik mx5ke mam itak skos nova vprasanja?
Torej, avto je letnik 2002...
nekje na forumu sem prebral,pozabil kje tocno,da je nekdo za foro na enaki miati,snel slepi pokrovcek desno od volana in nasel kabel za el.pomik ogledal... sem pogledal pri svoji,in res,pri meni isto... torej ce kupim prek ebaya ali na servisu stikalo ,bo zadeva delala? Al morm se kej po speglih sarat?
Druga stvar... impregnacija strehe... se mi splaca s tem ukvarjat,glede na to d je streha lepa,avto je garaziran in streha super tesni... ?
Tretje... el.pomik stekel... najbrz je normalno da je avtomatika prisotna samo pri spustu sipe,ne pa pri dvigu,ne? Kaj pa to k se ne spusti do konca,ampak se postopoma ustavi cca 10cm od sp.tocke in morm se 1x knof prtisnt d gre cist do dol... nekje sm zasledu da se znajo neka vodila zapacat... ?
Hvala,lp, pa cimvec soncnih dni da bojo mx5ke cimvec topless
Pozdravljeni,imam par vprasanj glede mx5ke,2002,110km...
Moral bom zamenjati prednje diske in pr.ploscice ,serviser pravi naj racunam na okoli 140eur vse skupaj;kaksni predlogi glede znamke?
Poigravam se z mislijo da bi zamenjal volan,sedaj je namrec navaden plasticen,stirikraki,ki je cist prevelik za tak avto... imel bi usnjenega trokrakega. Kaksna ideja kje dobiti to in predvsem a je treba to pol homologirat?ker ta zdajsnji ima airbag notri...
In glede impregnacije strehe... a jo je sploh smiselno impregnirati glede na to,da je avto garaziran v garazni hisi in vozen izkljucno ko je lepo vreme? Ko sem jo imel prvi dan,se ni bila v garazi in je kljub mocnemu dezevju ostala notr.popolnoma suha,tudi zatohlosti ni bilo,tudi med voznjo tudi ni nic zamakalo. Torej predvidevam da je prejsnji lastnik delal nekaj na tem,je smiselno da s tem nadaljujem,kljub temu da ne bo vec videla dezja,vsaj nacrtovano ne??
Ja,sm cist laicno sklepu d bo prou tm okol 2,2. In pol pogledam na michelinovo razpredelnico s tlaki in pise 1,8 in zadi in spredi ,sicer res d majo notr sam 3.generacijo z 1,8masino,ampak mi to useen deluje ful mal... bom probou z 2,5 do 2,7 za zacetek...
Na koliko naj bi se pumpale letne gume na 02 letnik mx5ki. Dimenzija195 50 r15? Iskal po netu in nisem nasel,nalepke v avtu pa tudi ne...
A veliki servis delate na teh avtih na 96t km oz.4leta? Tk sm zasledu v angleskih navodilih. Sicer je na moji narjen ta servis 40t km nazaj oz. 4 leta in pol nazaj in je moj dolgoletni serviser reku d ni se potrebe po menjavi. Vi se striktno drzite tako casovnih kot km omejitev za vel.servis?in na kaksno ceno okvirno naj racunam skupej z rolcami,napenjalci,vodno pumpo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz isto. Pri prodaji imas pa itak opravka z dvema vrstama kupcev; prvi (in teh je malo) vedo da kupujejo rabljen avto in da je na 90 % rabljenih vozil treba ?e kaj vloziti. Drugi (teh je veliko) bodo iskali dlako v jajcu in takih zagotovo ne bo potolazila izpolnjena servisna knjizica.
Sam kupim avto,da mi bo sluzil(in ne jaz njemu) , servisiram zase in lastno varnost in ne za tujca,ki bo nekega lepega dne dal max 3place za 15let star skupek pleha in plastike. Nebi rekel,ce bi vedel da pooblascenec naredi neko delo bolje in predvsem bolj posteno kot popoldanec...
Moj primer,xsara v garanciji,redni servis na 20t km na pooblascencu: 120menges,170eur v lj. Torej olje in filter kabine ter filter olja in delo. Popoldanec 70eur. Veliki servis na 120t km ;predracun pri pooblascencu 700eur,popoldanec 400eur... servis na 60t km, pooblascenec menges predracun 350eur,popoldanec manj kot 200eur.
Zdaj si pa lahko vsak izracuna koliko je to v 10ih letih. In se vprasa ce bo vsaj del tega dobil nazaj pri prodaji.
Je pa res... pri popoldancu se ne dobi gratis kave pa bombonov pa balonov in pvc prevleke na sedezu in volanu....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani