To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.
Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.
?e se ne motim, mislim da pi?e v navodilih kako jih vpari?. Mislim, da ni neke velike fore, ker samo zamenja? ra?unalnik pa preveri kateri senzorji so na voljo in kak?ne rezultate sporo?ajo.
Pozdravljen in ?e v naprej ?estitke za novo pridobitev.
Kar se ti?e senzorjev imam jaz dva kompleta feltn in seveda dva kompleta feltn. Zaenkrat se ta kombinacija odli?no obnese saj je najbolj komot pa ?e z vulkanizerji in vrstami 2x na leto se ti ni treba ukvarjat.
Druga?e pa edino kar mora? vedeti o senzorjih je to, da feltne ne smejo biti jeklene in da te bodo stali 200+? za komplet ?tirih.
Ko pri?ge lu?ko se to v log error zabele?i in se to?no vidi pri kak?nih parametrih se je napaka zgodila in kje.
Vidi se vse: temp. motorja, temp. zuni, ?t. obratov, kolk je bil gas prtisnjen, hitrost in ?e in ?e tako, da se da marsikaj razbrat samo iz teh podatkov.
Ne da so nepozorni... ob?asno konfuzni prikaza zunanje temperature pa? res ni neka pomembna zadeva, da bi se ve?ina ljudi okrog tega sekirala in samo zaradi tega skakala po servisih (tolk radi pa servisov spet nimajo ).
Mislim, da se to dogaja na vseh ?estkah prve generacije, ko gre od ?asa zaustavitve avtomobila, do ?asa ponovnega zagona za veliko spremembo temperature. Takrat senzor izpi?e en tak ?uden podatek ampak se po kakih 20minutah vo?nje po?asi normalizira na pravo vrednost.
Po moje je brez veze tole rihtat, ker bolje ne bo ampak se pa? sprijazni?, da ?e avto cel dan stoji na soncu, da bo prikaz temperature popolnoma napa?en.
Va?n, da pozimi, ?e prpelje? na hladnej?e obmo?je to spremembo temperature lahko vidi? in da si ?e bolj pozoren na mo?nost poledice. To se mi zdi edina resni?no uporabna vrednost tega prikaza in vsaj pri teh temperaturah prikaz deluje pravilno.
To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.
Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.
Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.
Sam res... o tem imamo toliko napisanega kot verjetno o nobeni drugi stvari (OK poraba je izjema ) pa vsako leto navalijo ljudje z vedno istim vpra?anjem.
Predlagam da damo zadevo pod sticky in z velikimi ?rkami napi?emo naslov, da ?e ima kdo te?ave s ?udnimi ?umi takoj ko ugasne motor, da je to webasto in da se ga sli?i ob?asno tudi med samim delovanjem motorja.
samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle.
Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.
Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.
?e spusti intercooler ni neke ve?je panike sploh zdejle k je mraz se tudi poznati ne bi smelo. So pa ve? ali manj vse ?estke diesel prve generacije s te?avo spu??anja intercoolerja.
Verjetno ma Ajvar prav in ti je strgalo kako izmed cevk s podtlakom ali kej podobnega.
To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.
Sam res dizle malo tepla tale kvazi zima, presenetljivo
Ne more? kr posplo?evat je pa zanimivo (in to bodo potrdili tudi serviserji) da recimo pri Mazdah 6 so imeli probleme nekateri s prvo generacijo ?estic, z drugo pa prakti?no ne. Predvidevam, da je krivda verjetno bolj v kak?nem filtru, kjer je zmrznila voda, ki jo ta filter odstrani, ?e jo slu?ajno potegne iz tanka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
136KM nima filtra DPF - To so imele tiste po prenovi (facelift), ki so imele 143KM oz. 120KM in vsaj letnik 2005.
A ko v?ge nekaj sekund deluje bolj obotavljajo?e? Verjetno ima? te?ave z grelnimi sve?kami saj o?itno ne delujejo ali pa zelo slabo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani