?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi.
Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.
To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?
Pa dodajmo ?e faktor, kje avto stoji, oz je gara?iran, sonce in UV sta verjetno najve?ja sovra?nika tkanin in drugih materialov (posredno je avto toplotna greda). Meni na morju, kjer je na primer sen?nik zunaj od marca do oktobra prepari v enem do dveh letih. Tam mi tudi stoji avto.....na soncu....
barchetto pustiti na soncu brez strehe je kot da bi jo vrgel v plav? na jesenicah. Tudi baldahin, plahto ?ez baldahin....kaka zima, kak led....sonce uni?i vse.
Potem je tu ?e faktor a si ti v naprimer obleki, ki je mehka ali pa jeansu s knofi....
tega je toliko, da....bolje ne misliti
Seveda krema za roke 48. Je ok za usnje a bolj za tisto res suho, ker se mora vpiti, druga?e ?e drsi? po zicu
Seveda sonce in vro?ina ?kodijo usnju.
?e bi bil avto par let v gara?i v temi bi bilo usnje ?e vedno kot novo.
Upo?tevati moramo, da je recimo poleti v avtu na soncu tudi +50 stopinj, pozimi pa je lahko tudi -25. Tako, da usnje vsekakor nima lahkega dela. Pa ?e vsakodnevno drsanje.
?e ho?ete uni?iti usnje je prava stvar za to krema za roke.Ko ga nama?e? izgleda sicer super, a s ?asom nastanejo bele lise po usnju pa ?e vse smeti se super lepijo na to.Jaz sem tako skoraj uni?il sede?e z Renapur sredstvom.To sem re?il z ?istilom za usnje. Krpa je bila ?rna od umazanije.
V bistvu mora? usnje v vsakem primeru najprej o?istiti,da je usnje ?isto brez predhodnih umazanih nanosov.
Problem je tudi v peni in tako kot si omenil je najbolj kriticen del ravno tam kjer se usnje pregiba. Problem je ker se pena posede in usnje dobi luft (ni vec tako napet) in se potem poznajo razne strije. Za moje pojme bi druga generacija mogla imet bocnice malo bolj trse in ne tako mehke in bi usnje dosti dlje zdrzal.
To je res. ?e bi bile bo?nice tr?e in s tem bolj fiksne, bi vse skupaj bolj?e izgledalo.
jaz bolj gledam kilometre, ker je to povezano s sedenjem....pa sem sedaj na 1/4 100.000 ke Pa recimo 1x na leto.
Alex normalno, da so to umetni materiali, ?e dale? ve? ne govorimo o usnju....tako da je vzdr?ljivost v bistvu loterija
V barchetti so sigurno ?e usnjene - l.1999 kar se ?e danes vidi na kvaliteti
Sej v bistvu je to pravo usnje in ne industrijsko. Samo problem je, ker je to tretja kategorija govejega usnja.Oni ga sicer meh?ajo v specialnih teko?inah a ?ez ?as za?ne v vsakem primeru pokati, kjer se najve? pregiba.S temi poma?ami sicer nekaj podalj?a? to a slej kot prej bo razpokalo.
Odvisno je tudi, kolikokrat na dan gre? v avto in iz njega.Sem siguren, da ?e gre? v avto in iz njega samo enkrat na dan bo usnje bolj ohranjeno.
Jaz sem za barvanje po?kodovanega usnja uporabil kar barvo za barvanje ?evljev in pasov. In je izpadlo super.
Imajo... Sam Acea C3 mora pisati pa je vse ok in seveda 5w30. Raznih Castrolov nebi tla?il not. Trenutno to?im Mobil 1 esp ki ima zelo dobre mazalne lastnosti in nekaj na PAO osnovi. Toplo priporo?am
Bytheway...tudi bmw in v.a.g. koncern je predpisoval Castrol kasneje so ga vsi skenslali. Le zakaj...
Castrol nima nobenega olja ki naj bi bilo res pravo polno sinteti?no. Tukaj se izka?e kak?n Motul, Mobil 1, Ravenol ki ponujajo pravo sintetiko! Govorimo o Pao ali Ester osnovi.
Dexelia 5w30 Dpf ima specifikacijo SAE 5W-30, ACEA A5/ B5/C1.... Ostala 5w30 pa C3 ki pa presegajo Dexeliino specifikacijo!
Meni je pa to?no Mobil olja popil najve?.
Nekako ni pasalo mojemu avtu.
Sedaj vedno dajam noter samo Castrol edge 5-30 in je super. Ne spije ga niti pol deci na servisni interval.
Jest ti lahko pokazem racun kjer je liter olja 5w30 zaracunan 19?/l kar nanese 95e samo za olje! Kje je potem se njihov kabinski filter za 50e in ostala pizdarija. Potem pa ni samo 20e razlike. Vrjamem pa da daloceni dobite tudi popust, ampak to pa samo zato ker ze vrsto let tam opravljate servis.
... in so pustili dovolj ?oldov, da so si prislu?ili dolo?en popust. To je kot neke vrste to?ke zvestobe.
Ne stekas, resno podjetje preracuna vse stroske v svoj cenik, ne za nategovanje, ampak za svoje delovanje. Brez tega ne bos imel nikamor vec voziti...Da o davkih in prispevkih, najemninah raje ne bi
Vem, kako delujejo podjetja, ker vsakodnevno poslujem z njimi.
Zmeni? se za popravilo, ki naj bi bilo toliko in toliko, ko pa dobi? ra?un, te vr?e na rit. ?eprav je njihov serviser iz obale ti nabijejo 250? za potne stro?ke iz Lj.In na koncu je popravilo dra?je kot, da bi kupil novo.Skoraj vsi delujejo po podobnem principu.
?e se prav spomnim so meni za Mazda DPF 5W-30 ultra olje na prvem servisu ra?unali 27 EUR na liter. Na drugem servisu sem ga pripeljal s sabo za cca. 7,5 EUR. Za razliko cca. 100 EUR se kar spla?a kajne? S tem, da sem olje pripeljal s sabo niso imeli te?av, niti ni napisano v servisni knji?ici.
Pa kaj tisto za 27 ? ti ?e prepeva izpod havbe ali kaj?
To je ?isto navadno odiranje folka. Na servisih ga dobijo v 50 litrskih sodih po 4.5? za liter nekje ali ?e ceneje.
Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.
Ja, poraba se pove?a. Vsakokrat vbrizga pribl. 0.5 dcl dizla in ?e ne naredi regeneracije do konca mora? zamenjati olje nekje vsakih 10000 km, ker se nivo olja povi?a.Lahko pa to re?i? tako, da ga vozi? po "mu?ki" na obratih in se regeneracija izvaja normalno.
in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?
pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?
Saj bi ga mogo?e a ker ne bom vzel novega in benzinark ni iz druge roke bom pa? reskiral in vzel dizla.
In kot sem ?e omenil, ?e se bo kaj dosti bunla bo ?la na "lepotni popravek" .
Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...
O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.
Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...in to vozimo kolikokrat na leto?
Jaz pa vedno in mi ni prav ni? te?ko preklapljati ro?no.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani