Sem malo preveril po internetu... in kaj sem ugotovil? Da naj bi bili v vratih teh novih mazd skayactiv ne 2 ohm ampak celo samo 1 ohm. Ni? ne bo z izbolj?avami...
Naredi najprej tako kot pravi Alex. Sicer pa je upornost zvo?nikov pri Bose od 2013 naprej 4 Ohm-e.
V prednjih vratih sta "woofer-ja" velikosti 9" oz. 23cm. ?e bo? menjal z druga?nimi zvo?niki pazi na globino zvo?nika, ker gre ravno ob zvo?niku pal?ka za odpiranje vrat in ?e je preglobok zvo?nik, bo pal?ka udarjala vanj....
8
To pa je dobra novica. Lahko vsaj nadgradi? z normalnimi zvo?niki 4 ohm.(16.5 cm). Kje so na?li te 9"zvo?nike?
To najla?je preveri? tako, da sname? vratna panela dol in zamenja? delujo?i zvo?nik z hre??e?im.?e je isto je kriv zvo?nik, ?e pa ne je kriv oja?evalec.
Lahko tudi sam zamenjas ni nobena znanost. Odklopi akumulator za vsak slucaj in imas cez kolotek vec kot dovolj prostora za menjavo . So pa nightbreaker dobra izbira.
Jap, enostavno odklopi? amomulator, dvigne? prednji del avta, odvija?i? kolo, sname? notranjo plasti?no oblogo in ?e si zdraven. Pazi?, da ne prime? ?arnice z golo roko.Staro ven, novo noter in po obratnem vrstnem redu nazaj. Pol urce nima? kaj za delat.
zadnjih 14 dni sem novi lastnik Mazda 6 l. 2017 skyactive karavan. Nad avtom sem precej navdu?en, ampak ker je to moja prva mazda mi dolo?ene stvari ?e niso jasne. Po 10 dnevni uporabi sem opazil, da ob v?igu motorja (start/stop keyless sistem), ob?asno obrati narastejo na precej vi?je vrednosti (2500) kot ponavadi (cca 1200). A je to normalno ali je treba preventivno kaj preveriti?
Pa mogo?e samo ?e manj?e podvpra?anje, a ima kdo izku?nje kako bolj enostavno namontirati otro?ki sede? (isofix). NAmre? na sede?ih ima sicer lepo ozna?eno kje se kovinski del nahaja, samo vendar preden stla?im "zaklopk" med blago sede?ev kar traja, poleg tega ne bi ga rad po?kodoval..
Lep pozdrav
Najprej ?estitke za avto in dobrodp?el na forumu. To je normalno za te avte , da malo nabijajo obrate, ti samo vozi in u?ivaj..Sede? lahko pripne? enostavno z varnostnim pasom. Jaz sem v stari 1.gen tako uspe?no vedno pripel otr.sede? in uspe?no prepeljal oba otroka povsod po Evropi.
Skoraj ni va?no kak?no relacijo dela?. Glavno je, da taktar ne prekinja? regeneracije.
Po mestu po?asi, na nizkih obratih... edino, ?e vozi? kot moj tast v drugi in tretji maximalno na 2500+obratov.On nima nikoli problemov z dpf. Pa po 5x na dan pali in ugasne avto. Pa vsakokrat prevozi 1km.
Kakom pa izgleda tale regeneracija o kateri je govora tukaj ?
Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.
Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.
Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.
?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.
S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.
?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:
1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.
2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.
3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.
?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.
Takih ?ans je malo, jaz vedno i??em kaj takega, ker itak potem sproti rihta? avto. Pogledal bi samo na tvojem mestu, ali so vsa stekla original, isti letnik (mislim da se to vidi gor) itd, da vidi? ali je bil res samo pobunkan, ali pa so delali ?e kaj, oziroma je blo ve? kot to?a. isto za lu?i - nisem ziher samo kaka letnica se pa vidi
Zanimivo je to, da se sploh prodaja, pa da se to ve...ker ?e bi ga popravli u nulo, so ponavadi tiho.....a je na avto netu? Link?
Jaz sem lani za 19? Nexenke dal okoli 460? s premontazo vred... Gume so bile cisto OK... edino kot sem ze napisal, sem opazil, da je bila poraba malce visja... Za kaksne bolj ?brand? bos dal pa hitro blizu 200? za gumo...
Glede poskodb od toce.... ce je dobro popravljeno, nima kaj biti... sploh je to pozitivno, da je prodajalec to povedal... Verjetno nima namena kaj skrivati, ce je to omenil...
Hm, se pravi bi moral iz prve dati enih 600-800?za gume, pa vinjeta...
Avtu ne manjkani? ?e je res narejeno kot mora - ?e so vakumsko popravljali. ?e je bilo pa kitano in farbano pa je lahko na dolo?en rok rizi?no, ker je sigurno bilo delano v smislu da se proda naprej.
Pod dobro lu? in pregledati iz vseh kotov, pa merilec laka, da vidi? ali je na vseh predelih enaka debelina. Druga?e pa pleh kot pleh, vsak se popravlja, in to ne vpliva na lastnosti avta. ?e bi ljudje vedeli, da saloni barvajo cca 50% novih avtov pred prodajo.....(pri transportu pride do zelo, zelo veliko po?kodb.
Si bom sposodil kar to temo. Zanima me va?e mnenje.Klical sem za eno Mazdo 6,letnik 2016,a sem izvedel, da je bila nekoliko po?kodovana od to?e a naj bi bila popravljena v nulo-naj se ne bi poznalo ?isto ni?.Ali bi vi vzeli tak?en avto, ?e je cena ugodna?
Drugo je pa to, da ima gume "spiljene do daske". Koliko pridejo stati 19" kak?na malo bolj "normalna" znamka?
Vsakega sistema se navadis. Je pa zgleda v mazdi kak klik vec treba. Bottom line pa je tole uporabno ce delas relacije in AC
Kako si sam predstavljam naslednjo generacijo 6-ke.
Pribli?am se avtu...klik...vrata se mi odprejo...sede? in volan ter temperatura v avtu na 30" monitorju se nastavijo na zabele?ene parametre.
Vsedem se v ?e ogrete sede?e. "Dober dan Alex", se oglasi prijeten robotiziran ?enski glas. "Kam sva namenjena ?"
"V slu?bo"...odgovorim.
" Prosim za to?en naslov" odgovori deklica robot.
"Pa dobro, kot ponavadi, sej ?e ve? naslov!!"
"V va?em tonu je zaslediti napetost.Tudi tlak vam je nevarno narasel...pulz je tudi zaskkbljujo?.Na ?alost se morate umiriti preden speljeva" odgovori ne ve? tako prijazen robotiziran ?enski glas-
"Ok.,ok.Sem ?e skuliran"
"Dobro, lahko nadaljujeva. Kak?no glasbo bi si gospod danes ?elel? Mogo?e lahkotne One Direction?"
"Wtf, koji ti je k..c?.Rad bi poslu?al Gunse ali Metallico!!"
"?al evergreen vintage muzike nimam danes v repertoarju. Ali bi mogo?e kak?no prijetno radijsko oddajo?"
"Ni?.?tartaj ?e enkrat!!"
"Temperatura okolice je 6,8?C. Potrebne so zimske gume. Prosim, da vtipkate naslov najbli?je vulkanizerske delavnice."
"Je..te elektronika!!...kaj bo? ?e enkrat ?tertal ali ne??"
"?al va? na?in komunikacije nakazuje na va?e neprimerno stanje za varno vo?njo.Prosim iztopite iz avta!"
?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi.
Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.
To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?
Pa dodajmo ?e faktor, kje avto stoji, oz je gara?iran, sonce in UV sta verjetno najve?ja sovra?nika tkanin in drugih materialov (posredno je avto toplotna greda). Meni na morju, kjer je na primer sen?nik zunaj od marca do oktobra prepari v enem do dveh letih. Tam mi tudi stoji avto.....na soncu....
barchetto pustiti na soncu brez strehe je kot da bi jo vrgel v plav? na jesenicah. Tudi baldahin, plahto ?ez baldahin....kaka zima, kak led....sonce uni?i vse.
Potem je tu ?e faktor a si ti v naprimer obleki, ki je mehka ali pa jeansu s knofi....
tega je toliko, da....bolje ne misliti
Seveda krema za roke 48. Je ok za usnje a bolj za tisto res suho, ker se mora vpiti, druga?e ?e drsi? po zicu
Seveda sonce in vro?ina ?kodijo usnju.
?e bi bil avto par let v gara?i v temi bi bilo usnje ?e vedno kot novo.
Upo?tevati moramo, da je recimo poleti v avtu na soncu tudi +50 stopinj, pozimi pa je lahko tudi -25. Tako, da usnje vsekakor nima lahkega dela. Pa ?e vsakodnevno drsanje.
?e ho?ete uni?iti usnje je prava stvar za to krema za roke.Ko ga nama?e? izgleda sicer super, a s ?asom nastanejo bele lise po usnju pa ?e vse smeti se super lepijo na to.Jaz sem tako skoraj uni?il sede?e z Renapur sredstvom.To sem re?il z ?istilom za usnje. Krpa je bila ?rna od umazanije.
V bistvu mora? usnje v vsakem primeru najprej o?istiti,da je usnje ?isto brez predhodnih umazanih nanosov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi! da gredo iz slabega na ?e slab?e kar se ti?e zvoka. Zakaj ne obstaja verzija Revolution brez Bose "ozvo?enja"?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani