Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?
Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.
Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.
Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....
Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??
Kolikor je meni znano Mazde ne svinjajo okolja z scalnico.Dokler gre tvoja baraka naprej se ne sekirat. Ali nima kak?ne lu?ke, da je treba scanino doto?it ali jim je tudi to preve? za dodat na armaturko kot za dpf?
Itak, dokler je avto v garanciji ga mora? peljat na uradni servis, ?e no?e? izgubit garancije.Potem pa kakor kdo. Jaz osebno vem, da ga potem ne bi ve? vozil na servis ?e posebej ne v Kp.
Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.
?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.
?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.
V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... .
Kako ve?, da se izvaja regeneracija?
Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.
Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.
Zgleda ma? sam ti sre?o in ima? superduper avto brez kiksov
Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.
Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.
In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.
Va?no je, da ?ipe redno ?istite, ne pa, da umazane ?ipe kar z brisalci na suho pobri?ete.Gor se nabere ful umazanije in to ni dobro za gumice.In pa slana na ?ipah je strup, ?e kar vklopimo brisalce.
Jaz jih ob?asno nama?em z sredstvom za za??ito gume in nato ?e dobro obri?em z ?istilnim alkoholom (pravilno ste ugotovili, da je v vitreksu drugi tip alkohola + ?e nekaj drugih dodatkov).
Meni na tak?en na?in trajajo res dosti ?asa in bri?ejo v nulo. Uporabljam pa vedno bosch brisalce.
To je sramota, da vgrajujejo tak?ne materijale in je njihova dol?nost, da ta krap zamenjajo... In kot sem ?e zapisal bo veselica, ko bodo morali sami pla?evati zamenjavo volana. Le koliko stane nov?
Ma jst bom zaenkrat po?akal z odstranitvijo DPF-a, dokler ne bo zanno kaj pa kako bo na tehni?nem. Pri meni sicer DPF dela vredu, vsaj po teh podatkih ki jih dobim iz OBDja, ker sem za?el spremljat v ?ivo prek OBDja. Regeneracije zaklju?uj, dpf filter se sprazni do 0%, tam pri cca 50% zabasanega filtra se vklopijo regeneracije. Zadn cajt se delajo med 180-230km, regeneracija pa traja 20-25km. Po prevo?enih cca.4500km od zadnjega servisa je koli?ina olja narasla na cca 1cm nad maximumom.
Zdaj probam malo bolj pazit kak se vozim, za kraj?e razdalje ?e je mo?no vzamem drugo mazdo, bom videl ?e bom pri?el ?ez 10kkm.
Drga? kolikor se gledal po netu bi naj bilo to normalno da se regeneracije delajo na cca 200km, sam meni to gre na k... k se nafta me?a z oljem (sem iz tehni?ne stroke in vem da to ni najbolj?a stvar za sam motor).
A ima? novo skayactiv mazdo? Baje, da je velik problem na teh novih odstranit oz. nevtralizirati DPF. Pri nas sem dobil pri firmah, ki se druga?e z tem ukvarjajo same negativne odgovore. Kar sem prebral v VB to delajo, a je problem, ker potem ko ti reprogramirajo elektroniko, ne smejo na rednem servisu posodabljati softwerja motorja, ker ga lahko uni?i. In verjetno ne bo? rekel serviserju, da ti tega ne sme narediti, ker nima? gor DPF-ja.
Aha..js sem bil v petek na testni voznji z CX5 cd175 z avtomatskim menjalnikom. Splosni vtisi, avto lep, lepo narejen, vozen primerek zelo lepo ohranjen, z top opremo, ampak:
sami pospeski me niso presenetili, sem mislil da bo avto bol odziven, ampak me res nekako ni presenetil. Mogoce zato ker sem prevec pricakoval, ali mpa avtomatski menjalnik naredi taksen vtis.
Ocitno bom res moral posezt po sedmici z turbo motorjem.
Jaz sem bil tudi kar razo?aran (testiral sem sicer 6-ko)avtomatik. Imam ob?utek, da moja 136 konjska bolj?e pospe?uje.
Pa tudi poraba, dale? od obljubljene.
Pa? jaz moram kupiti v tem letu, ki prihaja in najbr? bo benzinarka, po tehtnem premisleku. Potem pa, ko pride turbo ven, bomo videli, kako se bo kaj obnesla.
Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.
Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).
bodo tvoje obnovili z originalnim Denso deli. Potrudijo se nastavit ?obe ?im bolj podobno originalnim parametrom tako, da na?eloma ?e u?enje ne bo potrebno oziroma prilagajanje parametrov. Pa ?e tvoje bo? dobu nazaj, ne pa od nekoga xy.
Zato ne, ker mora? svoje odmontirat, pa jih poslat, pa trikrat vmes telefonirat, pa pet g mailov poslat...
In si brez avta par tednov.
V Nem?iji pa ti to popravijo z nem?ko preciznostjo.Po?ljejo,?ez dva dni so bili pri meni, en dan dol stare in nove gor, poslal v Nem?ijo paket, ?ez pet dni ?e nakazana kapara na mojem ra?unu.
In stvar deluje kot mora brez reklamacij in odve?nega balasta zraven
Samo res. Jaz sem se tako zajeb..al z servisom glede lu?ke in EGR ventila, tipo, smo resetirali in sedaj je v redu, in to 5x dokler avto ni ?el iz garancije. in je lu?ka veselo svetila naprej.
Lahko dobim link do ?tacune? Gledal po ebayu, iz anglije bi jih dobil za tam nekje 600-700e obnovljene, samo nikjer ni omenjeno da lahko vrne? stare nazaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani