Eno vprasanje... kaj se zgodi ce ne das senzorjev notri? Samo lucka sveti? Ali kaj vpliva na delovanje motorja (kaksen safe mode?)
Po zadnjem nezainteresiranem obisku na mazdi iz principa ne bi sel k njim te senzorje rihtat...
Baje, da lu?ka na armaturi utripa in opozarja na napako v sistemu. ?e bi lu?ka samo gorela ni nobene panike, ker se navadi? ampak, da ti skos utripa pred o?mi pa bi me preve? ?ivciralo.
Hmm, 6,83litra/100km. Glede na povpre?je vseh tankanj in na izredno ugodno vreme (ni bilo previsokih temperatur in klima ni bila pod polno obremenitvijo) bi lahko ocenil, da je poraba nekje od cca 4 do 6 deci vi?ja. V bistvu si Labi mel kar prav, da je celo blizu 10% pove?anja.
Tko, da se kar spla?a (?e gledamo samo porabo) imat gume raje malo bolj napumpane kot pa premalo. Premalo napumpane gume so mi "odnesle" malo ve? kot 4? pri tem tanku. V enem letu torej bi bilo to cca 100? samo v gorivu.
Sem imel pa na tank ?teli ?e eno zanimivost - pa? preve? ?asa in prazna pumpa - pa bom raje odprl novo temo, da ne bomo po tele ?e naprej svinjali.
da ne odpiram nove teme,ali recimo lahko senzorje odsraufam in dam iz 18 col na 16 zimske?rekli so mi da se kao ne da na servisu ali je to res?hvala
Tole so ti pa prodali tak bullshit, da ni ve?jega. Kaj mam pa jaz pol notri na 16" zimskih feltnah? Bobi pal?ke al kaj? Mater ker servis te je to nafopal?
S senzorji ni nobenega problema - jaz imam sicer tako na letnih kot na zimskih posebej, da lahk osam menjavam kolesa brez vulkanizerjev in zaenkrat ni nobene panike. Od?raufam kolesa nataknem druga in vse deluje BP, nobenga "u?enja" al kak?nih podobnih nastavitev.
Mora? pa edino pazit pri 16 colskih kolesih, da izbere? take feltne, da bo med zavornimi ?ejustmi in feltno dovolj placa ?e za centrirne ute?i.
Evo, da malo obudim staro temo. Danes zjutraj mi, ko je zahladilo mi je posvetila lu?ka za tlak v gumah in seveda sem takoj zavil na pumpo, kjer je bil tlak spredaj 2.0 in zadaj 1.9.
Se pravi, da sem pred ?asom narobe trdil, da gledajo senzorji razliko v tlaku. O?itno so nastavljeni tako, ko pade tlak pod 2 bara da javijo napako v pritisku in lu?ka na armaturi posveti. Aja in sistem deluje BP.
Pa ?e razlaga zakaj se mi je to zgodilo, da je tlak prenizek. V avto revijah ?e nekaj ?asa podajajo podatek, da premalo napolnjena gume pove?ujejo porabo za cca 5%. In ker mi ?ilica ni dala miru sem zadnji? spustil gume spredaj na 2.1 in zadaj na 2.0, da vidim koliko to realno vpliva na porabo.
Pozabil sem samo na dejstvo, da ko sem spustil tlak je bilo zunaj kar toplo (ve? kot 20 stopinj) tako da je s padcem temperature padel tudi tlak v gumi.
V glavnem, ?e kak?nih 50km pa bom potegnil ra?unico koliko premalo napumpane gume resni?no ob enaki vo?nji prispevajo k pove?ani porabi.
Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.
?lovek, preberi moj odgovor na tvoj post. Mazde brez DPF ?rejo liter do ltra in pol manj. Tolk o ekologiji ina na?em pla?evanju zanjo. Od dra?jega servisov, splo?nega sranja z DPF in celo ve?je porabe.
?al se moram strinjati s tabo.
Upam, se trdit, da bi bil brez DPF filtra s porabo pod 6 litri v povpre?ju. Enstavno to vidim, da ?e po tankanju resetiram BC in se vozim norma?no naokoli mi BC ka?e vedno pod ?est litri pol se pa vklopi ta nesre?ni regenerativni cikel in bumf imam povpre?no porabo na 6,5 Jebemu tako ekologijo, da je treba saje naknadno skuriti s porabljanjem ?e ve? goriva.
Isto je v vseh prestavah, ko pride? nad to nima veze al je 4500, al 6500, vse dela na full.
Sam Kia (mazdin licen?ni motor) je to mela ?e leta 1997 v 1.8 motorju v Clarusu. Do ene 4.000 obratov je pobiral podatke iz lambda sonde pol je pa vse to zanemarilo in je samo benz notr sipalo brez eko poante var?evanja.
Zanimivo je bilo da, so ga zaradi tega spravili na testu v AM na porabo skoraj 13 litrov (1.8 in 116KM), z pametno (ne po?asno) vo?njo pa sem imel sam povpre?je med 8 in 9 litrov. Se pravi 4-5 litrov razlike
Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:
Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat
Hehe, pol pa taisti kupci (al pa zastopnik za BMW v Slo manipulira z glasovanjem) v reviji AM za glasovanje za Avto leta napi?ejo, da BMW zelo dobra ohranja ceno.... haha LOL. Sicer mora? pa res nekako opravi?iti visoko nakupno ceno pa ?etudi sam seb la?e?, a ne?
Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.
Golf V je zakon. Kolega ma ?ipanga iz originalnih 90 na cca 140 km, ?ge ga skoz kokr gre, pa ne pride na 6 litrov. In to ?e cca 40 000 km. Adijo pamet.
Tole ti pa kolega oreng nabija al pa ?e zanga pomen, da ga ?ge, takrat ko se vozi 5km/h ?ez omejitev.
?e ti pa govori cifre z BC-ja pa verjamem, ker pri VW-ju BC la?e od 0,7 do 1 litra.
Sem naredil 40.000km z Golfom V 1.9 105KM in zdele imam cca 10.000km z Golfom VI 2.0 110KM pa je povpre?je nekaj nad 6,53l/100km oz 6,73 s prej?njo generacijo.
Edino realno bi bilo, da se oba peljeta po isti cesti z enakim re?imom vo?nje pa na koncu primerjata rezultat. Verjemi, da ne bo razlike ve? kot pol litra, ker tud Mazdo se da voziti malo nad 5 litri na relaciji Lj-Litija-Trbovlje
Sam men je tole hecen... izbira? med avti, ki so v razli?nih razredih, da ne govorim da so tud v razli?nih cenovnih razredih... BMW 5 je vsaj 10.000? dra?ji od Mazde in Subaruja :ne vem:
Ja kdaj pa so bli? ?e rabijo na servisu en teden, da dobavijo sprednjo (?ist obi?ajno) ?ipo en teden in to za avto, ki je med najpogostej?imi v Slo (Golf V).
aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:
Jaz jih pa drugje pogrejem, tako da jih med vo?njo moram hladit.
?e bo pa kriza mi pa ?e vedno ostaja gretje v avtu.
Mojstri za test, sem dobil predlog da na dlan?nik nalo?im program z analizatorjem zvoka in potem probamo z istim v obeh avtih, a bo ql, referenca bo itaq ista(isti dlan?nik pa to), zdej edino decibeli lahko ne bodo realni ampak za primerjavo pa bo ?e vedno 100% ?
Opa opa, a ti tud moda not vtakne?
Druga? pa ni problema, ko se zmenmo sam vseeno bi bilo dobro isto generacijo med sabo primerjat. Jaz lahko svojega le za referenco prpelem, ker zvo?na izolacija je bistveno bolj?a kot pri prej?nji generaciji.
@Boss - veliko je pa tak?nih ki vozjo "traktor?ke" samo zato ker so IN, pa mislim da tak?nih ni malo med Janezi, ki morjo met podobn avto kot sosed, ampak nekolko dra?ji, razko?nej?i itd.!
Sej to velja za vsa podro?ja... eni pa? kupujejo zaradi mode traktorje al pa SUVe in enoprostorce (pa ?eprav jih ne rabijo) drugi pa pa? Macintoshe al pa Ipode, tretji nosijo vedno obleke po zadnjih modnih zapovedih, ?etrti igrajo Golf...itd, itd
Vedno je grupa ljudi, ki se obra?a po tem kaj je v tem trenutku IN tako, da o tem se res ne spla?a razglabljat. Jaz vem zakaj mam traktorja (in to ni moda) ti pa ve? zakaj ma? plin (pa verjeno to tud ni moda).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Baje, da lu?ka na armaturi utripa in opozarja na napako v sistemu. ?e bi lu?ka samo gorela ni nobene panike, ker se navadi? ampak, da ti skos utripa pred o?mi pa bi me preve? ?ivciralo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani