Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.
Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.
Samo ne razumem,Boss,ti pa ja vozi? ve?inoma relacijske fure in te zafrkava?
Tej novi dizli so res v riti oz.mora? imeti sre?o,da se ti te lu?ke ne pri?iga jo.Jih grdo pogleda? stari in ?e nekaj ?trajkajo.Stari dizli so zakon.
Zanimam se za nakup rabljene mazde 6 karavan 2.2, l. 2014 diesel in ker ne poznam dobro tega vozila me zanima nekaj informacij od obstoje?ih lastnikov.
Kdaj ima vozilo velik servis?
Na splo?no, Ali so rezervni deli in servisi dragi?
Skratka, voznikova vrata se mi na daljincu ne odklepajo s prve, ?ele z drugim pritiskom. Prej se je to zgodilo ob?asno, zdej pa porajtam, da ?e prakti?no vsako jutro. Nisem ?e probal, kaka je situacija na klju? (ubistvu sploh ne vem, ?e sem ga ?e kdaj vtaknil not).
Skratka, danes sem pa opazil ?e, da ko je ?ipa povsem spu??ena, v vratih grdo zaropota, ko jo dvignem. Sicer ni vidt, da bi se kaj zatikala al pa karkoli, ampak tru?? v vratih mi ni v?e?.
Malo se imam namen lotit dol dat tapeto, pa me samo zanima, je s tem veliko jebanja? je ?ez prelepljena folija, ki se nikoli ve? ne prime, ko jo dol da?? ?e na kej drugega bit pozorn?
?isto enostavno,par vijakov drugo je vsena pritiskavce.5 min dela.
Kvantna fizika.Pred kratkim sem jih tudi sam barval(prvi? v ?ivljenju)in priznan pitor me je pohvalil,da niti on ne bi bolje prebarval.
Za temeljno metalno barvo sem porabil pol urce za vse ?tiri,drugi dan pa ?e pol urce za prvo roko clear laka in popoldne ?e enkrat toliko.Profiji verjetno to re?ijo ?e prej. Vmes,ko se su?i barva itak delajo drugo delo.
Ta razna manj?a dela delajo vmes,ko imajo kaj fraj in se jim su?i druga barva.
danes zjutraj se mi po zagonu ni ugasnila lu?ka za motor in se po 2 sekundah pri?gala lu?ka proti zdrsu ( nevem kak se ?e re?e) ... nevem tudi ?e bi lahko bilo to povezano s tem da sem v?eraj menjal h1 ?arnice ....
To je znana napaka,cet ga priklopi? na ra?unalnik ti poka?e EGR napaka.
Sem ga zamenjal in po kratkem ?asu se je pojavila spet.Noben ni ?e re?il te?ave tudi na tujih forumih ne.
Dpicul, vem da je minilo ve? kot 3 leta, ampak me zanima kaj je blo narobe? Ker jez sem vsa 4 injektorja dal na remont v Beogradu in spet nekaj klepeta kot injektor.
Jaz sem vse ?tiri kupil v Nem?iji, obnovljene, in od takrat je mir. tudi poraba mi je padla. Nemci pa? naredijo z "doj? precizjon".
No,sicer pa tudi,?e bi mazda popila 2 litra ve? kot primerljivi avti bi jo jaz osebno ?e vedno kupil.Ker tako lepega in sexi avta v tem segmentu enostavno ni.
Mazde,vsaj moje mnenje je tak?no,ne kupi? zaradi nizke porabe,niti zato ne,ker ima sosed tak?en avto,vem,da rade rjavijo,tudi kak?ne hibe imajo,kupi? jo enostavno zato,ker je nima vsak popoldanski mojster,
nima je vsak,ki ne daje smerokazov,nima je vsak,ki gre poleti na dopust na otok Rab in tam cel dan pije pivo na pla?i,nima je tisti,ki si kupi "tank"namesto avta.
Ne,kupi jo tisti,ki jo je ?e enkrat vozil,vzljubil,jo v?asih preklinjal,
Ne ne se ne zaganjam. Gledam vse ?ivo. Torej trenutno porabo raje ne ker so ?tevilke juhuhu.. Gledam tiste v aplikaciji in sicer tisto, ki ka?e porabo na trenutni ruti in tisto, ki bele?i porabo od zadnjega reseta. Tista od zadnjega reseta ka?e okoli 6.6 do 6.8. Tista na trenutni ruti pa je bila 7.8. Za nazaj ko se bom spu??al proti morju bo nekoliko manj?a pa se bo vrtela okoli 6.7. Pred to lepotico sem vozil C5 2.0 HDI tourer z ro?nim menjalnikom. 200kg te?ji avto ampak z lahkoto prevozil 1000km z enim tankom. Ok lepotica je mo?nej?a ampak s podatki in testnimi porabami milo re?eno pretiravajo ?e ne zavajajo...
To, da ko se spu??a? proti morju iz notranjosti je res, da ti bo kazalo manj.Sicer pa bi moral vozit po ravnini (recimo proti Milanu) in bi videl, da bi bila poraba manj?a. Meni je bila sedaj poraba z Thuletom in polnim avtom krame za smu?anje in trije odrasli in ena najstnica, pa po avtocesti konstantno 130-140 pod 7/100.Pa imam prvo generacijo (breu PDF-ja), na sre?o.
Tako, da ja, odvisno je tudi od tega, kje ima? relacije.
Meni 100kw kuri trenutno 5.9, zjutraj pa ?e vedno vebasto kresne, tako da bo upam ko bo topleje malo manj vse skupaj.
Meni pa okoli 7, tudi Webasto potem ?e cel dan zalaufa pa se ugasne...
Dejansko je po moje situacija s temi dizli tak?na,da pijejo pribli?no isto ?e od prve generacije do zadnje,?e pri prvi je nekaterim "pila"le nekaj ve? kot pet litrov pa vse do osem.In pri tej tazadnji seriji je prav tako,?e pogleda? na nem?ko
Samo res,zakaj ne montirajo opozorilne lu?ke za par evrov ali pa da bi se vsaj pri?galo obvestilo,da trenutno ni dovoljeno uga?anje avta in je obvezna vo?nja vsaj ?e par kilometrov na vi?jih obratih.Tako bi re?ili marsikatero nev?e?nost z porastom nivoja olja.
Ali je to tako te?ko narediti ali pa enostavno no?ejo.
A so pozneje to odpravili?Ker sem govoril z vodjo delavnice na mazda servisu in mi je zagotovil,da z novej?imi dizli sploh ni problemov(niti z dpf)tudi,?e se jih kao vozi veliko mestne vo?nje.
Js sm pa tako nesrecen s temi bremzami. Skoz mi tresejo ne morem odpravit tezavo. Morem najdit enega oreng majstra k se razume v bremze in da mi to rihta. Ze dbakrat sm dal komplet ate bremze pa spet tresejo.
Probaj nabavit navadne gladke Brembo diske in Ferodo plo??ice.To kombinacijo imam na mazdi 1 gen. Mogo?e so na za?etku malo cvilie a so mehke in ne tresejo ni?.Samo je pa veliko ?rnega prahu na feltnah.
Mene bi ta zvok zelo motil, izgleda, kot da se bo vse skupaj razpadlo.
Pa ?e je to kao normalno mi ni jasno, kaj so naredili z temi diesel motorji. ?e moj 13 let star dizel lepo kresne, na za?etku je malo glasnej?i in se hitro umiri.To na posnetku je pa prav skeri.Kaj to nabija neke obrate sam?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tej novi dizli so res v riti oz.mora? imeti sre?o,da se ti te lu?ke ne pri?iga jo.Jih grdo pogleda? stari in ?e nekaj ?trajkajo.Stari dizli so zakon.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani