Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?
ni problema
je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:
Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.
?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.
Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...
Hmmm, v tole trditev pa ne verjamem sploh si pa zelo drzno napisal VSI. Seveda jih je vedno kakih 30% butlov, ki jim tudi osnove matematike niso jasne. 30% je takih, ki razumejo ampak jih je strah plina, ker so pa? neko? sli?al neki blabla, da je razneslo eno plinsko bombo v avtu.
40% pa vseeno mislim, da je takih, da bi se za plin takoj odlo?ilo, ?e bi bil ponujen (in pravilno predstavljen) v serijski "opremi" avta ob nakupu in da bi proizvajalec/prodajalec normalno to vklju?il v splo?no jamstvo oz. garancijo. Je pa res, da plinsko instalacijo se veliko bolj spla?a vgrajevat pri mo?nej?ih motorjih saj ?e zaradi sistema malo slab?ih zmogljivosti in dodatne te?e plinske instalacije in rezervoarja se performance ?e dodatno slab?ajo.
Mislim, da je pa precej ljudi pa? strah, ker govorimo o predelavi na samem motorju in ker ne razumejo to?no pincipa delovanja pa? skozi obstaja strah, da bo kej ?kripnilo.
Se pa strinjam z Labijem, da ni?ja poraba pri dieslih je zelo mo?an argument vendar ?e zdale? pa ni edini. Kakorkoli vzamemo turbo dela svoje in zaradi navora v nizkih obratih se lahko motor tudi pri vi?jih hitrostih vrti, za u?esa, ?e vedno znosnih obratih in ne proizvaja neza?elenega tru??a.
Boss ne prenese plina ker je konkurenca njegovemu dizlu.
Hec.
ne no sej nikoli nisem bil proti plinu
Je pa fair, da fantje povejo tudi minuse ne pa samo plusov, ki jih je roko na srce res veliko. Predvsem cena je res zakon, je pa treba pol vseeno nekaj kompromisov potegnt. Ker ?e je to tak zakon pol mi resno ni jasno zakaj ni ve?ina avtov ?e serijsko na plin. Sej tud diesli se prvenstveno prodajajo zaradi ni?jih strođkov goriva od bencinarjev.
zadnji teden sem naredil presek po celi evropi, se pravi iz nizozemske do juga makedonije (cist zraven meje z grcijo)...in razen v sloveniji, vsaka pumpa po vseh drzavah vmes ima napis LPG...
tko, da ni panike glede tega
hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.
sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl.
Tko verjetno kaj ve? kot s 60 litrskim, ki ga napolni? 80% (ve? ni priporo?ljivo) pomeni 48 litrov, pa? v ve?ini ne bomo operirali. Pri Juresovi porabi CX7 s trugo na strehi tam nekje pri 14 litrih je to borih 350km dometa. Se pravi si v treh urah spet na pumpi razen, ?e izkori??a? ?e bencinski rezervoar sam pol pa spet ni poceni.
Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em
Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.
?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.
No takole zaradi dobrih pogojev - stalna stranka, prijatelj in tud 'nekdo' dela na summitu, mu bodo priznali garancijo.
Vendar mu je jasno bilo povedano, da je izjema, to nikakor ne gre v garancijo, zmutili bojo da bo slo skozi, potrebuje pa:
Nov katalizator
nov DPF
zamenjavo olja in filtra
pregledali pa bojo tudi oljno ?rpalko, ter motor....
cca 3200? PO CENIKU
Ajojmene....
Zanimivo je to - ne poznam Fordovega sistema - da je avto enostavno crknil, nic opozoril, samo check engine in STOP pa cukal in crknu. K sre?i 500m pred bajto (po dolgi voznji). So pregledal tud dovod goriva pa nima veze....
Jebo ma, pa brez avta je, a zdej bo moral pa ?e na kolena it in jim poljubljat podplate, da so mu izvolili servis naredit v garanciji.
Mater pa sej na Fordu so ?e bistveno slab?i kot na Mazdi.
Razen ?e tu zadaj ni ?e neka druga "resnica"... moderni avti bele?ijo ?isto vse napake in sporo?ila ter okoli??ine kako se je to zgodilo. Mogo?e pa ta tvoj kolega le ni povedal vsega po resnici in ra?unalnik ka?e recimo, da je ignoriral kak?no opozorilno lu?ko :ne vem:
?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem:
Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo.
Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?.
Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil.
To?no tako, tisto z aditivi ne velja za Mazdo saj je kle bistvo v vbrizgu goriva v DPF filter kjer s to dodatno gorivo v?ge in za?ne lepo po doma?e kuriti saje. Tukaj ne rabi ?isto nobenih aditivov ne v gorivu in ne kako druga?e.
Zato pa nastane ta problem z dvigovanjem nivoja olja v karterju saj v kolikor prekinemo regeneracijo neizgoreno gorivo v povratnem vodu spravimo nazaj v karter, ker bi bilo nevarno, da bi ostajalo v filtru saj bi lahko tak proces regeneracije prekinili parkrat zapored v filtru bi se pa nabral ?e za cel bazen nafte.
Francozi s FAP-om pa uporabljajo aditiv zato, da saje sperejo v fitru in ga tako o?istijo. Zato je pa tak filter s ?asoma potreben vzdr?evanja, ker neka usedlina saj bo vedno ostala v filtru in s ?asoma bo filter potreben ?i??enja. Pri Mazdi pa gre pa? ta "svinjarija" v karter od motorja, kjer se odstrani z menjavo olja. Zaradi teh saj v karterju ima olje z oznako DPF te aditive, ki jih uporabljajo pri fancozih posebej.
Zato je zelo pomembno kak?no olje gre v Mazdin motor z DPF-jem in tukaj res ne sme biti zajebancije in bli?nic, ?e seveda ho?mo motor, ki nam bo dolgo deloval
Nobenega no?em stra?it - to prodajajo sedaj kolegu, ki mu je na Fikusu TDCI DPF odletu (dpf, check engine...itd itd)
A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju
Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi.
Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto.
jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:
Test pa vseeno naredmo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani