avto ima prevo?enih 40.000 km Mazda CX-5, avt 2.2 diesel.....od zadnjega servisa sem naredil 11.000 km, avto ?e je pod garancijo. Kaj mi svetujete, ali lahko sam nalijem malo olja, dokler ne grem na servis, jutri sem namre? mislil poklicat, da bi se naro?il na redni servis.
Avto ?e je pod garancijo in me zanima to dolivanje...ali lahko ali ne smem sam dolivat.
Ne bom pisal kje sem bil na zadnjem servisu, da ne u?alim koga, ampak sem bil prisiljen na ta servis it, ?eprav, ?e nebi moral nebi ?el.
lep pozdrav in hvala za nasvet.
Lp
A je avto letnik 2013??e je, zna bit problem z odmi?no-serijska napaka.
Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.
LP, Boris
To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.
Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o.
Avgusta sm kupu bosch aerotwin, ker ste jih precej hvalili. ?e kak dober mesec pa mi oba (sprednja) pu??ata ?rte. Dau sm 40? in sm zelo razo?aran. Ra?una seveda nimam, ker sm si mislu: sj to bo delal ve? let. Naivne?...skratka odsvetujem :/
?udno. Jaz jih imam gor skoraj 1 leto pa ?istijo kot novi.Vsako toliko ?asa jih pa? o?istim,da ni nobene umazanije gor na njih.
A ni najla?je se peljat na najbli?ji servis Mazda pa da ga malo priklopijo na ra?unalnik? Pravi?,da si avto kupil pred kratkim? A je tega tvojega znanca tudi kaj podobnega doletelo? Vpra?aj ga.
Meni je zadnje cajte xenon svetil vedno slab?e; svetloba na vrhu ni bila ve? ostra- odrezana, bila je bolj rumenkasta po robovih.
Pa sem pogledal prozorno plastiko, ki pokriva le?e in ugotovil, da je za??itna plast za?ela odstopati oz. so ve?je ali manj?e luknjice v njej.
Ni pa bila rumena kot to lahko vidi? na veliko avtomobilih.
Vzel sem brusni papir 800, pa 1000 pa 1200, pa 1500 in na koncu 2000. Vse skupaj sem brusil z vodo z milnico v njej.
Moram priznati, da je ta zgornji sloj izredno trd in je potrebno veliko bru?enja, da sem ga odstranil. Za fini? sem uporabil najprej grobo polirno pasto Mezerna in nato fino polirno pasto - poliral sem strojno z malimi obrati. Takoj se je videlo, da je plastika sedaj ?isto prozorna in ni odboja svetlobe ,?e pogleda? lu? od strani- vedno vidi? le?e, kot, da bi dal gor polarizacijsko steklo. Primerjal sem z levo lu?jo, ki je ?e nisem spoliral in je bila razlika ve? kot o?itna; svetloba xenona in roba je bila bolj bela, ?e sem dal nogo zdraven lu?i se je na nogi zarisala bolj ostra in bela ?rta kot na nespolirani lu?i.?e bolj je bil viden u?inek, ko sem pri?gal ?migavec, ko je oran?na svetloba kar ?arela ven.
Sedaj je svetloba po moji oceni za kak?nih 20% bolj?a in bolj bela, Koliko ?asa bo ta efekt trajal bomo videli. Ko bo potrebno bom postopek ponovil saj se spla?a porabit pol urce za to. Nisem pa nana?al na koncu ni?esar gor, nobenih za??itnih preparatov.
Ja olje je dexelia dpf. Ja saj to je problem da se nivo olja dvigne prehitro glede na servisni interval tam ene 10tisoc pol pa moram spet olje menjat, sicer ne cakam do x ampak malo prej menjam.
Verjetno ima? ful mestne vo?nje in ga med regeneracijo ugasne?. :ne vem:
Moj pa 1.006km s slabimi 57 litri. ?ez 900 pa sploh ni tak problem brez jajcanja po cestah.
Mogo?e bi se dalo, ?e bi bil v avtu sam, brez prtljage in druge odve?ne krame. Pa vreme idealno, motor razpihan, cesta dokaj ravna, pa vo?nja teko?a po omejitvah, po mo?nosti kak?na hitra cesta.
2.0 rf 136km kje pribli?no pa bi imeu stikalo na bloku? sm pa tud eno ?obo zamenov poraba man?a za 1.5l prej sm 500km delov zdj pa 800-900 z enim tankom pa ga ne ?param.
Da naredi? 900 km je mo?no edino tako, da res vozi? kot po jajcih tam do enih 120/uro. Moj rekord je 840 km z 54 litri.Brez ustavljanja in mestnih vo?enj.Sem pa tudi jaz zamenja l vse 4 injektorje. Zadnji tank pa 640 km,Ve?inoma mesto.
Tudi, ?e pokli?e? italijanski "AMZS" bodo znali slovensko, ?e ugozovijo, da si Slovenec. Moj nekdanji sodelavec dela za njih v KP.
Je pa? cenej?a delovna sila pri nas pa ?e prednost na?ih zaposlenih je ta, da znajo bolj?e govoriti angle?ko kot italijani ( spomnimo se samo na Rossija), pa tudi z vzhodnimi jeziki so bolj na ti kot italijani.
Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.
Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.
Samo ne razumem,Boss,ti pa ja vozi? ve?inoma relacijske fure in te zafrkava?
Tej novi dizli so res v riti oz.mora? imeti sre?o,da se ti te lu?ke ne pri?iga jo.Jih grdo pogleda? stari in ?e nekaj ?trajkajo.Stari dizli so zakon.
Zanimam se za nakup rabljene mazde 6 karavan 2.2, l. 2014 diesel in ker ne poznam dobro tega vozila me zanima nekaj informacij od obstoje?ih lastnikov.
Kdaj ima vozilo velik servis?
Na splo?no, Ali so rezervni deli in servisi dragi?
Skratka, voznikova vrata se mi na daljincu ne odklepajo s prve, ?ele z drugim pritiskom. Prej se je to zgodilo ob?asno, zdej pa porajtam, da ?e prakti?no vsako jutro. Nisem ?e probal, kaka je situacija na klju? (ubistvu sploh ne vem, ?e sem ga ?e kdaj vtaknil not).
Skratka, danes sem pa opazil ?e, da ko je ?ipa povsem spu??ena, v vratih grdo zaropota, ko jo dvignem. Sicer ni vidt, da bi se kaj zatikala al pa karkoli, ampak tru?? v vratih mi ni v?e?.
Malo se imam namen lotit dol dat tapeto, pa me samo zanima, je s tem veliko jebanja? je ?ez prelepljena folija, ki se nikoli ve? ne prime, ko jo dol da?? ?e na kej drugega bit pozorn?
?isto enostavno,par vijakov drugo je vsena pritiskavce.5 min dela.
Kvantna fizika.Pred kratkim sem jih tudi sam barval(prvi? v ?ivljenju)in priznan pitor me je pohvalil,da niti on ne bi bolje prebarval.
Za temeljno metalno barvo sem porabil pol urce za vse ?tiri,drugi dan pa ?e pol urce za prvo roko clear laka in popoldne ?e enkrat toliko.Profiji verjetno to re?ijo ?e prej. Vmes,ko se su?i barva itak delajo drugo delo.
Ta razna manj?a dela delajo vmes,ko imajo kaj fraj in se jim su?i druga barva.
danes zjutraj se mi po zagonu ni ugasnila lu?ka za motor in se po 2 sekundah pri?gala lu?ka proti zdrsu ( nevem kak se ?e re?e) ... nevem tudi ?e bi lahko bilo to povezano s tem da sem v?eraj menjal h1 ?arnice ....
To je znana napaka,cet ga priklopi? na ra?unalnik ti poka?e EGR napaka.
Sem ga zamenjal in po kratkem ?asu se je pojavila spet.Noben ni ?e re?il te?ave tudi na tujih forumih ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani