Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.
Zanima me kaj bi lahko bilo narobe
Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.
Zelo vesel bom va?ih odgovorov in pomo?i.
Cevke okrog ohi?ja zra?nega filtra ali pa tista 2 ventila ki sta blizu ohi?ja in sta pritrjena na hladilnik.
Dobro poglej te cevke, lahko je kaka sneta ali pa po?ena.
Verjetno avto tudi bolj "kadi" ko t je normalno, sploh ko ga "pohodi?" ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sy to sm ?e neki najdu sam je pa pizdarija k je treba armaturko dol dati to se mi pa lih ne da usaj do spomladi da se mau ogreje Nevem razmislju sm pac da bi tud to kao fm-oddajnik dau je da je lame scena samo pa dela kar dobro
Mojster, sredisko konzolo sanme? dol tako da odvije? samo 3 vijake in na roke potegne? ni treba ni? "pajsat". To lahko naredi? tudi pri -5 stopinjah (kot sem jaz bratrancu), pa nima? kaj polomit.
S tistim FM oddajnikom te bo samo glava bolela, pa ?e se ve? okrog fura? ti bodo skozi not radijske postaje uletavale, skratka ?koda dnarja. Raje investiraj 1X in bodi zadovoljen.
Jaz imam veksler ampak XcarLink-a pa ne dam ven nikoli ve?.
V vsakem primeru bo treba razdirat od sredinske konzole naprej... tudi ce bos dokupil CD changer ...
To?no tako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hvala vama! Samo kako je ky komplicirana ta povezava XcaLink-a je treba ky predelovati ali se samo priklju?i? Druga?e pa sm sli?u ?e za eno foro kao fm oddajnik?
Fm oddajnik pozabi.
XcarLink ti vzame cca 1 uro, ?e si bolj lev, je pa treba 2 kontakta v radiju povezat, ostalo je potem samo plug&play.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ko sem bil na izpopolnjevanju v Belgiji so mi lepo povedali zaposleni,da prihaja vse olje v Belgijska pristani??a.
Tam jim dodajo pa? nekaj dodatkov(po specifikaciji proizvajalcev dolo?enih avtomobilov) in zapakirajo v razli?ne embala?e( po viskoznosti) in proizvajalcev.Zato je lahko enako olje pod razli?nimi znamkami in je ve? ali manj vsako dobro-seveda z pravo viskoznostjo za na? avto.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Boss je tukaj en nesporazum, to o senzorjih talaka o gumah. Nisem primerjal in napisal da je renojev ok, reno ima ok re?en DPF sistem, enzorji tlaka v gumah so itak sami problemi, neglede na znamko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e tega Mazda ni sposobna re?it, naj od?raufa ta filter iz auto stran in je stvar re?ena. ?e vedno bo avto izpolnjeval EURO3 normo ali koji klinac mora biti. ?e ?e tega ne bo, pa naj fuknejo svoj sistem v smeti in vzamejo od Renaulta, Citroena ali pa od Lade
A Lada ima tud to ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Verjetno bodo tudi ?i??enje DPF-ja skopiral od renoja, ki je za moje pojme res petarda izvedba.
Javarje,tole si drugje napisal pa bolj sem pa?e..
Kako pa ma Reanult to re?eno ?
Teb pa teli citati ne gred ba? od rok, dej malo bolj po?asi pa glej kaj bri?e?, ker je pol nepregledno do amena.
Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi ?e se ne strinja?, je zame tovarni?ki predpis ?e vedno zakon, autaoadata 2-3 leza nazaj ima tudi druge podatke za isti avto, tako da okrog tega nebom zgubljal besed.
Sem pa tudi sam imel Xedos6 2.0 V6 in je imel prdpis za reden servis na 10 kkm, 2,5 je mehansko enak motor samo delovna prostornina je ve?ja in dvomim da je bil predpis da je reden servis na 15 kkm.
Doma smo imeli 626 pa se je jermen menjal na 100 kkm, pri 323F se je pravtako menjal na 100 kkm, pri xedosu pa tudi na 100 kkm, smo ?udna familija, pri mx3, se je tudi menjal na 100kkm in pri 323c enako.
Vsi so bili bencinarji.
Pa glede na to da ?raufam ?e cca 28 let, sem pre?tudiral marsikatero servisno navodilo.....
Druga?e pa naj model pokli?e na servis in vpra?a.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam ?e jaz eno vpra?anje glede zobatega jermena, je res da bencin razli?ice mazde6 nimajo zobatega jermena, ampak verigo? bojda naj bi samo dizli M6-ke imeli zobati jermen, bencinarji pa verigo..
Govorim o predzadnji generacij mazde 6 seveda (letnik 2003)
Prav ima?, res je.
Pozdravljen in dobrodo?el na forumu!
Zobati jermen se menjuje na 90 in 180 tiso? kilometrov (in seveda vsakih nadalnjih 90 tiso?)
Redni servisi se daljo vsakih 15 tiso? kilometrov.
?e pove? koliko ima avto prevo?enih, ti lahko povem kaj vse se "servisira" pri tej kilometrini.
Sicer pa ?e ima? rabljen avto, je najbolje ob naslednjem rednem servisu mehanika izrecno opozoriti, naj preveri vitalne dele za morebitne znake obrabe.
lp, Ale?.
A res al kaj , kolikor jaz vem(doma ?e leta 90 naperj furamo in ?raufamo mazde), zobat jermeni se manjajo na 3 leta(tega itaq noben ne upo?teva) al pa na 100 kkm, kar je pa? prej.
Reden servis pa je na 10 kkm (menjava olja in oljnega filtra + na dolo?ene kilometre ?e menjava zra?nega in bencinskega filtra)
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Đabe.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani