Mislim,da ni toliko ur.
Peskanje samo poteka dokaj hitro,
v zelo kratkem ?asu bi znal to narediti tudi ti.
Kar se pa ti?e barvanja pa spet ni neka
Kvantna fizika.Pred kratkim sem jih tudi sam barval(prvi? v ?ivljenju)in priznan pitor me je pohvalil,da niti on ne bi bolje prebarval.
Za temeljno metalno barvo sem porabil pol urce za vse ?tiri,drugi dan pa ?e pol urce za prvo roko clear laka in popoldne ?e enkrat toliko.Profiji verjetno to re?ijo ?e prej. Vmes,ko se su?i barva itak delajo drugo delo.
Ta razna manj?a dela delajo vmes,ko imajo kaj fraj in se jim su?i druga barva.
Ve?inoma je najve?ji problem ta,da morajo
o?istiti pi?tolo.
To je znana napaka,cet ga priklopi? na ra?unalnik ti poka?e EGR napaka.
Sem ga zamenjal in po kratkem ?asu se je pojavila spet.Noben ni ?e re?il te?ave tudi na tujih forumih ne.
Pa? se bo? vozil s temi lu?kami...
Odlicno! Zanima me ce si to najdu pri prodajalcu keteri popravlja te injektorje v Nemciji, ali je to privatna oseba? Kolk denarja so ble vse skupaj?
??????? ?? SM-J510FN ?? ????? ????????
Evo, tukaj sem jih vzel. Po?lje ti obnovljene, ti mu da? garancijo 50? za vsakega, ko po?lje? tvoje stare nazaj ti garancijo vrne na pay pal ra?un.
Sej vsi avti odstopajo nekje do 2 litra v +.
No,sicer pa tudi,?e bi mazda popila 2 litra ve? kot primerljivi avti bi jo jaz osebno ?e vedno kupil.Ker tako lepega in sexi avta v tem segmentu enostavno ni.
Mazde,vsaj moje mnenje je tak?no,ne kupi? zaradi nizke porabe,niti zato ne,ker ima sosed tak?en avto,vem,da rade rjavijo,tudi kak?ne hibe imajo,kupi? jo enostavno zato,ker je nima vsak popoldanski mojster,
nima je vsak,ki ne daje smerokazov,nima je vsak,ki gre poleti na dopust na otok Rab in tam cel dan pije pivo na pla?i,nima je tisti,ki si kupi "tank"namesto avta.
Ne,kupi jo tisti,ki jo je ?e enkrat vozil,vzljubil,jo v?asih preklinjal,
ve?ino ?asa pa u?ival v ?portni vo?nji.
In kupi jo tidi tisti,ki ho?e bit druga?en
od povpre?ja...
Ne ne se ne zaganjam. Gledam vse ?ivo. Torej trenutno porabo raje ne ker so ?tevilke juhuhu.. Gledam tiste v aplikaciji in sicer tisto, ki ka?e porabo na trenutni ruti in tisto, ki bele?i porabo od zadnjega reseta. Tista od zadnjega reseta ka?e okoli 6.6 do 6.8. Tista na trenutni ruti pa je bila 7.8. Za nazaj ko se bom spu??al proti morju bo nekoliko manj?a pa se bo vrtela okoli 6.7. Pred to lepotico sem vozil C5 2.0 HDI tourer z ro?nim menjalnikom. 200kg te?ji avto ampak z lahkoto prevozil 1000km z enim tankom. Ok lepotica je mo?nej?a ampak s podatki in testnimi porabami milo re?eno pretiravajo ?e ne zavajajo...
To, da ko se spu??a? proti morju iz notranjosti je res, da ti bo kazalo manj.Sicer pa bi moral vozit po ravnini (recimo proti Milanu) in bi videl, da bi bila poraba manj?a. Meni je bila sedaj poraba z Thuletom in polnim avtom krame za smu?anje in trije odrasli in ena najstnica, pa po avtocesti konstantno 130-140 pod 7/100.Pa imam prvo generacijo (breu PDF-ja), na sre?o.
Tako, da ja, odvisno je tudi od tega, kje ima? relacije.
Meni 100kw kuri trenutno 5.9, zjutraj pa ?e vedno vebasto kresne, tako da bo upam ko bo topleje malo manj vse skupaj.
Meni pa okoli 7, tudi Webasto potem ?e cel dan zalaufa pa se ugasne...
Dejansko je po moje situacija s temi dizli tak?na,da pijejo pribli?no isto ?e od prve generacije do zadnje,?e pri prvi je nekaterim "pila"le nekaj ve? kot pet litrov pa vse do osem.In pri tej tazadnji seriji je prav tako,?e pogleda? na nem?ko
"Porabo".
Samo res,zakaj ne montirajo opozorilne lu?ke za par evrov ali pa da bi se vsaj pri?galo obvestilo,da trenutno ni dovoljeno uga?anje avta in je obvezna vo?nja vsaj ?e par kilometrov na vi?jih obratih.Tako bi re?ili marsikatero nev?e?nost z porastom nivoja olja.
Ali je to tako te?ko narediti ali pa enostavno no?ejo.
A so pozneje to odpravili?Ker sem govoril z vodjo delavnice na mazda servisu in mi je zagotovil,da z novej?imi dizli sploh ni problemov(niti z dpf)tudi,?e se jih kao vozi veliko mestne vo?nje.
Kaj je res ne vem.
Tej motorji delajo toliko kilometrov,kolikor se z njimi lahko vozi?.
Ne resno,kolega iz italije ima trenutno
335000 km im ma?ina gre kot nova.
Vsaj on tako pravi.
Probaj nabavit navadne gladke Brembo diske in Ferodo plo??ice.To kombinacijo imam na mazdi 1 gen. Mogo?e so na za?etku malo cvilie a so mehke in ne tresejo ni?.Samo je pa veliko ?rnega prahu na feltnah.
... niso pri nizkih temperaturah v?igali...vse bolj?e in bolj?e izbolj?ave napram starim diesel motorjem.To?no....pri bencinarju se sli?i kot nekak?en "zaug"...kar je OK, pri dieslu pa se sli?i kot nekak?no kovinsko pokanje..??
...servis pravi, da kao zamrznejo brizgalne ?obe...?? in da se ne da ni? nardit...??
...ko sem nalednji? nafti dodal ?e ekstra dodatek proti "zmrzovanju" je zadeva sicer ?e vedno prisotna , vendar je bistveno manj opazna,
tako da o?itno je nekaj na tem...
Se je menda ?e tudi dogajalo, da skyactive diesli pri ni?jih temperaturah niso v?igali....??
Samo mi je pa ?udno, da ti z dana?njo kvalitetnej?o nafto toliko kadi. V?asih, pred desetimi leti, je tudi meni kadilo izpod avta, dan-danes pa niti ne vem ve?, kdaj dela, ker ni nobenega smradu niti kajenja. Samo turbo jet izpod havbe spredaj, ko je pri?gan.
...plus odklopi baterijo in jo priklopi nazaj...v?asih pomaga in za?ne spet delati.
Napisano
?e ?teka cilinder vidi? to tako, da ko parkira? avto je, je feltna, kjer ?teka cilinder ?isto vrela. Jaz sem vedno tako ugotovil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani