Na gumicu,(brtvu) moras pripazit da legne tocno na mjesto da se ne osteti.Znaci ona veca brtva,kad skines stari moze ostat zaljepljena na pumpu a ako padne pazi kad vracas nazad da legne tocno na mjesto!
aha, hvala za info. Sej ob nakupu novega ventila dobi? novo gumico (o-ring) tako, da ni problem.
Sem kontaktiral tudi dr. Pelkota in je rekel, da ni nobenega problema-odvija?i? dva inbusa (tudi te dobi? nove zdraven ventila), ga vzame? ven, da? nov O-ring na mesto ,nov ventil noter in privija?i? oba inbusa. 5 min. dela, ?e gre vse po maslu.
...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna.
Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije
Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.
Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti
?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.
Da kar tukaj vpra?am,?e je pri menjavi tega ventila bit na kaj posebej pozoren ali je varijanta odvija?i oba imbusa,vzami ven starega,novega noter in za?raufaj nazaj?
Danes, ko sem zavijal po?asi v ovinek,je volan nenadoma postal trd in sre?a, da nisem imel hitrosti, ker bi druga?e verjetno ?el ravno v robnik. Hitro sem ugotovil, da je motor sam od sebe ugasnil. Res, da sem ravno takrat menjal iz tretje v drugo a ni vrag, da bi bil to vzrok in da sem prehitro spustil sklopko..Ponovno sem obrnil klju? in avto je normalno v?gal in sem lahko nadaljeval z vo?njo. Seveda sem vozil kot po jajcih, ker mi sploh ni bilo jasno, kaj se je zgodilo in sem se bal, da se situacija ponovi.Ali je imal kdo podobno situacijo na Mazdi 6, prve generacije?
Mislim, to je res nevarno, da se med vo?njo motor sam ugasne in volan in bremze postanejo skoraj neuporabne.
A je to Mazda 1.generacije? ?e je potem je to stara in poznana te?ava.
Namre?,pri prehodu na ve?jo dimenzijo felten,se je dogajalo,da avto v?asih vle?e v levo (anle?em v desno).
Razlaga naj bi bila ta, da naj bi postal volanski mehanizem bolj ob?utljiv in ker cesta ponavadi visi od stedine proti robu cesti??a tudi avto sili proti robu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, danes sem imel ?as in sem si vzel 5 min.,da zamenjam ventil.My ass.
Vzamem imbus klju? 5 (od usag) in za?nem ?raufati.
Ta prvi se je dolgo upiral, no s pomo?jo podalj?ane cevke je popustil. No, pri drugem vijaku je pa za?el cirkus.
Bil je zape?en, pritisnem, da mi je skoraj roka otrpnila in...po?i imbus. WTF?
Ni?, vzamem drugega (od bete) in zopet pritisnem.In je popustil...inbus klju?. Tudi po?il.
Res.da sem ju uporabil na dalj?em delu ,kjer imata zo?an del, da je mogo?e ?raufati pod kotom pa vseeno.
Rezultat? Dva po?ena imbus klu?a in star ventil ?e vedno na svojem mestu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani