Hoj.No najprej mi je to delalo samo,ko je bil motor mrzel sedaj pa je ta zvok prisoten tudi,ko je motor ogret in ?e naredim res kako dalj?o relacijo se omenjeno tik-takanje pole?e.Druga?e sem pa iz Medvod in ?e ?eli? se lahko zmeniva in zapeljeva en krog,da sli?i? ?udo
Se tebi to skozi dogaja ali samo v?asih ?
Pri fotrovi se to zgodi 1X do 2X na 14 dni v razli?nih razmakih, sli?i pa se kot bi z manj?im kaldivom tolkel po glavi motorja.
Jebenti di....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
da se ?lovek nau?i var?ne vo?nje. Hitro lahko ugotovi? kaj dela? narobe al pa da te strezni podatek, da je recimo vo?nja pri 130km/h bistveno var?nej?a kot pri 160km/h. (Dirka?i pa v jok)
Niti ne, meni je isto al se peljem 150 al pa 200+ , razlika cca 2 litra, je pa res, da je 20+ litrov/100km .
Povrh tega pa je dirka? po?tudiral, da bolj jo goni?, dlje se pol lahko pelje? brez gasa in tako je dejansko povpre?na ?e vedno pod 9 litri in ni? ne joka .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lahko te samo tipalo temperature ali pa kazalec v ?tevcu jeb...
Seveda ?e ni treba dolivat vode, ?e pa bi rad preizkusil termostat pa samo v?gi motor in ga posti laufat na mestu, pa vsake toliko potipaj cev ki gre zgoraj na levi(?e gleda? avto od spredaj) v hladilnik in ko postane topla se stegni mimo zra?nega filtra na desni in potipaj ?e je spodnja debela gumijasta cev, ki gre iz hladilnika topla, na?eloma kolikor ?asa motor ne dose?e delovne tempreature nebi smela bit topla(?e je potem je termostat ostal odprt), ?e pa tudi po tem ko se motor segreje na delovno temperaturo al i malo bolj ni topla potem je termostat za v kanto. Pri vsem tem pazi da te ne zagrabi kak ventilator na hladilniku !!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Danes zjutraj sem opazil,da mi sredinjski gumb klime(kjer je tudi stikalo za hitro razmeglitev sprednje ?ipe) ne sveti.A je ?e kdo to ?arnico zamenjal?Ni vrag,da bom moral celo sredinsko konzolo razdret za to?
Mali iznajdljivosti, pa bo? zmagal, samo 1 vijak je za odvit,potem pa ?e 2.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Iz 1. v 2. se pri ve?ini japon?kov te?je ?alta, sploh ko je hladno.
Suicidal, da ti ne menjajo ventilov ko ti menjajo gume pa je tudi malo mimo, saj vsako 2 menjavo gum je menjava ventilov (kompletnega ventila ne samo srednjega dela, ki se odvije), u glavnem ?albajzarj.
Pa poglej na ra?un ?e so ti jih vsaj ra?unal ?e jih ?e menjali niso.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.
Proble?i? je slede?:
Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.
?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.
Ko zaviram tresenja ni.
Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.
Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.
Hvala
Polosovine so potrebne centriranja in pa ?e bolj verjetno obnova-zamenjava homokineti?nih zglobov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V kranj pa ziher ne hodi? skoz ?k.Loko, ampak jo na jeprci pi?i? naravnost.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani