Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?
Pozdravljen v klubu "lu?karjev". Na ?alost tega problema ni ?e nih?e kvalitetno re?il.?e ga priklju?i? na ra?unalnik, ti bo napisalo, da je zani? EGR ventil.A to ni res. Jaz in ?e veliko drugih smo ga zamenjali in ?ez ?as so se te famozne lu?ke zopet pojavile. Probaj pre?ekirat ventil, kateri krmili egr ventil, pa cevko od egr preglej, v?asih je po?ena in z menjavo odpravi? tudi te?avo.
Lahko pa sname? egr dol in ga dobro o?isti?. Zna bit blokiran (zape?en), ker ti nekaj ?as ne dela prav.
Ti ima? najbr? model z potenziometrom na vrhu egr-ja in z blindiranjem le-tega te?ave z lu?kami ne odpravi?.
Zamenjal bom intercooler na moji mazdi 6 z novim. Zanima me, kako naj bi to potekalo (vem, da je treba odstranit notranji kolotek, sprednji odbija?). Kako pa naprej?A je zahtevno ali se tega lahko lotim sam?
He,he, za kitare bi bilo ?e placa noter za fer?t pa bi bila ?e kriza v tanovih 6-kak karavan.Ne, sej ta staro 6-ko bo vozil sin,(tudi muzi?ar) in ?e bo kriza mi jo bo posodil. Je pa tudi res, da zadnje cajte bolj "po?ivamo" kot pa igramo.
Bo pa kriza izgleda, ko bo teba za pol kamiona robe spravit noter za it na smu?anje. Res je, da imam 490 litrski thule a ?e zdej komaj vse strpam not.
Ja, pri prej?nji sem tudi jaz menjal enega izmed injektorjev, ki pa je spet kmalu spustil du?o. Zanimivo, ne vem ali samo pri Mazdi tile injektorji crkujejo kot po teko?em traku al kaj? Ali pa je denso firma bol za en k....
Tudi pri ostalih znamkah je podobno.
Sicer pa so zdr?ali 170Kkm kar se mi zdi kar v redu.
Ravno zaradi teh zadev bo moj naslednji avto obvezno benzinar,po mo?nosti brez turbine-simpel preverjena tehnika.
Opazil sem, da mi je zadnje ?ase avto "?klopotal", ko je bila ma?ina hladna. Peljal sem ga k enemu stru?kotu za Mazde, da pregleda situacijo.Sam je takoj ugotovil, da je en injektor totalno fu?, ostale je dal izmeriti. In rezultat?
?e dva sta bila fu?, se pravi 3 od 4 so za zamenjat.Tudi ena izmed bakrenih podlo?k (ki sem jih zamenjal med prvimi tukaj na forumu pred 80Kkm) je spu??ala in posledi?no mi je spet "zmanjkovalo" olja.
Obnovljene injektorje se da dobit v Nem?iji. Cena 119? + 50? depozita za vsakega, ki pa ti ga vrnejo, ko jim po?lje? stare injektorje nazaj.
Prednost tega nakupa je ta, da ti ni treba poslati svojih v obnovo in si lahko tudi mesec dni brez avta ampak jih naro?i?, in ?ele ko jih dobi? jih zamenja? v enem dnevu.Seveda mora? zamenjati tudi bakrene podlo?ke in tesnilo.
Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.
Z menjavo EGR ne dose?e? ni?, ker sem ga tudi sam menjal in ni to narobe. To mora bit ena druga finta.
Zanimivo mi je to, da ?e nobeden do sedaj ni pogruntal niti v tujini kaj bi bilo lahko narobe.?e ga priklju?i? na ra?unalnik ti poka?e napaka EGR. :ne vem:
Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.
Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.
Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.
Trenutna poraba na potovalnem ra?unalniku je brez zveze. Mene mine vozit, ko to gledam, zato...... tega ne gledam ve? in si nastavim kaj drugega
Tudi ti naredi tako. Va?n je, da je kon?na poraba OK.
Samo res.?e ima? nastavljeno na trenutno porabo rata? hitro en tak psihi? in pri?ne? vozit ?udno (ne ve? dinami?no) ampak samo "lovi?" ?im manj?o porabo. Jaz imam nastavljeno skozi na uro. Vsaj vem, koliko je ura zdej.
resetiral ne?tetokrat ?e, pa se pojavljajo vedno ponovno...sekiram se sicer ne neki precej...ker avto laufa normalno...
nevarno mi je samo to, ker se vozim po cesti s strahom (ker mi med vo?njo crkne gas), hopla obe rumene lu?ke-dsc in checkengine....avto pa laufa...ugasnem...po 20sekundah pri?gem in peljem dalje, kot da ni? ni...se pa v vro?ini ko se segreje te?je pri?iga nazaj...zjutraj zavergla pa ?ist lepo...
Da se Slivka ne bo tako razburjal, se je danes vse menjalo. Nov cilinder, menjani diski ter plo??ice.
Pa ?e regeneracija DPF-ja + zamenjan po?en ventil?ek.
Odpravljene vse sitnosti v enem dnevu. Vse zahvale sevede Pelkotu
Klasika- slabo dizajnirane zadnje zavore na mazdi 6 prve generacije. Jaz sumim, da mi sedaj prva desna "grabi", ker se pregreva pa tudi poraba sama je kar narasla; ve? gasa ve? goriva.
ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica in hop nazaj gor
aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok
Jaz sem imel EGR dol ?e ve?krat. Stojne vijake z maticami, na katerih je pri?raufan, sem zamenjal z navadnimi in sedaj ga dam dol v 5 minutah.Prvi? je bila pa ?tala,ja.
pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)
Super. Hvala za slikice. Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.
jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov
sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...
Jaz imam tudi letnik 2004 samo 136. Kje se pa ta elektroventil to?no nahaja? A lahko slika? in a se da lepo priti zdraven?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej se je ?e pri prvi seriji mazd 6 to dogajalo in verjetno niso laki ni? bolj?i sedaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani