?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....
prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.
2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila
Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?
Moj avto ?e ni videl avtopralnice niti od zunaj ?e manj pa znotraj.Vedno samo ro?no pranje in razvajanje pa nimam nobenih problemov z zlomljenimi antenami in kro?no porajsanim lakom.Samo ?as si je treba vzet.
Pred par dnevi sem opazil, da ko vozim po?asi (nekje 30-40 na uro) ?utim vibracije na avtu.
Zdi se mi, da prihaja od sprednjih koles. Danes sem ?el balansirat kolesa ,gume so skoraj nove pa ni ni? bolj?e. Ko pospe?im, se ne ?uti ve? tresenja. Tudi na avtocesti je v redu.
?e nekaj sem opazil. Ko po?asi zavijam v levo se to tresenje ?e pove?a. Pa tudi, ko je avto bolj nalo?en se bolj ?uti.Kak?na ideja?
Ker je tema na xenonke bi vam rad pokazal razliko med novimi ?arnicami d2s (osram night breaker unlimited xenarc) in pomojem originalnimi (philips so bile notri). Menjal sem jih na svoji cx-7. Z svetlobo sem ve? kot zadovoljen , slikal sem pa pred menjavo in po njej pribli?no na istem kraju. Razlika je opazna
imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala
Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.
In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.
In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.
Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.
Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.
Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.
?e posebej je lahko sranje, ?e vozi? po snegu, se potem ta otopi in pono?i zamrzne- tudi ro?na zna za?tekat..Zato jaz na smu?anju nikoli ne zategujem ro?ne
Spet neke te?avice z ?estico... Ne vem ?e mi je crknil moto?ek za nastavitev lu?i v ?arometu ali senzor za vi?ino... Ko dam kontakt se ?uje brnenje motor?ka, vendar se ne zgodi ni?...
Motor?ek ali senzor, to je zdaj ?
hvala
?e no?e? kupit nove lu?i jo lahko ro?no (fiksno) nastavi?.To naredi? tako, da zapelje? avto pred kak zid, vzame? imbus klju? 6 in vrti? vijak na lu?i zgoraj toliko ?asa, da sta oba snopa poravnana.Paziti mora?, da ne gre? previsoko z snopom, ker ti druga?e "pade" vijak iz navoja in vse skupaj gre dol. In potem mora? razdret celo lu?, da dobi? vijak spet v navoj.V ve?ini primerov je tak?na nastavitev v redu razen, ?e ima? ful nalo?en avto do tilta. Takrat pa? spet pred zid in z imbusom "spusti?" lu?.
To ti je najcenej?a varianta.Je pa fora, da ti bo lahko ta lu?, ki te zafrkava ?ez nekaj ?asa sama od sebe za?ela spet funkcionirat in ti bo svetila previsoko, ker ?e si jo prej na?telal ro?no bo mislila, da je to sedaj spodnja to?ka.
Takrat spet "popravi?" nivo in pri naslednjem vklopu bo svetila v redu.
Seveda vsak to naredi na svojo lastno odgovornost.
Kdaj pa si nazadnje zamenjal ?arnice....tud xenon ni ve?en priporo?ljiva menjava po 3h letih ;-) jaz jih bom zdaj menjal po 5h
Jaz sem jih zamenjal pred letom in pol. Opazil sem,da s ?asom so vse bolj bele.Nato postanejo vijola in grejo...Sedaj Imam noter Philips D2S 35W 85122 +.
Prej sem imel neke no-name ?unga lunga in so ?le rakom ?vi?gat v roku enega leta.Toplo odsvetujem.
Bi pa probal ?e z ?arnicami OSRAM D2S COOL BLUE 66240 CBI INTENSE XENARC,5500 K.
Naj bi imele za 20% ve?jo svetilnost in ?eprav so 5500 K naj bi imele lepo belo svetlobo.Vsi, ki so jih vgradili jih hvalijo.
Samo je res, da ti mehaniki ne svetujejo kupit Mazde;kot je ?e napidal Boss se ve- ni? ve? biznisa.
Prej,ko sem vozil ?e Pugija sem bil stalno pri mehaniku .Ko je sli?al, da imam namen kupit Mazdo se je samo za glavo dr?al.
Od takrat naprej (v 8 letih) grem samo na redni servis ?e k njemu (razen zadnjih diskov in plo??ic, ki jih je tudi zamenjal) in se vedno smejim, da ni ve? biznisa. Mislim, da je tudi on po?asi vzljubil Mazdo saj me vedno ve? stvari spra?je o njej.
BC 4.7, realno 5.3. skoraj 15% razlike. Drugace ostane BC med 4.9 in 5.0. Vcasih 4.8. Pod 4.6 ni sans. Ce prav priganjas tudi 5.2. Na zalost se zmeraj 0.5 litra vecja poraba od starejsih DITD motorjev. 7 ali vec je sprejemljivo za benz avte, oziroma trilitrske sestvaljne dizle.
Trilitrski bmw diesel je kuril ne?aku 9 litrov, po mestu pa tudi 12. Sedaj ima audi 4 in mu kuri 6,2 in po mestu do osem.
Avto vozi dinami?no, kot se ?ika in ne brez gasa, da bi bila poraba ?im manj?a.
Ne vem, kako prideste do teh ?tevilk. Mogo?e "tovarni?ka" poraba?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani