saj naj zami?i pa ne bo videl ?tevca... policajev pa letos sploh ?e nisem videl, kot ka?e so res izumrli prav pogre?am jih ?e... ?e Madmax se ni? ne oglasi
ja valda, da mu nisi ti povedal, da je turbina fu?... vpra?anje je bil za servis, kjer so mu povedali, da naj odkarta 2.500? ... za tega bi radi zvedeli, da se jih lahko ognemo v ?irokem loku
Najcenej je ?e ga da? klepat, sicer je mal zoprno ker je ?e rahlo rjast ampak stru?koti to znajo zelo dobro zrihtat. Glede na to, da ni zelo ravna povr?ina se da zelo dobro poravit. pa ?e rezat ni treba blatnika.
Glede na to da bo avto ?ez dve leti star ?e 10 let je vrednost tud ob morebitni prodaji tolk nizka, da ni ni? hudga, ?e je tam poklepan in ne zamenjan. :ne vem:
Trese tudi, ko npr. spustim hitrost s tempomatom, tko da verjetno niso diski. Se je pa ta zadeva za?ela malo po tem, ko sem dal gor nove zimske gume. Res pa je tudi, da je mal zvita zadnja felga, sam smo jo dvakrat precentriral.
lp *SL*BG 8472
tole bi res znale bit gume, al pa ena od njih... dej resno menjaj sprednjo os za zadnjo
bi bli diski, ?e bi samo pri zaviranju treslo tako pa pravi, da mu tud pri zaviranju z motorjem al pa pri spu??enem gasu... ne vem, sam bi se te?ko odlo?il, da so to diski :ne vem:
A si poskusil z menjavo gum med zadnjo in prednjo osjo tolk da vidi? a je kriva slaba centra?a oziroma napaka na kak?ni od gum. To lahko naredi? sam v cca pol ure.
Ker ?e ti tam pri 120km/h trese je to najve?krat krivo nekje na gumi ali pa na feltni, ki je lahko skrivljena. Si mogo?e kak?en robnik na silo pojahal? Mogo?e je krivo slabo stekanje koles tako, da kak?na opti?na nastavitev podvozja tudi ne bi bila odve?.
Sploh pri Renaultih je veselica s tem sistemom... mal povpra?i po servisih in vulkanizerjih kaka jeba je to, da mora bit pravi senzor na pravem kolesu. Pozabi na to, da bo? doma zamenjal prvo in zadnje kolo med sabo in s tem omogo?il normalno obrabo gum. Stro?ek vulkanizerja ti je pa verjetno znan, da ne re?em kolk je to "dober" za gume, da jih stalno gor pa dol iz feltn tla?i?.
?e ima? pa dva kompleta koles tako kot jaz, se pravi, da so senzorji tako na zimskem kot na letnem kompletu je pa pri Renaultu skoraj mission impossible, da to naredi? sam doma, ker ti morajo ves komplet spet prilagodit, da bo deloval z ra?unalnikom in da ne bo? imel znotraj cel lightshow na armaturki in milijon opozoril.
In seveda ?ing ?ing, evr?ki spet menjajo lastnika, serviserji pa manejo roke.
Men je sistem nadzore ?e tako al tako brez prave uporabne vrednosti in sam hvala bogu, da ni tak kot je pri renaultih ampak, da omogo?e vsaj nekaj nezahtevne robustnosti in neob?utljivosti.
Glede padca tlaka na gumi pa mislim, da ?e se ti to pojavi in da stopi? iz avtomobila ven ter, da ne najde? gume, ki je spustila za ve? kot pol bara pol ti ni pomo?i, ker potem verjetno tud ne najde? leve zadnje gume in jo i??e? v prtlja?niku. V vsakem primeru pa, ?e spu??a po?asi je potrebno na pumpi preveriti VSA kolesa in takrat ti tud manometer poka?e to?no kolo s te?avami. ?e pa guma spusti celotno du?ico pa mislim, da ni heroja, ki to ne bi pri vizuelnem in manualnem (pritisni prst na gumo) pregledu ne bi opazil, da je guma na tleh. Manualni pregled je namenjen predvsem za RFT.
Pa ?e nekaj: izredno malo avtov v Slo ima ta sistem, ampak ste se pa najdil zdele pa kritizirate tiste, ki vsaj neki imajo. To me mal spominja na debato o klimah na a.com pred davnimi leti, ko so najglasneje bentili tisti, ki klime sploh niso imeli pol so se pa zmrdovali, da pri avtih vi?jega cenovnega razreda pa res ne smejo biti polavtomatske (recimo climatic pri VW) al pa bohnedej ro?ne. Pa vseeno so klime po pomembnosti dale? pred temi senzorji.
Pa ?e drug vidik, tudi s takim bolj enostavnim senzorji lahko Mazda dr?i ceno za isto opremljenost kar par tiso? evrov ni?je kot recimo ekvivalentna Toyota in Honda, kar je pa za ?ep vseeno veliko bolj sprejemljivo kot pa neki fensi ?pensi sistem, ki v 99,999% vo?nje sploh ne pride v po?tev in je tam bolj zaradi lep?ga kot pa zaradi uporabnosti... vsaj zame.
Ok, ?e vedno ?akam, da dobim en pameten razlog zakaj bi moralo ti kazatkera guma spu??a :ne vem: Dejta Labi in Ajvar, pa vidva podajta razlog, pa ne v stilu, da je na pol narejeno ker to ?ist ni? ne pove.
Pri prvi generaciji ?estke tudi sam nisem bil zadovoljen z ob?utkom na menjalni?ki ro?ici, ampak pri novi ?estki pa je to bistveno izbolj?ano tako, da samo , ?eprav za oceno pet tudi ta menjalnik ?e ni.
Lahko, da ti spu??a bolj po?asi in se opazi ?ele po enem tednu. Kolikor pa je meni znano mislim, da gleda samo razmerje talkov med posameznimi kolesi in, ?e je na enem bistveno manj (mislim, da cca 0,5 bara razlike) se ti javi lu?ka.
Ma ne, bom po moje kar pelal na servis, pa naj se Marjan ukvarja s tem Sem dal dost za avto, pa naj dela tako kot mora! Tacajt, ko se bo on tam zajebaval pa bom moje pelal v shoping, pa bosta dve muhi na en mah.
pol je mogoce odvisno od zavarovalnice do zavarovalnice?
ker jaz sem mojo dobro podrajsal na parkingu in potem naslednji dan sel v slovenico in jim reku, da mi je nekdo to naredil na parkingu in je blo vse zrihtan pa nisem nic izgubil...
Ja Labi sam ima? parkiri??e zavarovano in je pravilno, da nisi ni? izgubil. ?e pa ne bi imel parkiri??a pa bi prijavil ?kodo bi pa poravnali iz osnovnega kaska in bi imel odbitke...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz?
Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani