Na kolk obratov avto laufa ko je na mestu mrzu? premal ne sme bit mal mu ?tant gas dvign drgac pa se ponavadi slisi masino ko klopo?e ?e je bla glava spu??ena pa da ni blo na bosh pumpi vreji nastavleno,kr ce je po starem nastavleno ropo?e pol je treba kak zob prestavit naprej..pi?em sam v tem primeru lahka pa da je ?ist neki druzga...sorry mogoce pisem bedarije sam jst nevem kaj je blo prej z avtom
Dej ti meni poka?i pri mazdi 6 dizel bosch pumpo.
To je out of time ?e kar nekaj let, zdej je tehnologija skupnega voda nima te pumpe ampak visokotla?no ?rpalko ki ima konstanten tlak, ?obe pa odpira elektrika in ne pritisk nafte.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.
Ja, ja ja, pol pa 2x malo bol zavira? pa trese kot da ti bo kolesa potrgalo.
?e disk trese ali pa je izrabljen na spodnjo mejo se ga MENJA, druga?e ima? samo odve?ne stro?ke in ?e kako drugo nepotrebno sranje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
nekej me zanima na stari mazdi 323f so mi crknele luci nocejo delat niti kratke niti dolge,pozicijske pa delajo ali se kermu sanja kaj bi blo varovalke sem pogledal pa je vse ok,tiste varovalke k jim mam pri levi nogi spodaj..hvala za odgovore
Varovalke za lu?i so pod motornim pokrovom v bli?ini akumulatorju in na pokrovu pi?e "FUSE" oziroma naekaj takega, tam so tudi releji za lu?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Dodatek sem ?e sprobal, vendar ne pomaga. Olje je notri Castrol Magnatec al kaj je ?e. Saj generalko bi delal v lastni re?iji, rabim samo kje je najbolje iskat dele. GMT, Regnemer,...?
Model zamenjaj olje, castrol ?e nikol ni naredu dobrega olja za mazdo, pa verjemi da ti bo ?e kdo povedal isto.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Avto mi vedno ko stoji nekaj ?asa zakadi, to traja pribli?no 10~15 sekund. Razen zadnji? ko sem zamenjal olje, naslenje jutro je pol minute tako dimil, da je sosed mislil da se je kaj v?galo. Pa ne pretiravam.
Pri sebi sem se odlo?il da bom naredil generalko, zato si 99% nebom premislil glede posega. Rabim samo va?e napotke kam se naj odpravim po dele? Kdorkoli?
Aja, pa servis je bil ?erbinek v Mariboru...
Dokler ne naliva? 1l olja na cca 2000 km ne pipaj ni?, najprej zamenjaj proizvajalca in tip olja + mejbi kak dodatek, pa bo? zmagal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem se pogovarjal s fanti iz servisa in so mi rekli, da so ziher oljni obro?ki "zapikali". Kompresija je povsod med 8,5 in 9 bari.
Bla, bla, bla, pri pregretem motorju se obro?ki zmeh?ajo in izgubijo svojo elasti?nost, niso ve? tako trdi kot prej in posledi?no je manj trenja-tesnenja med obro?ki in cilindrom, tam vmes potem uhaja kompresija in olja ne postrga s cilindra, zato ga tudi porabi.
Jao je bil to en hud servis.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala.
No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo. Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta.
Kaj pa ?e samo izdelovalca(firmo) ?arnice zamenja? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not?
Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.
Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kupil sem Mazdo 2 letnik 2004, ki ima vgrajen orginal avtoradio, na katerem deluje samo radio, cd in kasetnik pa nista vgrajena.
Sedaj razmi?ljam, da bi zadevo re?il tako, da kupim xcarlink vmesnik za usb in tako re?im zadevo. Zanima me pa, ?e mi potem komande na volanu ostanejo, oz ?e to sploh gre narediti na mojem avtu.
Zanima me tudi, ?e mi zna kdo razlo?it, kako se odstrani maska iz moje mazde, ker nenkako nevem kje se lotit. Sem se pozanimal na servisu in so mo rekli, da stane vgranja vmesnika 250?, a kaj ko stane vmesnik na netu 100?, ?e bi si ga sam zmontiral. Potem takem ra?unajo 20min dela 150???
Komand ostanejo tako kot so. Je pa res da je treba odpret radio in prelotat en kontakt, tako kot pri mazdi6.
Pa veliko ceneje je vse skupaj kot na servisu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi jaz imel enak problem z mojo 6-ko, vendar semimel sre?o, da imam avto ?e v garanciji in so mi dispay zanmenjali.Kot so mi zaupali na servisu, se naj bi to kar pogosto dogajalo pri 6ki.
Zdaj je sve OK.
Vidva sta prva s s temi te?avami.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najmanj?a poraba olja je odvisna od tvoje noge, ker ?e se bo? vozil z 3000 in ve? obrati, bo? imel porabo okoli 3-4 litre na servisni interval, ?e pa bo? vozil z malimi obrati, pa bo poraba minimalna, to je od 0,5-1,5 litra.
Olje z viskoznostjo 0w je preredko, tak da 0-30 ali 0-40 je vredu. Za proizvajalca pa se sam odlo?i.
lp
3-4 litre na interval , pol raje zamenjam avto in ne samo olja in filtra.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je out of time ?e kar nekaj let, zdej je tehnologija skupnega voda nima te pumpe ampak visokotla?no ?rpalko ki ima konstanten tlak, ?obe pa odpira elektrika in ne pritisk nafte.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani