Ale? ma prav... ?e je ?koda iz naslova osnovnega kaska zgublja? bonifikacije in ima? soudele?bo (odbitna fran?iza) vse ostale zadeve, ki pa spadajo pod dotatne kategorije kaska pa ne izgubi? ni?.
Druga? pa najdi kak?nega s starim terencem pa naj se ti previdno nasloni na odbija?, da se bo videlo, da je ruknjen. Sam tega ti nisem jaz povedal.
Pa jebemti danes ni moj dan. Kolegu po?ljem dizl filter me kli?e, sem po?ljem obratno... Za konec dneva pa ?e me na relaksacijski vo?nji na Pohorje v taki grabn potegne da me je po trreh urah mojega krampanja, kon?no potegnil nek kopr?an s terencom ven.
Ja od za?etka,ko je to za?elo delati pred hm 3-emi meseci je bilo samo ob mrzlem motorju in bolj poredko.Sedaj pa ?e kak mesec kar stalno tol?e tako kot si omenil(s kladivom po glavi motorja) :PStalno mi je za?elo tol?t,ko sem ?ez praznike delal manj?e relacije po cca 20km in sedaj tudi ?e grem na dalj?o turo mi kar ne neha tol?t pa mislim,da imajo tudi nizke temperature prste vmes.
To je v bistvu odbija?... tista plastika ?ez, ki mu vsi re?emo odbija? je pa uradno prevleka odbija?a.
Avto je bil rahlo butnjen... vidi? tud na plasti?nih nosilcih prevleke odbija?a, da so malo zme?kani. Treba je pobrat dol prevleko pa naj ti pri kak?nem kleparju ven potegnejo odbija? in ga zravnajo.
Mene so pri?li 250? vklju?no z barvanjem in vgradnjo. Lahko, da je kaj dra?je, ?e jih naknadno kupi?, ker jaz sem jih naro?il pri nakupu avta, ko sem ugotovil, da se nazaj vidi ?e precej manj kot pri stari ?estki pa ?e ?ipa je pri GTA zatemnjena. Takrat smo se tud dogovorili, da naj bi jih dobil po nabavni ceni in zato taka cena.
Pa ?e drvi? po klancu dol v prestavi, le brez gasa,ravno tako ka?e --
To je v redu,se strinjamo vsi ,menda.
Takrat ti ka?e 0,0l/100km
Mirujo? avto na mestu ,v leru ,pod ?tandgasom bi pa BC tudi lahko kaj primernega kazal..
Kolega ma osem let staro ?kodo oktavijo
..sofisticiran voz ,vam re?em..
ka?e v tem primeru porabo v litrih na uro..
Se sli?i logi?no ?
Japon?ki pa tega o?itno ?e niso vzeli...
Lahko bi kazalo, sam ni nekega velikega smisla, da bi si s tem podatkom pomagal... poraba v prostem teku k avto stoji se razlikuje v par deci in nanjo ne more? bistveno vplivat saj ni odvisna od tebe (OK, lahko klimo vgasne?, pa elektri?ne porabnike zmanj?a? ). Nasprotno pa je trenutna poraba med vo?njo zelo koristen pripomo?ek, da se ?lovek nau?i var?ne vo?nje. Hitro lahko ugotovi? kaj dela? narobe al pa da te strezni podatek, da je recimo vo?nja pri 130km/h bistveno var?nej?a kot pri 160km/h. (Dirka?i pa v jok)
Iz tvoje slike ?tevcev se avto premika in glede na vrtljaje motorja ima? avto v leru. V leru motor ?e vedno porablja gorivo za vrtenje samega sebe in poganjanje alternatorja, kompresorja klime in vseh ostalih nave?enih pizdarij.
V prostem teku motor porablja cca 0,6 do 0,9 litra na uro. ?tevec pa ti ka?e na sliki cca 5km/h. Se pravi, ?e bi se takole premikal eno uro bi naredil 5km. Za 100km bi toraj rabil 20 ur.
20h x 0,6-09l/h= 12-18litrov/100km
Upam, da je zdaj razumljivo... motor ne porablja goriva le v primeru, ko z njim zaviramo - se pravi, da avto zavira s pomo?jo motorja in noge ni na gasu
?e sodim po stari 6ki dizel ,ki sem jo imel 6let, zihr ne..
Itak pa,je treba probat ?e kej druzga ,anede..
Evo ,imam ?eeno drobno zanimivost,
Nekaj hvalite BC v novi 6ki ,kako da je natan?en in oh in sploh..
glejte fotko ,kaj zna meni pokazat....
?al mi ni ratal nardit dost ostre fotke, da bi se dobro videlo, ra?unalo je nastavljeno na CUR
..torej trenutno porabo..
Pa ne pozabite pogledat ?e trenutno hitrost in obrate...
oprosti, ampak kaj pa je tukaj narobe... prva prestava al pa ler pa ti BC tolk poka?e... zadevo izra?unava glede na pretok goriva mimo merilca in hitrost. In pri majhni hitrosti se bistveno pove?a, v leru pa sploh saj motor mora sam sebe obra?at tudi, ?e ne poganja avta.
Tole kar je na tvoji sliki je ?ist pravilen prikaz.
akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom
sej pol si najdu vzrok... senzor te zafrkava, ker javlja, da je ma?ina topla in ti ne vklju?i bogate me?anice/zauga (velik benza mal zraka) in zato ti ne v?ge, ko je mraz. Po moje bo treba menjat senzor.
Bo? videl, brez skrbi... sam BC opazuj... je kr razlika od takart, ko je normalna poraba in takrat k je pove?ana. Baje pa se da to tud po zvoku motorja oz. dogajanja v filtru tudi sli?at... tako pravjo, sam jaz do danes tega ?e nisem zaznal :ne vem:
Ta je pa dobra.... da bi zaradi te "moderne" tehnike delal kroge po mestu...
Gotovo bodo najdli bolj?o re?itev, do takrat pa bo pri meni predla dobra stara ?estica...
Ej, to je samo nasvet, da se izogne? morebitnim problemov. Vem da ni prakti?no ampak ok, tiste parkrat na tolk pa tolk kilometrov, ko slu?ajno sovpade pa verjetno nobenmu ne bo krona z glave padla, ?e se bo ?e 10min peljal. Ni treba ti to narest, lahko s ustavi?, ampak potem je dobro, da takoj naslednjo vo?njo naredi? malce dalj?o (ne glih samo do trgovine in nazaj), da se regeneracija pravilno opravi do konca. ?e to upo?teva?, potem se ti nivo teko?in v motorju ne bo pove?eval.
lol... ti bi nafto, kr na tla zlival Kaj bi to drselo, da o ekologiji sploh ne govorim
Glede na to, kar pi?e?, da ima? 50km ti tale DPF po moje sploh ne bo delal te?av saj je to idealna dol?ina za njegovo delovanje. Tiste parkrat za v trgovino pa sploh ne bo te?ava, bi pa bila, ?e bi bila ve?ina vo?enj takih, da se motor sploh ne bi niti po?teno ogrel.
Glede na to, da ni lu?ke, si lahko pomaga? z BC-jem in sicer tako, da nastavi? na trenutno porabo. Ko filter za?ne z regeneracijo se poraba dvigne od 3-5litrov/100km kot pa ?e se regeneracija ne bi izvajala. Vidi? recimo tudi v primeru, ko zavira? z motorjem brez dodajanja plina bi BC moral kazati porabo 0,0 litra/100km, ko pa traja regeneracija pa le ta prikazuje od 2,5 do 3,5 litra/100km.
Sicer imam novo ?estko pa moram re?i, da mi DPF deluje v redu in da po 7.000 prevo?enih km je nivo olja v karterju ostal popolnoma enak... mogo?e, da je za 1mm vi?je na pal?ki kot na za?etku ampak, do kriti?ne oznake X je ?e kar 5cm "placa" na pal?ki.
Moje mnenje, je da se ne za?ne? sekirati ?e predno se ti problem sploh pojavi in mogo?e malo opazuje? BC ?e posebej takrat, ko ve?, da bo? kon?al z vo?njo in ?e vidi?, da je poraba povi?ana in ?e ima? mo?nost pa? naredi? ?e en krog za cca 10-15min, da se regeneracija naredi do konca. V teh mojih kilometrih sem jaz to naredil "samo" 3x pa ?e to se je dogajalo takrat, ko sem imel mal kraj?e vo?nje do 15km. Pri tvojih km se ti bo to zgodilo mogo?e 2x-3x na 20.000km, da se bo regeneracija za?ela ravno takrat, ko se bo? ?elel ustaviti.
Pa tudi ?e bi se ?elel ustaviti se bo zadeva nadaljevala naslednji?, ko bo? spet zalaufal avto. In kje je potem ta problem kratkih vo?enj saj se ta postopek potem ne izvede do konca, ker pa? rabi tudi ?as, da se filter najprej sploh ogreje na primerno temperaturo. No in takrat pride do teh te?av z odtekanjem odve?nega neizgorenega goriva iz filtra nazaj v karter.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ale? ma prav... ?e je ?koda iz naslova osnovnega kaska zgublja? bonifikacije in ima? soudele?bo (odbitna fran?iza) vse ostale zadeve, ki pa spadajo pod dotatne kategorije kaska pa ne izgubi? ni?.
Druga? pa najdi kak?nega s starim terencem pa naj se ti previdno nasloni na odbija?, da se bo videlo, da je ruknjen. Sam tega ti nisem jaz povedal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani