ma mogo?e kdo za "zajlo" za ?tevec in tist kar pride v menjalnik(pol? al kako se re?e).se mi j en konc tega "pol?a" odlomu in padu v menjalnik,sm mogu menjalnik menat ,mal smotan je ku ne ve? kolk se pele?.
gre se za mazdo mx-3.a mogo?e od katerga druzga avta pa?e?
LP!
EDIT: aja pa ?e neki me zanima,v diagnostic box katera 2 priklu?ka skupi zve?e? za samo-diagnostiko,pa kam led diodo,de pol vidi? kako ti utripa. sm ? neki najdu glede tega na tem forumi,sam nikjer ni natan?no povedano kam kje gre.
Menjalnik menat, ker ti je en plasti?en kon?ek noter padu ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?
Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)
Gorenjci to druga?e porihtamo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...
imam pa cca. 170.000km
s klanci pa ma probleme to je res...
ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke
Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.
Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.
Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Motor v novi ?estici je ve? ali manj enak kot v prej?njih razli?icah, malo je posodobljen software in ?e kak?ne malenkosti. Na?eloma lahko prihaja do enakih problemov, kot je opisano v prej?njih postih.
Po pisanju uporabnikov na drugih forumih, naj ne bi bilo tak?nega problema z vi?anjem koli?ine olja, kar je pri teh motorjih najbolj problemati?no. Je pa res, da tudi z obstoje?imi dizli nekateri imajo probleme, drugi pa ne.
Lp,
Kdor je vozil staro mazdo 6 in novo, bo vedel da je razlika v motorju velika. Stara ima majhen razpon obratov kjer odli?no vle?e (za razliko od blondink), nova pa sploh nima takoimenovane turbo luknje dokler ne dose?e dovolj vrtljajev in dejansko ?e z nizkih vrtljajev zelo dobro potegne. Vsaj jaz sem imel tak ob?utek ko sem se vozil z njo.
Z DPF bo pa res verjetno isto kot pri starih. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k
Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?
Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
baje je neka opcija da se kiler zalota, par ljudi mi to rekl, kolk to potem velja, ?e ve kdo?
motor koker ka?e ni ?ov, bol pametni bomo pa v soboto, ko gre avto kon?no na servis.
Hladilnik je na straneh, kjer se prikopi cevi plasti?en, to se ne popravlja, ker popravljeno ni za dolgo, rebra pa so aluminijasta, kar pa se tudi ne spla?a popravljat, bolje da najde? dobrega rabljenega ali pa novega, pol bop edino 100% imel mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majster, kak jermen je treba pogledat, jermen ki poganja hidravliko volana, poganja tudi vodno ?rpalko, tako da ti je lahko jermen strgalo ali pa ti je samo dol padel, lahko pa je tudi samo preohlapen.
?e bolj jasno kako sta povezana volan in voda ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Komaj danes je imel majster ?as, da mi je pogledal kaj se je zgodilo. Hvala bogu je ?la "samo" cev. Ima kdo slu?ajno informacijo koliko kaj stane tale hec?
Hvala.
?e ti je odpovedal gumijasti del cevi pol se da porihtat, ?e pa aluminijast pa tudi, samo je malo ve? ???.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
na Mazdi Demio naletel na nere?ljivo te?avo. Obe prednji lu?i za vo?njo ne svetita, medtem ko dolge lu?i, ki so v bistvu itak ista ?arnica, normalno delajo. Pregledal varovalke, ?arnice, vse normalno.
Kaj bi lahko bilo narobe? Sumim na volansko stikalo. Kako bi preveril ali pri vklju?enih lu?eh pride kaj toka do ?arnice?
Hvala za odgovore.
Lahko je crknil rele za kratke lu?i.
Si ti mogo?e notre dajal kake mo?enj?e ?arnice ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pumpa za benz dela ko jo metor samo pod el. kontaktom zan? ena demio mazda ni hotla v?gat pa re?e model dej cevko za benz dol pa jz ok.. pa se iz preventive umaknem in je dal sam kontakt pa je benz za?el okol ?pricat po avtu un pa sam u madona marija ka je pa to blo
Nebo povsem dr?alo, starej?i modeli po?enejo bencinsko ?rpalko ?ele ko ?tarter po?ene motor oziroma se motor obrne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa kaj je s temi 1.5 mlin?ki!!!.... jajca. Moja zdaj ne cuka ve?(brez vidnega razloga) je pa brez mo?i do 2500 obr. ko pre?altam kar umre pol pa spet potegne.... zanimivo da ko je pa mrzla - najbr? pod ?okom pa vle?e ko da ma 30 konjev ve?...
me ?e ma da bi jo kar prodal....
piky merilec pretoka zraka ali pa samo eno termo tipalo, pa bo mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani