imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala
Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.
In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.
In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.
Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.
Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.
Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.
?e posebej je lahko sranje, ?e vozi? po snegu, se potem ta otopi in pono?i zamrzne- tudi ro?na zna za?tekat..Zato jaz na smu?anju nikoli ne zategujem ro?ne
Spet neke te?avice z ?estico... Ne vem ?e mi je crknil moto?ek za nastavitev lu?i v ?arometu ali senzor za vi?ino... Ko dam kontakt se ?uje brnenje motor?ka, vendar se ne zgodi ni?...
Motor?ek ali senzor, to je zdaj ?
hvala
?e no?e? kupit nove lu?i jo lahko ro?no (fiksno) nastavi?.To naredi? tako, da zapelje? avto pred kak zid, vzame? imbus klju? 6 in vrti? vijak na lu?i zgoraj toliko ?asa, da sta oba snopa poravnana.Paziti mora?, da ne gre? previsoko z snopom, ker ti druga?e "pade" vijak iz navoja in vse skupaj gre dol. In potem mora? razdret celo lu?, da dobi? vijak spet v navoj.V ve?ini primerov je tak?na nastavitev v redu razen, ?e ima? ful nalo?en avto do tilta. Takrat pa? spet pred zid in z imbusom "spusti?" lu?.
To ti je najcenej?a varianta.Je pa fora, da ti bo lahko ta lu?, ki te zafrkava ?ez nekaj ?asa sama od sebe za?ela spet funkcionirat in ti bo svetila previsoko, ker ?e si jo prej na?telal ro?no bo mislila, da je to sedaj spodnja to?ka.
Takrat spet "popravi?" nivo in pri naslednjem vklopu bo svetila v redu.
Seveda vsak to naredi na svojo lastno odgovornost.
Kdaj pa si nazadnje zamenjal ?arnice....tud xenon ni ve?en priporo?ljiva menjava po 3h letih ;-) jaz jih bom zdaj menjal po 5h
Jaz sem jih zamenjal pred letom in pol. Opazil sem,da s ?asom so vse bolj bele.Nato postanejo vijola in grejo...Sedaj Imam noter Philips D2S 35W 85122 +.
Prej sem imel neke no-name ?unga lunga in so ?le rakom ?vi?gat v roku enega leta.Toplo odsvetujem.
Bi pa probal ?e z ?arnicami OSRAM D2S COOL BLUE 66240 CBI INTENSE XENARC,5500 K.
Naj bi imele za 20% ve?jo svetilnost in ?eprav so 5500 K naj bi imele lepo belo svetlobo.Vsi, ki so jih vgradili jih hvalijo.
Samo je res, da ti mehaniki ne svetujejo kupit Mazde;kot je ?e napidal Boss se ve- ni? ve? biznisa.
Prej,ko sem vozil ?e Pugija sem bil stalno pri mehaniku .Ko je sli?al, da imam namen kupit Mazdo se je samo za glavo dr?al.
Od takrat naprej (v 8 letih) grem samo na redni servis ?e k njemu (razen zadnjih diskov in plo??ic, ki jih je tudi zamenjal) in se vedno smejim, da ni ve? biznisa. Mislim, da je tudi on po?asi vzljubil Mazdo saj me vedno ve? stvari spra?je o njej.
BC 4.7, realno 5.3. skoraj 15% razlike. Drugace ostane BC med 4.9 in 5.0. Vcasih 4.8. Pod 4.6 ni sans. Ce prav priganjas tudi 5.2. Na zalost se zmeraj 0.5 litra vecja poraba od starejsih DITD motorjev. 7 ali vec je sprejemljivo za benz avte, oziroma trilitrske sestvaljne dizle.
Trilitrski bmw diesel je kuril ne?aku 9 litrov, po mestu pa tudi 12. Sedaj ima audi 4 in mu kuri 6,2 in po mestu do osem.
Avto vozi dinami?no, kot se ?ika in ne brez gasa, da bi bila poraba ?im manj?a.
Ne vem, kako prideste do teh ?tevilk. Mogo?e "tovarni?ka" poraba?
ja sem vidu da tale doseg ni relevanten haha zmeri manj goriva je blo un mi je pa kazu da lohk zmeri ve? poti nardi, potem pa se je ustavu na 170km ?e bi njega ubogu bi ?e na cesti kje ostal kolk pa mate kej porabe, js mam 120 konsko verzijo pa mi ka?e 5.5 porabe?
5,5 ?esa? a je to na BC-ju? Ga bo? moral verjetno kalibrirati, ker ti najbr? ka?e, da se kadi.Pri meni:dolge poti, ful nalo?en tam nekje 6,2 z nem?ko nafto ?e manj, me?ani cikel,7 in samo mesto 7, 7-8.
pra?u bi kolk je ?e litrov v tanku ko se pri?ge rumena lu?ka. ?e kdo ve ?
Ko se meni pri?ge lu?ka in tankam takoj gre v rezervoar ponavadi 54 litrov.Rezervoar dr?i 64 litrov se pravi, da ostane v rezervi okoli10 litr?kov.Pa na BC se ne zana?aj, koliko je ?e dosega.
Avto je bil pri mehaniku. Ni? ne izgleda narobe: kompresija je OK, dima ni v izpuhu, vle?e normalno.
Najbolj verjetno se v mojem primeru olje izgublja pri mazanju turbopuhala. Zakaj tako mislim. Pred ?asom mi je malo kapljalo iz preluknjanega intercoolerja. To olje prinese zrak s seboj iz turbopuhala. Po zamenjavi intercoolerja je olje seveda prenehalo kapljati na tla. Sedaj gre mirno z zrakom naprej in zgori v valjih. ?e ocenim, koliko olja se je nakapljalo iz intercoolerja v vsem ?asu, ko je pu??al, se to kar dobro ujema s porabo, ki sem jo opazil. Pri predhodni oceni porabe sem se lahko tudi zmotil, ker nisem bil pozoren, koliko olja je bilo nalitega v motor pri zadnjem rednem servisu.
Ker je vse skupaj samo ocena, sem se odlo?il, da bom podrobno spremljal porabo olja naslednjih nekaj 1000 km. Potem vas ponovno obvestim o dogajanju.
Dej ?im prej zamenjaj te podlo?ke (par deset evrov + delo), spucaj karter in bo? imel mir.
Mislim,da sem to prvi naredil na tem forumu par let nazaj in od takrat je bil mir. Nekaj lastnikom ?ez v Italiji in tudi pri nas je zaribala ma?ina, ker tega niso naredili. Po tem so to redno menjavali na servisih (vsaj v Italiji pri nas ne vem).
Tisto iz interkulerja pa ni olje. Meni tudi malo pu??a interkuler ampak ni? huj?ega.Tudi to so menjavali se mi zdi redno na poobla??enih servisih tudi pri nas.
A je kdo ?e mogo?e zamenjal zgoraj omenjeno plasti?no podno?je antene,ki pride pri(vija?eno)tjeno na streho?
Meni je namre? totalno razpadlo in ne morem priviti ve? noter antene.Na e-bayu je stvar ?isto poceni a se bojim,da je najbr? potrebno sneti notranjo oblogo strehe.
Meni zasmrdi in zakadi, da pustim za sabo/okoli sebe pravi oblak... In to samo ko je mraz, torej vem, da je Webasto kriv. Kaj pomeni, da je ?el Webasto po gobe?
Ne, pomeni, da deluje-se vklaplja pribl.- pod 7°C.
Evo, pa smo re?ili to zadevo.Ker mi je bilo ?e dovolj tega dela-ne dela sem razstavil komandno plo??o in jo odnesel k najve?jemu mojstru elektronike tukaj na obali.?im je snel dol radio iz prednje plo??e je opazil, da eden izmed konektorjev (na ?est nogic-prva nogica ) sploh ni bil tovarni?ko zalotan in je samo bil stik pa? ?elezo na ?elezo in ?e to slab.
Zdej, ?e je bila v?gana klima pozimi se je normalno vse raztegnilo, ker je ta konektor prav pri cevi, kjer gre topel zrak v kabino in je izgubil stik.Seveda sem z pritiskom na prednjo plo??o nad radijem spet vzpostavil stik in je spet delalo.
Zgleda, da je preko teh prvih nogic povezan cd player in to levi kanal.
Zdej ?e en teden dela v redu.Super ne, ker Bose itak ni delal nikoli super in je bolj tako-tako zvok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj,kaj??
Sem kontaktiral tudi enega mojstra v Lj a glej ga zlomka prav te Denso elektronike za moj avto ne obvlada.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani