Pri DPF mazdah se baje to ne ba?e ve?? Poudarjam baje, naj se ne bi toliko kot pri prej?njih brez DPF. Jaz sem na velikem servisu dal pucat tut karter in to sito, ampak sito je bilo skoraj brez kak?ne posebne nesnage. Pa ima avto krepko ?ez 100k kilometrov.
Je pa vseeno zanimivo, zakaj se to pri tisti pred FL dogaja? A pri teh novih olje za DPF kaj pripomore k temi, da se to ne nabira toliko al kaj?
Pa ?e tole je zanimivo. Na podlagi ?esa se to zaba?e?
Ena varianta je, da se to ba?e oz. paca zaradi tega, ker bakrene podlo?ke na ?obah spu??ajo in gre svinjarija skozi?? Ja, ?e ena serijska napaka na mazdah zaradi katere ma?ine ribajo...grrrrrr
Evo tut moja mazdica je dobila nove dele. Veliki servis namre?.
Glavni jermen, napenjalec, vsi filtri, dpf olje, antifriz, menjalnik olje, menjava podlo?k na ?obah, ?i??enje karterja in sita, pregled in dezifnekcija klime.
Zanima me, kako to najbolj elegantno porihtat. Ok, na servisu naro?im korekturo. Potem pa ne vem, a to vi samo 'popikate' tiste luknjice, al li?ar lahko kaj bolj?, druga?e naredi..Ok pustmo to da ?pricne celo havbo :-).
Ja kar se mene ti?e imam podobno mnenje kot Boss. DPF je ok, ?e se vozi? vsaj malo na razdalje. Potemtakem ni problem. Recimo jaz se vozim Cerklje-Ljubljana na ?iht, pa glede regeneracij nimam problemov.
Je pa res to, da ti pa vedno lahko crkne kak senzor, ki je namenjen delovanju DPF. Tako kot ostalih N senzorjev na avtu...
Evo na? forumski majster se je ponovno izkazal. Kot ?e n-krat.
Te?ava z zaklepanjem vrat je re?ena, samo servisem se na?eloma niti ne da takih napak iskati in raj?i zamenjajo celoten motor?ek za vrata...wtf..
V glavnem, na konektorju motor?ka je bil skrivljen jezi?ek (kontakt) in seveda, mo?ki konektor ni mel stika potem...Tisti ?alabajzer, ki je menjal stransko ?ipo je bil o?itno res ?alabajzer..
Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.
To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.
EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo.
?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.
A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj . Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..
Dokler ti tko dela je ok. To je ?e najmanj kar gre lahko 'narobe', ?eprav pomoje to ni ni? narobe, ?e ga sem pa tja mal zamede Se ti vsaj motor prej ogreje
Lepo lepo, kaj naj re?em. Sem presene?en nad odzivom.
BMW - verjetno odvisno od paketa. kolega je kupil pri Selmarju nem?kega, nek Niederlassung al kaj in skoz pla?uje servise. Pa pustimo....
alex: glede vo?nje na druge servise... ve? kako je potem s prodajo, ?e tko ho?e vsak imet jurja sconto na vsako prasko, da si paotem ?e brez servisne.... je pa verjetn bolj? kar podarit avto... pa ?e potem bi ga kak pacient reklamiral.
Ah so what..?templi gor al pa dol..Meni je ?ist vseen al listk notr nalima en va?ki mehanik al pa servis. Nikjer ne pi?e, da ti bodo na uradnem servisu avto bolje vzdr?evali kot ga lahko nek popoldanec. Pustimo zdej ?alabajzerje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri ?em pa Bo?tjan?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani