Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.
Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.
Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.
Jaz sem Metabond vlil v Fordov 1.6 TDCi, ko je začel zafrkavati z nemirnim tekom kmalu po vžigu. Je pomagalo. Mogoče sem pred tem kakšno umazano nafto tankal, saj se po tem tretmanu težava ni več ponovila.
Ne vem, no, meni se zdi 8,5-9l/100 km čez cel tank res prehuda poraba, sploh če je AC vmes (pa saj se tam tudi ne moreš ves cajt voziti 180-200 km/h).
Jaz imam tako porabo samo v načinu "nema bog brata", ampak ni dejanskih pogojev (posebej zdaj pozimi), da bi se vozil v načinu "track attack" cel čas.
Pa sem pozimi in poleti na 19'' platiščih in gumah - na manjših je tudi poraba takoj manjša ...
In ja, 136 km povprečje med regeneracijami je prenizko - vsaj okoli 200 km bi morala biti številka.
Meni jih dela med cca. 160 in 230 km (glede na to, da imava podobne kilometre in avtomatika), pa ga tudi ne šparam (edino ko je hladen, ga bolj nežno peljem).
Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.
Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.
Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).
Po moje pri Mazdinih atmosfercih ni neke razlike. Pri turbo motorjih, sploh tistih z vec moci, se pa razlika obcuti (tudi po 20-30 konjev), sploh ce proizvajalec priporoca 100-oktanca.
Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D pa je treba "pol motorja" razdreti.
Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.
@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃
Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.
Jaz v NOBEN motor ne bi dajal 0W olja ... 5W-30 lahko vliješ pa praktično v vse in mirno spiš. Ter predvsem menjaš na 10.000 km pa roka. Se vidimo na 300.000 km. 😃
Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃
Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.
Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:
menjava pogonske verige
menjava sita za olje
menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)
menjava podložk injektorjev
menjava mikrojermena/jermena alternatorja
čiščenje sesalnega kolektorja
čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)
Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?
Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.
PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".
Jaz sem bil v podobni dilemi, pa sem kupil se en rabljen set originalnih 19'' Mazda platišč in gume. Tako da sem na 19'' celo leto, presraufam jih pa sam na dvoriscu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.
Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.
Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani