navodila so povzeta s spleta, ?al ni nobene 100% zagotovitve da stvar deluje pravilno, pa vendar tule napotki, ki jih delate na lastno dogovornost!
?e enkrat na kratko, kako se nastavi podatek o povpre?ni porabi na 6ki...
1) tipko za reset ?tevca kilometrov dr?imo pritisnjeno, in hkrati vklju?imo kontakt (pri tem se izbri?e stanje dnevnega ?tevca kilometrov - opozorilo za tiste, ki s pomo?jo tega spremljate porabo, pred posegom nastavite ?tevec na stanje B, ki ga ponavadi nobeden ne uporablja),
2) tipko za reset ?tevca dr?imo tako dolgo, da se na prikazovalniku na kratko poka?e "lese" in potem stran na sliki, zatem tipko izpustimo:
3) s tipko za reset ?tevca se potem pomikamo naprej po meniju do oznake "50 d15", kjer v spodnji vrstici vidimo nastavljeno vrednost (-15, -10, -5, 0, 5, 10 ali 15):
4)s tipko "INFO" ob radijskem prikazovalniku nastavljamo novo ?eljeno vrednost
5)na kratko pritisnite tipko "CLOCK" in potem za ve? kot 2 sekundi tipko "INFO" da zasli?ite signalni ton,
6)odvzamite kontakt, in to je to...
7) opazujte, ?e se je to?nost prikaza spremenila v ?eljeno smer
Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.
halo... pa kaj si strojnik ali pocar ? vijakov iz navadnih nelegiranih jekel se ne ma?e se jih pa redno o?isti !
no, dosedaj ?e na nobenem avtu ni bilo potrebe po mazanju vijakov, razne takrat, ko je gume menjaval vulkanizer, ki se mu gladko hebe za to, kako naredi...
kot re?eno, ?e zategne? kot je treba, se pravi na cca 10-11kg, potem itak ni panike z od?raufavanjem..
pa niso to dandanes ve? ?raufi ko na stoenkah, ki so v?asih kar skup zarjaveli
?e se ?eli? ob morebitni nesre?i izogniti te?avam... saj zavarovalnice in policaji prepi?ejo podatke o gumah, ter jih primerjajo s tistimi v homologaciji, kar lahko negativno vpliva na kazen ali izpla?ilo ?kode...
po policijsko IN zavarovalni?ko namre? avto NI ispraven, ?e nima montiranih gum, ki so vpisane v homologacijski karton?ek...
pa ?eprav je med 215/45R17 in 215/50R17 razlike "samo" za 3.4%
sem nov na forumu, lastim si staro ?estico karavan letnik 2007. Pred kratkim sem bil dele?en hladnega tu?a, saj sem dal za servis na 60.000 km skoraj 400?, medtem ko je kolega na BMW318D isti letnik tudi na 60.000 pla?al pri Selmarju 220?. Ne vem zdaj kaj je premium znamka Mazda ali BMW....
Skratka, a ste tukaj vsi neki direktorji, ?e pa niste, mi lahko kdo zaupa, kako vzdr?ujete svoje Mazde?
predlagam, da primerja?, kaj so komu menjali, in koliko stane, ter kaj so ?e delali na servisu, saj ni re?eno, da so obema porihtali enake stvari
bo? mel najbolj realno predstavo o tem, kaj je premium znamka...
p/s: BMW velja med Nemci kot cenej?i kar se vzdr?evanja ti?e...
Pozdravljeni vem da je ?e veliko re?enega za webasto pri mazdi. Zanima me kje bi lahko dobil podalj?ek izpuha za webasto, potem pa ?e ?e se da na?timati webasto tako da ko ga ti ?eli? naj se vklopi.
da ga na?tima? kot ?eli? da se vklopi, rabi? dodatno vgrajen timer (?asovnik - uro) ter dodatno ?rpalko za vodo, lahko pa tudi opcijsko daljinski upravljalnik
Je pa res da ?e si pri delu natan?en potem tudi ponavadi ni sranja, ?e pa ?e pa vzemimo na primer zobat al pa mikrojermen ki se enostavno odtrga, zobatega ne more? prve? napet ker se pa? napenja sam z hidravli?nim napenjalcem in pravtak mikrojermen, ?e ga novega odtrga ni ne napaka mehanika ampak proizvajalca jermena, tako da tudi servis nebi priznal reklamacije.
e... tu v tem grmu pa ti?i zajec... ?e recimo jaz dam servis narediti na Mazdinem servisu z original Mazda deli, potem servis in hkrati proizvajalec delov/vozila MORATA 1 leto stati za tem, da bo vse OK...
in v tem primeru se jaz bockam edino s servisom... se pravi ?pilam pingpong z enim, namesto da sem ?ogica...
kar v nasprotnem primeru ?al ne dr?i, pa ?eprav dopu??am mo?nost, da se s kakim mo?akarjem ki je po?ten, tudi zmeni?, da ti krije del stro?kov pri ?tali...
ampak, koga bo? dr?al, ?e kaj ne pa?e ? na koga se bo? obrnil, ?e ti recimo znotraj prvega leta ftrga jermen (ni pogosto, se pa zgodi) ?
nepoobla??eni servis, pa ?eprav je avtomehani?na delavnica, ti da garancijo na delo (?!?!) na kose, ki jih nabavi v bli?nji avtotrgovini pa ne... in potem, ?e gre kaj narobe... je pa ?talain potem si kot stranka samo ping-pong ?ogica med servisom in trgovino...
Tukaj se strinjam, da ?e doka?e? z ra?uni, da si dejansko redno servisiral avto vendar pa? ne pri poobla??enem serviserju (roko na srce - res imajo draguljarske cene), mislim da ne bi smel biti problem. Vsak "dober" mehanik bo znal servisirat avto, neglede na znamko avtomobila.
O preprodajalcih uvo?enih avtomobilov pa ?koda izgubljat besed, nevem zakaj na? sistem dopu??a take prevare?!
dajte vi meni samo eno malenkost razlo?it (pa nimam ni? proti doma?im mehanikom)....
kako bo recimo takle mehanik uredil popravilo, v primeru, da gre po servisu, recimo menjavi jermena, kaj narobe ? na koga se boste obrnili, kar se ti?e vgrajenih delov in garancije na delo ?
jaz dosedaj ?e nisem videl, da bi se take re?i pri popoldancih ali nepoobla??encih re?ile v prid stranki, saj se potem najde izgovor kao, material je imel napako (pravi servis), in servis je narobe vgradil (pravi prodajalec materiala)...
ha ?
meni tudi ne di?ijo visoke cene, pa vendar kolebam kaj mi je storiti, ?e ?elim avto voziti ?e nekaj let BP...
pri digitalni servisni knji?ici so tudi omejitve glede zamujanja na letni servis, saj program ne dopu??a ve?jih odstopanj pri datumih, brez kilometrov recimo ne gre zapisa narediti, ipd...
?e posebej v zimskem ?asu mi pri M6 nad ?tevcem pod ?ipo tam kjer je nek senzor za sonce al nekaj tacga armatura kar fajn ?kriplje. Se ?e komu to dogaja in kako je to re?il? Mislil sem, da bi pod ?ipo zatla?il kak?no ?rno peno al pa kaj podobnega.
LP
jebemti... serijski ?ri?ek... meni tudi tam ?kripa, predvsem takrat, ko je ogrevalni sistem in plasti?ne cevi ?e ogret...
jaz sem razdiral za ?tevcem, ker sem mislil da je ?tevec, pa sem ga ven zmontiral pa ?e vedno je ?kripalo...
grrrrrrrrrr... za popi*dit...
zdaj ko je mal bolj toplo, bom probal z neko mastjo nekam nekaj not namazat... pa da vidim...
samo me skrbi, da poleti tega ?kripanja ne bo... ker je ?e zdaj bolj redko, ko ni ve? tak mraz...
mislim da ?ipa ni ni? kriva.. ker moja je ?e prva... ?e pa je, pa jo takoj ven zlamam...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je nosilna plastika, torej, tista plo??ica na katero je prilepljen stekleni del, cela,
potem ti ogledalo izdela katerikoli steklar...
slabost je pa?, da nima? ve? tistega deljenega dela, preko katerega vidi? ve?ji kot...in odpade ogrevanje ponavadi...
druga?e pa mislim, da na servisu dobi? ogledalo skupaj s plasti?no plo??ico....
v tem smislu:
p/s: spet bom vpra?al, a nima? ti tole zavarovano, ker to ne stane veliko (ponavadi kombinacija "svetlobna telesa in ogledala")
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani