Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi.
Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?
Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?
Menjaj po drain out naprej.
Jaz imam sedaj pri 100k v planu spustit ven, novo not, potem vozit do 150k in ponovit.
Dejstvo je, da na tem forumu od aktivnih uporabnikov zares ni nobenega z D184, da bi lahko primerjal izkušnje, slog vožnje, traso, etc in imel dejansko cifro porabe.
Jaz ti priporočam čiščenje sesalnih kolektorjev pa da vidiš, kako bo. Saj lahko s kamero preveriš, koliko je saj. Namreč zabit kolektor potem motor in ecu kompenzira tako, da ti lahko dvigne porabo za isto moč.
Temu se strokovno reče antivibracijske ploščice. Predlagam da jih daš gor. Zakaj? Avtomobilski proizvajalci šparajo in gledajo na vsakem koraku kje bodo zaslužili čim več. Če so dali nekaj na avto, so dali z razlogom, “ker so morali”.
Ko sem jaz kupil zimmermann komplet ploščic, so prišli zdraven tudi novi plehci. Če plehcov poleg ploščic ni, daj gor nazaj stare.
Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.
@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna
@TiEn to bom mogu pa še premislit. Mogoče grem pa res na EBC.
Saj zimmermann ma tudi naluknjano verzijo ki jo vozi scania... Tisto je tudi preverjeno
Mene so še vedno do sedaj tako original kot zimmermanke ustavile na AC do potrebne hitrosti, v mestu če moraš na hitro zavrt ti pa itak prej gume zdrsnejo kot pa diski popustijo?
Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu.
Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.
@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat tle pr nas se to ne prodaja.
Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.
Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!
Praktično vse razen naležne površine je pokrito z rjo, tudi zunanji rob. Ne vem a je to originalna roba tako zanič ali so že bli menjani kdaj, ker prednji recimo niso niti približno tako slabi.
So napisali v mailu, 10% na material
Sprednji so bolj obrabljeni in tudi več dela opravljajo, zato so lepši
Ma saj to mi je jasno, išcem kakšen konkreten predlog tudi za redno servisiranje, ker pri Selmarju je glede na mojo letno kilometrino (35k) ratal to drag šport.
Stvar pri tej menjavi diskov pa je to da je cena materiala nabita v nebo, postavka za delo se mi zdi dokaj normalna.
Ta predračun nima drugače popusta, reči koliko ti odbijejo
Ma saj to mi je jasno, išcem kakšen konkreten predlog tudi za redno servisiranje, ker pri Selmarju je glede na mojo letno kilometrino (35k) ratal to drag šport.
Stvar pri tej menjavi diskov pa je to da je cena materiala nabita v nebo, postavka za delo se mi zdi dokaj normalna.
Koliko pa imaš km, da moraš menjat še zadaj?
Jaz predlagam da se zmeniš da boš prinesel svoj material in naročiš na avtodocu pa jim pustiš tistih 100 eur za delo in sixpack za mehanika.
Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej
EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?
Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..
1 mesec nazaj je debata tekla točno tukaj o temu
Točno kataloško za 2019 boš moral preverit na https://partsouq.com ali pa mi pošlji tvoj VIN.
Na tvojem mestu definitivno po priporočilu @scania vzami zimmerman komplet, jaz sem menjal 14 dni nazaj.
Moj še vedno ne. 😊 Mi je gušt oprati avto ko vem, da je narejeno prav. 😊
Sva bila z Gelipterjem prav zgrožena, kako je bila barva na ženini cx3, ki sva jo spolirala, polna precej globokih hologramov. Na sprednji havbi še posebaj. Sva jih morala s tremi različnimi polirnimi pastami polirat, da sva jih spravila vem. To se lepo vidi na soncu in na temnejših barvah še posebno dobro.
Lahko še tako čuvate lak, potem ti pa koščki kamenčkov dobesedno naluknjajo havbo in blatnike... in potem ugotoviš da je na koncu vseeno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Menjaj po drain out naprej.
Jaz imam sedaj pri 100k v planu spustit ven, novo not, potem vozit do 150k in ponovit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani