Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0.
Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.
Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.
Najlepša hvala. 😃
Pozdravljen,
Ali imaš 4-kolesni pogon in ali imaš veliko avtocest?
Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :
"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije.
Ampak pazi, 2 Egr-ja sta....
Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov
@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??
Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.
Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪
Premalo časa, tolk časa nemorem bit brez avta... zato pride na vrsto ob naslednjem dopustu. Sicer se bo pa zdej tak dejansko vidlo, če avto kej kadi. Men se zdi, da so za tole krive bolj moje krajše relacije
Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil?
Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr
pred 19 urami je Boss napisal:
Pa ni to menstra... 🤪
tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.
tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test
pred 7 urami je Janez007 napisal:
Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.
Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:
1.
- zamenjal avto z bencinarjem 😁
Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:
2.
- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi
Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:
3.
- čiščenje in test DPF
😞
Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:
4.
- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)
😢
1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno
2. vse to smo že nardili
3. se mi ne da več ubadat z njim
4. je plan po novem letu
pred 7 urami je Bini napisal:
Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈
Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov
Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+
Evo sem govoril z mehanikom (sm mu poslal isti posnetek). Je rekel da možno da je starter, da je slab in da touče kljub temu da je avto vžgan.
Čudno mi je, da se je zgodilo to sedaj k so nizke temp. poleti mi tega ni naredilo.
Sej to bi blo nekak logicno, ko je starter skocu noter se ni vrnu v svoj prvotni polozaj pa je vztrajnik tolku po njemu. Se pa te stvari zlo rade dogajajo ravno v hladnejsih dneh
Samo, če parabole ali reflektorji v lučeh nisi predvideni za led žarnice, zna bit zelo neprijetno za nasproti vozečega. Namreč, če svetloba zgoraj ni ravno odrezana, konparkiraš zraven zida, ampak razpršena, zna lepo zaslepiti.
Sma takole predelavo na led nardila na fotrovem Grandisu, pa ti povem, da me ni nč zaslepilo, ko sma se srečala na cesti (pa ni blo podnevi)
@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi.
V eni temi sem že napisal okrog tega.... je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.
Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js sm mel porabo (avtomatik in AWD) med 8.5 in 9, zdej ko sem uredil stvari z EGR in DPF mam porabo 7.7
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani