Skoči na vsebino
pred 1 uro je binel napisal:

Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0. 

Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.

 

Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.

 

Najlepša hvala. 😃

 

Pozdravljen,

 

Ali imaš 4-kolesni pogon in ali imaš veliko avtocest?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

Ampak pazi, 2 Egr-ja sta.... 

 

Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

 

Ne, ne, sej nism reku, da je DPF krivec... js bolj ciljam na EGRja in pa kratke relacije.

Avto veliko lepše lavfa + poraba se je zmanjšala za cca. 1l.

 

Za PID mi je povedu, ampak sm že pozabu, čez 14 dni mam kontrolo, pa javim

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

 

Ne bom, je spravljen na varno :)

 

katalizator je ostal

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

 

Premalo časa, tolk časa nemorem bit brez avta... zato pride na vrsto ob naslednjem dopustu. Sicer se bo pa zdej tak dejansko vidlo, če avto kej kadi. Men se zdi, da so za tole krive bolj moje krajše relacije

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Bom definitivno, čez 14 dni morem spet na kontrolo, če vse dela kot je treba :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
dne 14. 12. 2021 ob 16:48 je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

pred 19 urami je Boss napisal:

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

pred 7 urami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

pred 7 urami je Bini napisal:

 

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Preko obdja je prebral podatke, fizicno bomo pa tudi kmal vidli v kakem stanju je

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. 

 

 

bo kmalu priložnost :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 10 urami je Hixxy napisal:

Evo sem govoril z mehanikom (sm mu poslal isti posnetek). Je rekel da možno da je starter, da je slab in da touče kljub temu da je avto vžgan.

 

Čudno mi je, da se je zgodilo to sedaj k so nizke temp. poleti mi tega ni naredilo.

 

Sej to bi blo nekak logicno, ko je starter skocu noter se ni vrnu v svoj prvotni polozaj pa je vztrajnik tolku po njemu. Se pa te stvari zlo rade dogajajo ravno v hladnejsih dneh

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Upam, da ni to. 😬

 

 

pomoje ni to, če bi blo kej takega ob ponovnem zagonu ta zvok sigurno nebi zginu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Ok. Tudi šestak je super. Upam, da bo nov Mazdin vrstni šestak tudi super. 🤗

 

to pomeni, da bo BMWejc

pred 37 minutami je Janez007 napisal:

Zanimivo je, kako se človek vsemu prilagodi, tudi ko gre na slabše. 😉 Meni bo kmalu tudi G165 skoraj dovolj močna. 😞

 

pa se mi zdi, da je blo v tistih časih boljše

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Hixxy napisal:

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

 

 

x2, js že pred novim letom :jupiii:

 

drugač pa ti lahk egr tut preprogramira, ne rabiš novega kupovat

 

pred 2 urama je Alex napisal:

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

 

ti povem, da ko sm se še vozu s šestakom nism nobene turbine pogrešu :D

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 2 (2012)
Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Samo, če parabole ali reflektorji v lučeh nisi predvideni za led žarnice, zna bit zelo neprijetno za nasproti vozečega. Namreč, če  svetloba zgoraj ni ravno odrezana, konparkiraš zraven zida, ampak razpršena, zna lepo zaslepiti. 

 

 

Sma takole predelavo na led nardila na fotrovem Grandisu, pa ti povem, da me ni nč zaslepilo, ko sma se srečala na cesti (pa ni blo podnevi)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

 

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 😁Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

Kaj greš sosedu,da ti to poštima?😊

 

2 vasi naprej ja, ki se ukvarjajo s chiptuningom in podobne stvari, ki so povezane s programiranjem... :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Nabavil benzinarja? 🤗

 

to je bolj, ko ne loterija... če bo šlo lepo skoz, pa če bo deloval tak kot more pol nebo niti potrebe po bancinarju :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 17 urami je Alex napisal:

Ampak v čem oziroma kje je glavni problem za toliko saj? 

Posledično nam te saje tudi zabijajo dpf filtre.

 

js sm začel tole počasi reševat.... za večno! :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.