Mogoče je treba dati v "Sport" način, da pusti obrate malo višje, pri "Normal" in "Eco" pa pač menja prej ...
A ni dovolj dobro vidno v prvem videu, da lepo sveti rumeno "Sport", kar verjetno pomeni, da je v sport načinu. ampak še vedno se motor ne zavrti v največjo moč.
V drugem videu pa je tako kot sem predvideval, da mora biti in se res izkoristi celotno območje vrtljajev, sploh pri N/A motorju, ki živi tam nekje pri 6000 obratih.
Čist tko off the record, k sem gledal tale video in me je nekaj zmotilo. Pri plinu do konca in AT menjalniku bi moral le v prvi prestavi menjat pri 5800 obratih, v vseh ostalih pa pri 6200-6300 obratih pa ne. Pri 6000-6200 ima največ moči tako, da mi je tole nekam nerazumljivo, saj dejansko ne uporablja vse "konjev", ki so na voljo.
A ni nekdo omenjal, da ima enakomerno ''posejane'' po steklu?
A je to retorično vprašane, ker ravno v tem postu sem citiral samega sebe in izjavo o enakomerni posejanosti pikic po celem steklu? Ampak brisalci jih niso uspeli spraviti dol, šele mal več zagretosti in truda je prineslo uspeh.
Mislim @Janez007 no, a si moral? 😜 Do zdaj jih nisem porajtal, a sem šel gledat in res, če sije sonce pod določenim kotom se vidijo - na prvi pogled zgleda kot, da so recimo pikice od smole kakšnega drevesa. Najbolj čudno je pa to, da so izredno enakomerno razporejene p celotnem steklu. Celo na delu, ki ga deloma prekriva havba, kar pomeni, da celo niso nastale med vožnjo, saj bi tam bilo skoraj nemogoče, da prileti kamenček. Torej mora to biti res nekaj drugega.
Hvala bogu pa 99,9% časa se ne vidijo, tako, da bom že nekako prebolel tudi to.
Mal sem se prenaglil... dejansko niso poškodbe stekla (OK, dve mali pikici res obstajata). Sem čez vikend s toplo vodo, avtošamponom in malce bolj grobo gobo, oreng zdrgnil vse šipe in kot kaže so se gor nalimale ene zadeve, ki bi lahko bile celo organskega izvora(kakšni sokovi dreves ipd). Mi je bilo pa zato vse skupaj čudno, ker sem pikice našel tudi na stranskih šipah, kjer je nemogoče, da bi jih stolkli kamenčki zato je sledilo šamponiranje.
Sem vprašal tudi enega prijaznega na pooblaščenem servisu, pa žal nima kakšne pametne-poceni rešitve za našega @mazda gh.
Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.
Celoletne gume so danes bistveno bistveno boljše kot pred kakšnim desetletjem. Ok pri extremnih razmerah in globokem snegu je še razlika ampak v takih razmerah kot jih imamo in če se ne zahteva od avta preveč so zanimiva alternativa.
Na tej generaciji motorjev so v Sloveniji že zamenjali nekaj počenih glav, še veliko več pa tesnil (preverjena informacija). Vprašanje, če ni imel prejšnji lastnik že enake težave ("izginja voda"), vendar je zamenjal le tesnilo (prepozno), avto pa prodal.
Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.
Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.
Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.
Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.
pred 38 minutami je mazda gh napisal:
Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.
Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.
V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.
V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.
Res je. Samo da so bili takrat člani iz hekerske skupina Anonimus.
In so me izsiljevali, da če ne prodam dizla in kupim benzinarja,da mi bodo onemogočili objavljanje na mazda forumu.
Pa teli so kakor "good guys" - ziher si kej preveč podpiral totalitarizem pa so te hoteli naučiti kozjih molitvic? Sej veš, da se teli borijo proti totalitarizmu, nedemokratičnosti, avtokraciji, cenzuri in podobno.
Če bi bil samo dizel vzrok za "napad" bi jaz prej @Janez007 obtožil kot pa Anonimus.
Folk rabm drugo glavo, ker ta je razpokana cela..kanali in use 😡 pozna kdo koga?
Prokleta jajca od mazde..never again!!
To ni splošna težava Mazde, ampak tale je verjetno nekoč zakuhala. Al pa je prišlo do nenadne spremembe temperature, ko je recimo nekdo z razgretim motorjem skušal peljat čez kakšen potok al pa poplavljeno cesto.
Ojej @Alex , en ti je spet račun zlorabil al pa si geslo nekomu "posodil" - glej en drug je 2 uri za oziroma pred tabo že odgovarjal na isti @Jest mail. Tole je zrelo za pregled, ker al je en tolk spreten, da fejka še IP, ki je isti al pa... 🤨
Podmaži jih - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.
OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.
Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.
Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.
Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.
Mislim @Janez007 no, a si moral? 😜 Do zdaj jih nisem porajtal, a sem šel gledat in res, če sije sonce pod določenim kotom se vidijo - na prvi pogled zgleda kot, da so recimo pikice od smole kakšnega drevesa. Najbolj čudno je pa to, da so izredno enakomerno razporejene p celotnem steklu. Celo na delu, ki ga deloma prekriva havba, kar pomeni, da celo niso nastale med vožnjo, saj bi tam bilo skoraj nemogoče, da prileti kamenček. Torej mora to biti res nekaj drugega.
Hvala bogu pa 99,9% časa se ne vidijo, tako, da bom že nekako prebolel tudi to.
To sicer zelo dvomim, čeprav pri CX-7 nisem menjaval sijalk ... sem jih pa pri Mazdi 6 nekje tega letnika. V glavnem do sijalke prideš skozi plastično zaščito notranjega dela blatnika. Če si bolj spreten samo zaviješ kolesa v nasprotno smer od strani kjer menjaš sijalko. Recimo če je desna, zaviješ kolesa skrajno levo. Nato odstraniš plastične čepke na prednjem delu zaščite, ravno toliko, da odmakneš plastiko stran. Ne rabiš odstranjevat celotne plastike. Pol je zadnji del luči kot na dlani.
Če pa nisi najbolj spretne sorte, pa dvigni avto na dvigalko in odstrani še kolo. Tako, bo placa kolkor češ in takrat ni panike to zamenjat.
Problem so ostri nohti, prstani in drug nakit, pa seveda pH rok, ki držijo volan. Volani niso trdi kosi plastike in materiali, ki omogočajo mehek otip in prijetnost pri držanju volana res niso tako zdržljivi, da bi bili večni. Po moje je edina pametna rešitev, da daš nekemu majstru, da ti preobleče volan na novo. Bo spet za kar nekaj let bil mir.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predlagam, da si jih vsi kupte na zalogo, tko kot olje pa moko. Vsaj še dva kompleta za rezervo - vulkanizerji vam bodo hvaležni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani