rde?a, 92 letnik, 195.000 km, ODLI?NO ohranjena, gara?irana, drugi lastnik, elektri?na pomi?na streha, nove zimske gume na 15" alu plati??ih, eno sezono stare Dunlop 195/50/15 gume na alu plati??ih, registrirana do 08/2005
041 285 539
mazda mx-3, 1.8 V6, 100kW/136KM, l12/93,PO DELIH
PO DELIH, nova sklopka, nove gume(4000km), novi zadnji diski in 4 zavorne plo??ice, nov akumulator, nov izpu?ni sistem, zaletena je spredaj desno, 206.000KM, za ogled je na voljo pri Avtovleki Mak?e Lj.-Bizovik, za slike pi?ite na simonprepadnik@hotmail.com, si jih ogledate na www.avto.net ali pokli?ite 031 519 462
Je pa ?e ena zadeva ki se imenuje Elate ki je namenjena ?i??enju avtomobilov razma??evanju.......S tem pa res dobi? vse dol (insekte tudi ter pikice ki se naberejo na laku od asvalta..) preverjeno (vsaki? ?istim s tem avto)!
Samo se ga ne dobi v trgovini
Da ne bos ti na vasi mazdici barvo dol spravu....hehehe
Kje se ga pa dobi???? cistilo namrec..
meni je ful cudno, ki sploh nimam tezav z musicami in ostalimi tujki po avtu...0 jasno
Japonska znamka Mazda je na preizkusu zanesljivosti nem?ke organizacije ADAC prevzela vodstvo. S 7,7 okvare na tiso? vozil v zadnjih petih letih je prehitela Toyoto (8,1 okvare). Naslednjih pet mest zaseda ?e pet japonskih znamk: Subaru, Daihatsu, Honda, Suzuki in Mitsubishi. Prva evropska znamka Audi je s 11,3 napake ?ele na osmem mestu.
dejstvo je da pleh in karoserija ni vrlina mazde 6 (tako kot gretje pozimi, in volanski mehanizem). ostalo pa za 6 ne za 5
OK priznam, da bi lahko tak avto kot je mazda6 dosegel 5 zvezdic oz. vec tock...to ti dam popolnoma prav.
glede ostalih stvari, ki si napisal, resnicno ne vem.
Je pa se nekaj...konstruktor mora sprejet nek kompromis med trdnostjo karoserijskih delov in notranjostjo vozila (oblika, udobnost, postavitev nekaterih notranjih delov)..ne vem kje sem bral, da je recimo laguna na racun notranjosti (se ne spomnem cesa) toliko boljsa glede varnosti pri trku.
se strinjam glede pleha: od toce avto zgleda kot bi mel celulit...pa niti ni bila tako mocna. karoserija definitivno ni bog ve kok trd(n)a.
ma ne mores rec, da karoserija ni trda...
eno je pleh...valjana plocevina...drugo pa je kletka...ta mora bit trda.
pa sej mazda ne izdeluje tankov, da bo pleh 35mm debel
pocasi pa bo po mojem skromnem mnenju itak ves pleh zamenjan z izdelki iz umetnih mas, predvsem plastike, drazji pa karbon, kevlar...nekateri avtomobili pa to ze imajo.
Pac teza je en od odlocilnih dejavnikov v avtomobilski industriji in z novimi postopki pridobivanja zlitin, so pac uspeli pri tanjsih materijalih dosec isto trdnost in kakovost kot vcasih z debelejsimi in seveda tezjimi materijali.
Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin!
Tako je....
Pozna se pri voznji in pri nenadnem pritisku pedala za plin....sam zarjove bolj malo...najboljse je med voznjo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda MX-3 1.8 V6 24V L.93 PO DELIH
PO DELIH GSM:041-632-820
Mazda MX-3 700.000SIT
rde?a, 92 letnik, 195.000 km, ODLI?NO ohranjena, gara?irana, drugi lastnik, elektri?na pomi?na streha, nove zimske gume na 15" alu plati??ih, eno sezono stare Dunlop 195/50/15 gume na alu plati??ih, registrirana do 08/2005
041 285 539
mazda mx-3, 1.8 V6, 100kW/136KM, l12/93,PO DELIH
PO DELIH, nova sklopka, nove gume(4000km), novi zadnji diski in 4 zavorne plo??ice, nov akumulator, nov izpu?ni sistem, zaletena je spredaj desno, 206.000KM, za ogled je na voljo pri Avtovleki Mak?e Lj.-Bizovik, za slike pi?ite na simonprepadnik@hotmail.com, si jih ogledate na www.avto.net ali pokli?ite 031 519 462
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani