Ja če ti šoba ne gre lepo ven si že prepozen in daj raje nekomu delati ki in orodje in znanje. Lahko jo namreč zlomiš potem te pa pride 200-300 € da ti vzamejo zvrtajo ven pa še novo šobo rabiš.
Če pa jih vzameš ven ko še tesnila niso suščala pa ni težav.
[mention=24]mazdaman[/mention]Pri M3 BK 1.generacija so vsi motorji imeli ketno razen 1.6dizel je imel jermen. No pa pri tej generaciji Mazd so še masivne ketne in verjetno bo šel avto prej v prešo kot da bi bila potrebna menjava ketne.
So super avti a žal še iz rjastih časov. Če bi dobil 143 konjsko Diesel, to bi pa letelo
Avto imaš verjetno še v garanciji. Naj ti ga uredijo kot morajo je pa z vodjem servisa malo težje se zmenit, Ta mlajši Sergej je pa verjetno na čakanju ker je vse zaprto.
kataloske stevilke ni oz. je samo za komplet senzor. Mere so pa 82,5 mm. Jest jo tudi vsako leto malo pospricam samo problem je ker je narejena iz slabega materiala in je pocila na sredini in ne na zglobu. Je pa res, da je bila to se original. Tisto, ko sem menjal sem menjal na ocetovi sestki.
Ja notranji obroč je bilo težko razbrati, a sem delal po najboljših močeh v petek naslednji teden gre novo olje noter. Potem pa morda na 15.000. Kratkih voženj pod 40 km imam zelo malo. Ponavadi je tako, zjutraj startam iz garaže po 1,5 km vožnje po vasi sem na AC. Tam pospesin na 110 dokler se temperatura ne dvigne do max, potem pa okoli 140 km/h ca 25 km. Potem pa mestna vožnja do službe. Popoldne pa ravno obratno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene tudi zanima za metabond
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani