Te 'kondom?ke' dobi? v BTC-ju v ve?ih trgovinah z avtodeli. Mislim, da jih imajo tudi v A3Mju. Samo tolk, da ve?. da kmalu zbledijo-zgubijo barvo...tko, da ne priporo?am. Bolje je kupiti nove ledice v barvi, ki si jo ?eli?.
daklem, pitanje glasi - jel ko imal kontakta sa navedenom firmu kraj Ljubljane? Firma se bavi reparacijom amontizera.. aj molim da mi netko nest napise ako zna jer razmisljam o istome.
mene zanima ?e ma kdo razdelilec v?iga za mazdo mx-3 V6, al pa mazdo 626? ker ?e 2 tedna i??em del. prvo sem mislo da je razdelilna kapa, pa smo ugotovli ni. sem meljal pa ne v?ge, elekrti?ar je ugotovo da ne dobi elektrike od razdelilca v?iga naprej. ?e kdo kaj ve? ve mi naj prosim kaj napi?e o tem. hvala in lep pozdrav
Znano je, da radi crknejo 'frtajlerji' na teh avtih. Mora? povedat kateri letnik MX-3 ima? ali pa katera oznaka je na razdelilcu TOT57071 ali TOT57171. Mogo?e ti jaz kej zrihtam...
Ja sej...pla?ala tk nisem ni?, ker baje ni ni? kaj popravljal. Uf, zej pa res ne vem al naj bom vesela ker v?ge al jezna, ker no?e al ne ve kaj je blo narobe
?e dela pa ni ni? ra?unal pol OK - pa drugi? mu tud pelji avto tja, ker ?e ni? ne ra?una ?e men povej kje je
....1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.
Kar je slab?e. Zato pa crkujejo - zaradi vro?ine. Na ebay-u je firma distributor king, kjer pi?e:
We have our own ignition modules manufactured to exceed OEM specifications. In fact, OEM ignition modules tend to fail when exposed to temperatures greater than ± 250°F. Distributor King Ltd.'s engineers have developed series of ignition modules that are certified to function at ± 350°F, this eliminates the risk of an ignitor failure.
Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej.
Ja samo so razlike med tipi K8 (pre-FC-98kW in FC-95kW) in KL-03-??. In s tem tudi razdelilci. Vsaj mislim.
Aja pa ?e ena stvar. V?eraj sem spet razstavil, sestavil in nazaj montiral razdelilec in zdej dela OK. To sem tudi zadnji? naredil pa je par dni OK delal, pol pa spet mo?no, da je kej s kontakti. Bom vse po?prical s kontakt sprejem.
Evo meni je tudi za?el med vo?njo cukat (teden po menjavi-vgradnji zunanje tuljave zaradi pokvarjenega frtajlerja)
Avto se nekaj ?asa pelje normalno pol pa za?ne cukat. Na mestu se mu?i s ?tantgasom, ko mu da? gas, ga ?e bolj zadu?i. V?asih crkne v?asih ne. V?asih normalno dvigne obrate se en cajt peljem pol pa spet ista pesem.
Bil sem pri ?tromarju pa je rekel, da je z elektriko vse OK. Nekaj naj bi bilo z me?anico benz/zrak - ali senzor pretoka zraka ali senzor-elektronika v frtajlerju daje napa?en podatek ra?unalniku
Tich mi je posodil senzor pretoka zraka, sem zamenjal pa spet ista pesem dal mi je tudi frtajler sam moram videt ?e pa?e ker je od pre-FC modela.
Evo danes mi je Mitja montiral zunanjo tuljavo pa modul, ampak njegova prirejena kapa (luknja in vijak) ne pa?e gor. Jutri bom navrtal luknjo v svojo kapo in pol pa upam, da kon?no v?ge
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te 'kondom?ke' dobi? v BTC-ju v ve?ih trgovinah z avtodeli. Mislim, da jih imajo tudi v A3Mju. Samo tolk, da ve?. da kmalu zbledijo-zgubijo barvo...tko, da ne priporo?am. Bolje je kupiti nove ledice v barvi, ki si jo ?eli?.
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani