je ?e testirano, pol bilo vo?eno na agip dizlu pa n? pomagal, serviserji se nam ?e v glavo re?ijo ?e? da mamo sam mi take probleme un senzor lufta so pod garancijo zrihtal in je avto bolj? potegnil sam ata pravi ''ni ve? tak ?ivc ko je bil ko smo ga dobil'' pravi tud da potegne ?ele ko se turbina spovne sodelovati, prej pa n?... enkrat mese?no ?e ne na dva mesca ka?e porabo pod 7 drga? pa nikol pod 9 in po mestu vedno 12+
EDIT: 333km z 33L dizla
Probaj peljat na drugi Mazdin servis na test ( recimo v Lj),mislim, da je poraba vseeno previsoka za ta avto, treba je samo pravilno nastavit vse parametre...
ko je hladen motor pravi ata da ?ere malo, ko pa se zagreje poraba drasti?no zraste, na dalj?e ture MB ali LJ poraba NIKOLI ne pade pod 8 do 9 litrov na 110 konskem dizlu
Pa ne glej porabe po BC-ju ker ni nikoli to?en,probaj par tankov na roke pol pa primerjaj;?e je pa tud pol poraba ?e vedno visoka, pa edino priklopit avto na diagnostiko v poobla??enem (bolj?em)Mazdinem servisu...
Roko jaz ga tiscim...veckrat do maksimuma in je stanje kot je...torej odlicno.
Zame, poleg tega kar boss pravi, je pomembno da cimprej pridem iz A do B. Torej gas do daske...
Jap,prav za to je ?lo,da smo "lovili"pomembno sre?anje na semjmu dan prej kot je bilo dogovorjeno.. pol pa kar nese...
Ko sem mehaniku omenil porabo olja,me je prvo vpra?al,kje, kako itd.sem vozil, se je samo nasmenil, ko sem mu objasnil potek zadnjih 7000km- sama avtocesta!
Da pa je motor zaribal, se popolnoma strinjam z Bossom,da je zelooo vpra?ljiva preteklost te Mazde in pa strokovnost mehanika,ki mu je delal servis!
Vsaj za prvi? bi ga jaz peljal na poobla??en servis, dal par ? ve?, pa mirno spal!
Jap, super izgleda, verjetno je pa res iz Italije, ni pa ?e re?eno, da je mafijski biznis, le previden bodi in zahtevaj 100% zagotovilo, da ni na listi ukradenih...
Lahko se dobiva pa ti jih jaz zamenjam, pa ma? mir, prakse mam pa ?e kar nekaj.
Pa tiste grde rumene pozicije ti tud spotoma zamenjam.
Hvala se bom spomnil,ko mi bodo crknile,pa ne bo ve? garancije! Zaenkrat ?e delujejo, pozicijske sem pa sam zamenjal, tko da so zdaj ledice notri Aja moram sliko menjat...
pri mazdi je gretje kabine re?eno na enak na?in, kot ogrevanje motorja, saj gre voda hladilnega (hkrati tudi ogrevalnega sistema) vozila skozi radiator v potni?ki kabini in tako ogreje zrak, ki vstopa v kabino.
dodatna oprema pri mazdi je ?asovnik (timer) s katerim krmilimo vklop grelca Webasto, da nam ogreje vodo in hkrati tudi kabino, brez da bi zagnali motor...
To?no tako! Sicer pa ima Boss to zrihtano, da zjutraj vklopi gretje z mobitelom, pa ?e bi se na?el kdo na forumu a ne?
Enkrat drugi teden imam tudi jaz servis na 60000 km.Sicer ne grem na uradni servis,bom pa poro?al,koliko me bo stalo(pregledano bo vse in ?e ve?,kot na uradnem servisu).
Na vpogled ra?un za servis za M6 diesel.Na 60.000km je bil servisiran v Novi Gorici pri AUTORENT,kjer so mi odpravili tudi tresenje volana pri zaviranju(menjava le?aja in pesta).Le?aj so mi menjali pod garancijo,pesto in stru?enje diskov sem colal.
Ma meni so tud stru?ili prednje diske pod garancijo, pa po 20kKm zopet tresejo pri velikih hitrostih, tko da bom zopet reklamiral ker je ?e v garanciji !
Se mi pa zdi, da ni to pravi na?in odpravljanja napake na materijalu, ker ko pri 180km/h zavira? ma? ob?utek,da jih bo razneslo..
Pa ja, saj je obi?na gumjasta cevkica dolga 15cm premera 5mm, menda je izmeni?no vakuum pa pritisk not-?e sem prav razumu mojstra,?e bi dal objemko gor, bi bla tud ta stara dobra je pa ful zanimivo spremljat odkrivanje napake, deluje tko kot windows help sistem da-ne v sloven??ini seveda na koncu pa je pokazalo na ekranu sliko in sneto cevko, pa sva ?la pogledat pod haubo, pa je blo res!
Evo,pa se je ponovilo.In to skoraj na istem mestu kot zadnji?,ko smo ?li na kopanje.
Spet me ?aka servis in prepri?evanje okrog garancije...
Sem ?e alergi?en na te lu?ke.Zdej bom zahteval,da dokler zadeve ne zrihtajo,naj me ne niti kli?ejo.
V glavnem,nisem preve? zadovoljen.
Ja isto je bilo pri meni!
Prvi? je samo nataknil cev?ico nazaj in resetiral napako,ko pa se je drugi? ponovila,pa so naro?ili novo (1?!),
tko da je po tistem mir!
?e utegne?, bodi zraven, je zlo zanimivo spremljat odkrivanje napake, moram re?t, da imajo zlo dodelan program odkrivanja , je celo v slo jeziku , na koncu pa je celo fotogfafija, kje je cevka sneta!
Ob 9-ih zjutraj ga peljal na servis,ob 13 ga pobral popravljenega.
Baje je bila samo sistemska napaka ra?unalnika(kazal je padec napetosti akomulatorja-kratkotrajno),
ra?unalnik so resetirali,nekaj nalo?ili novega gor in gasa.Pla?al-ni?.
To skori ne verjamem Men je crknil akumulator po enem letu, pa ni ni? svetilo ala padec napetosti , pa lu?ka od DSC-ja, pa okvara motorja al kaj podobnega, samo eno jutro ni hotu v?gat!
Po sedmih letih sta mi crknila kar dva motor?ka za centralno zaklepanje zadnjih vrat pri 323f l. 2000! Zadevo sem demontiral,pa ni nevem kak?en biser tehnike,?e ima kdo kak?en predlog,kje to nabavit,razen na mazda servisu,se priporo?am!
Aha, torej v ?estko gre castrol slx ali pa MAZDA DEXELIA DPF 5w30.(Sem te?ko razbral, ker eni sploh ne pi?ejo o tisti stari, zaradi katere je bila tema odprta!!!!!).
Kje se pa da dobit to olje(MAZDA DEXELIA DPF 5w30)? Pa ?e kdo ve, koliko stane?
Hvala za odgovor.
Daj notri Mobil1 5-40 full synt okoli 10? liter,ne zgre?i? ga rabi tud Porsche
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani