Sem pa bral na BMW forumu, ko je cela debata o tem, da plin zihr ?kodi motorju, sicer bi BMW delal serijsko avte na plin. Tam je celo prepri?anje, da ?e si plina?, vozi? nekaj kar si ne more? privo??it.
?udaki. Se vidi, da gre tu za presti?, "ima kola od BMW i vozi tri nuła motor i se mu jebe, da ima visoku porabu ker ima ke?."
?e se ne motim ta opcija obstaja pri Subaruju in Fiatu v Sloveniji. Vsaj enkrat sem bral test, v katerem so testirali (takrat menda edina) serijska avta, ki sta bila na voljo s plinom. Fiatov je bil malenkost slab?i, Subaruja s plinom so pa pohvalili.
Ja Simon, motor je identi?en, se prav bi naj pasal "?rauf na ?rauf", v planu je motor iz Suli?arjeve potopljene barke!
To ti mora vsak mehanik znati. ?e ?e jaz lubadar znam pa sem mogu ?e napeljavo pre?tudirat pa spremeniti. Glede na to, da je pod haubo dosti prostora za ?raufati ?e kaj dosti ?asa ne bi smelo trajati. En vikend sportsko lagano.
Isti motor noter? To niti ni kaj dosti dela, ?e je vse isto, samo od?raufa?, odklopi?, potegne? ven pa nazaj novega vr?e?. Kot lego kocke. Kak?ne so pa kaj cene pa ne vem, jaz sem prijatelju to naredil zastonj, itak sva oba ?raufala, za gara?o pa orodje sem pa odmi?ne obdr?al.
Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.
Ho?em re?i, da bi bilo bolje, ?e bi napisali, "preprogramiranje krmilnega ra?unalnika" ker meni, ki sem ?e dr?al turbino v rokah se mi zdi izraz "preprogramiranje turbine" res hecno.
@Mrau?k M?k: Wastegate so kot ime pove vratca, ki spu??ajo nekaj kar je odve?. Ko turbina dose?e dolo?en tlak se tale wastegate odpre in odve?ne izpu?ne pline spu??a direkt v avspuh in ne preko vetrnic od turbine.
Na zgornji slikci se to?no vidi tisti solenoid, ki regulira wastegate. Ko pritisk v solenoidu dose?e dolo?eno mejo le-ta solenoid potisne pal?ko, ki odpre wastegate vratca. To so tale okrogla vratca na spodnji sliki.
Ponavadi se nabavi nov batek, prepuca, nove gumice pa je problem re?en. Samo zakaj, ?e lahko nabavijo novo ?eljust pa z minimalnim delom ve? zaslu?ijo.
Hja druga varianta je, da da? tank dol, sprazni?, napolni? z vodo pa ni nevarnosti za ka-bum ka-bum.
Ker tale hladni var je bolj tako-tako. Na avtomatiku ni ravno funkcioniralo (je ?ez ?as spustilo je pa res, da je to delal o?a in ne vem kaj ga je sploh sral ) in bom samo zaradi tega raje ge?tel razdrl in stori to kar sem ti napisal. No ?vasal bo sosed.
Kako bi ti razlo?il. Tefloni so una tesnila na ventilih. Tam so zato, da olje, ki je v glavi ne ste?e po vodilih ventila v motor. Ko tefloni ne tesnijo ve? dovolj dobro pa gre olje v motor, iz motorja pa se za?ne nezdravo kaditi.
So okoli ventila na sliki.
Izgledajo pa naprimer takole:
Dostikrat lahko naro?i? kar komplet tesnil za glavo, po?tima? enkrat za vselej vse skupaj pa ima? mir.
?e bi hoteli re?i tesnilo na pokrovu ventilov bi napisali tesnilo na pokrovu ventilov.
Jaz sem v?eraj zamenjal bremze in se je tudi zadnje desno plati??e pregrevalo. Potem sem pa lepo ?eljust razdrl, spucal vodila, namazal zdaj pa zadeva dela kot urca. Zdaj mi je ?al, da nisem vse 4 ?eljusti spucal, sploh glede na to, da imam cel komplet gumic ?e na zalogi, ?e se mi ravno katera strga med pucanjem.
1.)Generalka in bo? imel prakti?no nov motor, ?e bo? vlo?il dovolj denarja. Oziroma lahko najde? mehanika, ki bo preveril kaj je sploh res narobe, ?e so mogo?e le tefloni.
2.)Menjava motorja, ki je najbr? cenej?a kot generalka ampak ne bo? nikoli 100%, da si dobil dober motor in koliko ?asa bo ?e dober.
Kaj ko bi jim omenil, da rabi? bodisi zimske gume, bodisi ketne? Pomoje jim to ne bi smel biti problem saj bodo to prej ali slej morali dati na/v avto?
Novi avti in ta k*****a elektronika. Upam, da se zadeva celo dobro izte?e. ?e ne pa re?i naj ga obdr?ijo, da bi rad drug avto ker s tem o?itno nima? sre?e.
Hja zdaj ne vem ampak jaz sem pa? zamenjal ventildekl (redtop) in uporabil staro dihtungo, ki je mimogrede ?e prej imela gor nekaj tega "silikona" tako, da pomoje je to bolj za ziher.
Dvakrat sem ?e od?el na poobla??eni servis v Novo Gorico, dvakrat pa tudi k serviserju v Postojni. Torej naredijo pa vedno enako. Zamenjajo mi tesnila in re?ejo da bo sedaj vredu. Pa ni! ?e vedno mi te?e olje!
Definitivno zamenjati serviserja. Glede na to, da ti je Yavarye bli?e kot LJ predlagam njega. Bo vsaj res pogledal situacijo ne pa samo na hitrco zamenjal tesnilo pa vozi Mi?ko.
A je mogo?e, da niso dali dovolj tesnilne mase k dihtingi? Ko sem jaz menjal pokrov ventilov sem isto zasral potem ko sem temeljito zasilikoniral z maso je bilo pa dobro.
Kaj pravite, prej nisem nikoli dolival olja, zdej pa taka ''oseka''?
Glede na to, da so ti menjali batne obro?ke in bate zna biti, da ?e prej nisi preverjal nivo olja zaradi ?esar so mogo?e ?li.
Zato je pa treba na te stvari paziti, ?eprav lahko potrkam na les, da tale zdaj?nji avto mi prakti?no ne pije olja, kar za prej?njo Mazdo ne morem re?i.
medtem, ko je 9 absolutno presiroka feltna tudi za 215 gumo
Hmm jaz imam na SXu na 7,5J feltni 215 gume pa lahko re?em, da niso ni? napihnjene tako, da lepo pa?ejo gor. Medtem ko imam na NXu na 7,5J feltni 195 dimenzijo in izgledajo gume menda kar valjarji celo v primerjavi z Markotom ki ima 205 gume.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni je bila ?arnica fu?. Pa glej, da bo? zamenjal obe ker ?e ne bo? imel razli?ne barve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani