Fantje v ?em je razlika med 1.3 motorjema pri Mazdi 2. Iz tehni?nih podatkov ki so navedeni v katalohu se da razbrati samo to da je razlika med njima 8 KW oz. 1NM. Verjetno pri Mazdi niso razvili 2 popolnoma razli?na 1.3 motorja. Zanima me kaj naredijo da pride do tak?ne razlike, motorja sta pa glede na opisane lastnosti identi?na?Vsi drugi podatki so popolnoma enaki. Vemo pa zaradi ?esa je bila razlika pri 1.4 hondicah (dihtungi glave) ?eprav dvomim da so pri Mazdi naredili enako. Je motor mogo?e druga?en in je samo premalo podatkov v katalogu?
Jest jih imam tudi vgrajene vendar do sedaj ni nobenih problemov, vgrajeni so bili verjetno na servisu vednar ne vem ?e je bil avto ?e v osnovi z njimi ker samo piska na displayu se ni? ka?e. Je pa fajn zadeva dokler ne dobi? feelinga za avto in hitreje ti rata avto v rikverc in na bolj tesno kam parkirat.
Prvo preglej varovalke, ogrevanje ogledal (?e so ogrevana) in zadnje ?ipe je povezano z istim gumbom in se po 15min samo izklopi (?e je pri Mazdi 3 bi moralo biti tudi pri Mazdi 6). Najbolje je da pogleda? v knjigo z navodili in preveri? ?e to spada pod opremo za model avtomobila ki ga ima?. Odrositi bi se moralo zelo hitro, to da se v 10min nekaj ni ok oz. ogrevanja ogledal ni.
Ja obstajajo tudi zimske ALU,sem jih biv?i zrihtal, ampak na pogled so enake kot letne. Verjetno so bolj za??itene in odporne na zmrzal,sol,kamen?ke ipd. ka pa vem
Hmm evo spet je zelo mokro in ne hladi tako kot bi morala,tole men ne deluje ve? varno, tako da ?e kdo pozna k?nega zanesljivega majstra za klime naj sporo?i.
?udno je vse skupi, zgleda da bo treba dol zmontirat vse sam to je full dela.Cevko sem snel in malo pregledal vhode iz ?katle v tist rotor?ek spodaj sam ni ni blo ni? sumljivo,ka pa vem :ne vem:
Evole pri?e z morja in ?e na poti tja je sopotnik opazil da so tla mokra in ko sem dobro pogledal, se v posodi s filtrom nabira kondenz oz. voda in ni je malo. Sem dal filter ven in je 1cm v vi?ini spodnjega filtra moker, voda je na ovinku kar plusknila ven, kar pa meni ni ve? jasno kako, verjetno bi moral biti kje kak?en oddu?ek za ta kondenz?? Neka prozorna cev je napeljana ven do neke male napravce in ko sem jo snel je bila suha. Je imel kdo podobne probleme da probam to sam zrihtat ker so tudi kabli vla?ni kar pa res ni ok??
Je normalno da cel cajt sli?im pretakanje po ceveh medtem ko je klima pri?gana, je mogo?e premalo plina ali pa? tako je??. Zvok prihaja s tiste strani kjer je ?katla s filtrom. Avto 323F-BA.
Verjetno je res namenjeno gretju sede?ev. Uro? sej ne rabimo fotke, sej je tudi na f-kah, ampak samo zarezano, tam pri ro?ni, poglej tak?na pravokotni?ka sta. Kabli so pa spodaj skoraj 100%, ker itak je napeljava ve? ali manj napeljana po avtu za v naprej.
Zadeva urejena brezpla?no. Kriv je bil ?tif oz. tista sponka ki ga dr?i je popustila zato je imela plo??ica luft in je ropotalo....ropota pa kot sam satan, popolnoma enako kot da bi ?el zglob tako da ?e se bo komu kaj podobne zgodilo naj prvo preveri tele ?tifte.
Pa ?e zanimivost: na taistem kolesu je manjkal varnostni vijak :ne vem: ,glede na to da sem bil zraven ko je feltne gor montiral ga je dal gor 100% prav tako je bil privit dobro.
Na sprednji desni zavorni ?eljusti se mi je spodnji ?tift pomaknil za cca. 0,5 cm ven. To sem opazil zaradi litk,hvala bogu zanje. ?tiftek porinem nazaj notri in cca. 500m je mir, potem pa spet za?ne ropotat, ?isto enako kot da bi bil zglob in ?tiftek je spet zunaj cca. 0,5 cm?? Se mi zdi ?udno, ker ?e bi bile zavore fu? potem bi morala lu?ka svetit??...no bomo vidli kaj bo mehanik povedal.
V glavnem ?e peljem po?asi cca. 5 km/h...se sli?i spredaj desno tk....tk.....tk (kar glasno poke oz. tol?e), imam ob?utek da po?i 1x ko se kolo zavrti, ?e vozim hitreje je pa? konstantno tk..tk..tk...tk, ampak 100% ni k?n kamen?ek, ker je druga?en zvok, bolj trd, pri pospe?evanju oz. zaviranju ni? ne poka, avto ne trese in dr?i smer normalno. Sumim polosovino oz. nekaj v zvezi z zglobom, pu?o ki dr?i zglob in polosovino (?eprav le ta ponavadi poka ?e zavija?), meni poka ko se avto pelje naravnost. ?eprav si ?elim da nebi bilo huj?ega ampak kar je je. Je ?e kdo podoben problem in ve kaj mu je ?lo?
?udno, pa da je povezano z gasom?? hmmm....?e gre? po vrsti kaj vse se priklaplja ko je avto ogret pride? do dejstva....ventilator motorja (samo da bi ornk kliknilo ko se vklopi je ?udno), ima? morda klimo in takrat pri?gano??Pri meni se sli?i in tudi ?uti ko se vklopi.
Ena izku?nja glede ?voh alternatorja ipd. Pri meni se je v kabini sli?alo vklapljanje in izklapljanje nekega releja (tk,tk...tk,tk) ko je bil alternator ?e ?isto na koncu oz. je avto potem v parih minutah samo ugasnil. ?trom je jeba ja
Evole, v?eraj opazil da bodo plo??ice po?asi fertik.
Ker imam malo malo rabljene plo??ice Green Stuff od EBC-ja, disk pa samo 1 komad in vo?en cca. 1000km.
Mehankar mi je rekel da tudi to ni in da je bolje da sta nova oba, ker ne bo na obeh straneh enako grabilo?? Mislite da je po 1000km kilometrih enega diska to ?e opazno? Namre? 1 nov EBC za f-ko pride 45 EUR (navaden), luknjast pa 95 EUR kar pa sploh ne pride v po?tev. Kateri diski so ?e OK pa da bi bila odli?na kombinacija z omenjenimi plo??icami. A ?e kdo drug prodaja EBC pri nas, te cene sem dobil pri RSR-u.
Meni tudi cvili ta ?it od Goodyeara (nov in dobro napet, te?e lepo). V?eraj menjal gume in mehankra mi je rekel da so BOSCH-evi jermeni ne cvilijo, so tudi bolj "kosmati", tale Goodyear je pa gladek in na stiku s kovino cvili.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zgleda glasno, ?e sli?at je treva
Ma? woofer fiksiran da se ti ne pelje na ovinkih?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani