@Aless ne sekiraj se, človek bluzi ker to zadevo prodaja in bo zmeraj nekaj našel. Ti si najbolj relavanten ker si nevtralen nič ne prodajaš in nikoga v nič ne siliš. Me zanima kdo vzame vzorec da meša da je vsega enako itd itd.
Zdaj pa za vse ki iscete iglo v senu, taki nimate pojma niste šraufencigerja se nikol v roki drzali, odpeketajte in se izogibajte takih tem, ker imamo in smo ljudje s prakse in nam nemorte bučk sadit z nekimi postopki itd. @Alessima ogromno znanja in je človek na mestu, njemu bom verjel vse kar bo rekel in ce v kaj nebom preprican bo njegova beseda obveljala in tako bom naredil ker VEM da zadeve obvlada, raznim zastopnikom, cvetlicarjem in prodajalcem ne vrjamem in nikoli ne bom ker se vam gre za zasluzek.
Kaj pa tipka ua ročno? Ali pa stop stikalo na pedalu za zavoro? Glede na to da javi SCBS je po mojem nek senzor ki vpliva da pogoji niso izpolnjeni tako kot stikalo na pedalu zavore.
Saj meni je tudi zelo lepa, a kaj ko me mehanizacija ne prepriča. Dizel ne pride v poštev, tej njihovi benzinarji pa...??
Svak ima škodo oktavio RS, pa ni ne vem kako zadovoljen. Že dvakrat v dveh letih jo je imel na servisu zaradi nekih težav z prižganimi lučkami na, armaturni. 🤔
V žlahti imamo seata ateco z 1,5 tsi. Vecinoma se vozi na kratke razdalje in se kondenz pojavlja v motorju, drugace gre. To je tak, nikol neves kako in kaj bo, jaz sem mazdo zbiral skoral pol leta, pri vsakem nekaj najdes 😕 . Vcasih je bolje vedet manj o avtih 🙂
Če je dsg menjalnik v igri mora imeti mokro sklopko. Ta 7g ima suho sklopko in je poden, tako kot si omenjal @Alex kar neko trzanje, hitro se sklopka pregreje in potem pri bocnem parkiranju kar poskakuje itd. Vglavnem ce ze dsg potem 6stopenjski z mokro sklopko, je razlika kot noc in dan, pa vzdrzljivost je dosti bolnsa (mislim da je mokra sklopka v kombinaciji z 2.0 oziroma mocnejsimi motorji).
Majhna sprememba. Po "bojnem" družinskem planu smo se vsi strinali, da novi avto-benzinar😊 pride v hišo, rdeča 6-ka pa ostane.😊 Ugotovili smo, da jo je škoda prodati in jo bo vozi od sedaj naprej sin( kakšen giro mi bo še posodil).
Sivka pa bo šla po tolikih letih od hiše.
Če ni skrivnost med katerimi avtomobili se odločaš?
Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km.
Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm
Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.
Podmaži jih - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.
OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.
Zacvili ob pričetku zaviranja kakšne dve sekunde, potem se zgleda malo zagrejejo pa je ok. Dvakrat se mi je pa zgodilo da ob zavijanju v levo in tik preden se ustavim tako zatulijo, ko zravnam volan je pa ok. Grizejo super ampak to malo cviljenje me živcira.
Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.
PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.
V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂
V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.
Hja glej pomagaj si sam ali pa boš čez 5let videl samo pikice tudi ko neboš gledal skozi šipo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz isto mislim kot @Deeyan vse si naredil v nulo, daj se sito preveri in preventivno menjaj pa imas mir 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani