?ivjo, imam problem?ek, na armaturi se mi je pri?gala oran?na kontrolna lu?ka motorja, na mazdinem servisu so ugotovili napako 1. senzor zakasnitve iskre in 2. ventilator elektri?ni, ufff, cena pa z delom 620 eur, kaj zdaj, namignili so mi, da mi lahko avtoelektri?ar spoji ?i?ke, ki so se pretgale do ventilatorja, ok, torej moram k avto elektri?arju, kaj pa pomeni tisto pod to?ko 1, vesela bom vsakega odgovora ali namig za cenej?o re?itev, sem iz Lj, hvalaaaaaa, Neva
Bu?e
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem skoraj ?e obupal. Pred kratkim sem nabavil mazdo 3, 2007, 120.000 km, 1,6D, 110 ks. (?etrta mazda v familiji, prvi diesel)
Motor suh, avto brezhibno pelje, na relaciji ni problema, ko pridem na semafor pa v kabino potegne vonj po ali izpuhu ali neizgoreli nafti ali kaj vmes. Bil pri mehaniku, zatesnil je ?obe in zdaj ne spu??ajo, danes sem zamenjal na servisu filter kabine.
Mehanik ni na?el ni? nenavadnega, okrog izpuha vse ok.
Ima kdo kak?no idejo od kod smrad v kabino in kako ga re?iti. Avto nima Webasta!
Hvala!
A ni to bistvo dizla ????
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.
Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.
No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator,?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..
No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni
Lej mazanje je cca 0,5 litra na 10 kkm(zra?unaj kolk procentov-promilov je to glede na koli?ino benza l pa plina), to je dale? oz zalivanja To ne more ?kodit, pri mojo prej?nji mazanje NI BILO OBVEZNO,pa ga vseeno ima in cca 200 kkm na plin, pa brez najmanj?e te?ave.
JA in tisti ki tega NE rabijo imajo DRUGA?EN katalizator kot tisti ki rabijo mazanje ventilov ? ITAQ in svizec odvije in poje ?okolado in se zredi za 2 grama Bu?e da pe?e ne samo glava ampak si cel 50% ope?en, zdrava logika ti da to vedet.
RX pa zafurajo al lastniki ker jih ne znajo nucat al pa servis ki nalijle NEMINERALNO olje)polsintetika al pa sineteika)
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
En off topic vpra?anje pa vendar. Za moj avto so priporo?ena motorna olja 5w-30, 15w-40 in 20w-50. Zanima me, ?e lahko uporabim olje 5w-50, ki naj bi bilo uporabno ?ez celotno temperaturno obmo?je? Ker delam malo kilometrov, olje zamenjam enkrat letno, tako da imam isto olje pozimi in poleti.
Lahko brez te?av.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri mazdi 6 2008 bencin mi gre malo na organ da takoj po v?igu ?tantgas za cca minuto nabije na skoraj 2000 obratov in ?e moram takoj ustavit na kak?nem prehodu za pe?ce folk sumljivo gleda al bom zletel al ne se to da nastaviti na manj ali ne?
Pri prvi generaciji ?estk je bilo menda priporo?ljivo za??ititi podvozje. Je to potreba tudi pri drugi? Zaenkrat nikjer ne rjavi.
Pri ?altheblnu se je za?elo lu??iti usnje, spodaj pa je svetle?a plastika. Mislite da je najbolje da vse usnje potrgam dol?
Lej ne kompliciraj, to tako je in tako bo. Raje vidi? da sploh ne dela, pol razmi?ljaj o elektri?nem vagnu ?
Je pa ?tevilo obratov pri hladnem odvisno od zunanje temperature in seveda temprature motorja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Dej poglej kotakte pod sprednjima sede?ema, pa ?e se je tvoja kaj s koleni pasla po kakem sprednjem sede?u, pol ti je lako crknila mre?a v sede?u, ki te stehta koliko tehta?, da ve kakko spro?it mehurje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri meni je md 1. in 2. prestavo isto, zato pa uporabljam 1.,3.,5. in 6. prestavo, dokler se ne segreje(?e dobro da imam vodno ogrevan-hlajen menjalnik in sprednji diferencijal), pa tud druga?e ni neke potrebe po parnih prestavah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.
Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.
Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.
Najprej lepo po vrsti ker s emotor ne obrablja z leti ampak kilometri, koliko jih ima? prevo?enih ?
Pa ?e se ne motim je tvoj motor 1,6, ?e je V6 pol imam nekaj preverjenih zdravil zanj, preverjene na vsaj dveh V6 motorjih(eden je bil moj z cca 297 kkm).
Pa lepo prosim brez razburjanja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ist preve? cajta mate.
Nalije? not en ?ip?it in pol jokca? da je ribnilo in to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani