Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi. Tista s pritiskom po uga?anju avta je res malo bosa a vsak ne ve vsega. Da bi klima delala na celice.... Glejte kompresor pobere kar nekaj KM, pri slabsih avtih jo uga?ajo za prehitevat, torej govorimo o ve? KM, jes? torej mirno lahko re?emo ve? Kw. Nikakor ne znamo se potegnit tega iz celic. zal.
o?itno je treba dati na tehtnico stro?ke monta?e demonta?e varjenja in polnjenja.... ?e stvar deluje, kul, sicer hitro vr?e? kazga stotaka stran.... Zaenkrat bom brez klime. Po mojem do prve vro?ine
na moji lepi M6 je spustila cev klime. Letnik 2007, 90.000km, CD 120 DPF. Ne bom raj? ni? komentiral, ker bo grdo.
Zanima me, ?e slu?ajno kdo ve, kje te cevi dobit kaj ceneje kot original. Te?ava oziroma dilema je v tem:
- na sliki sta dve cevi, ena gre proti kabini, ena proti hladilniku
- lokacija posnetka je pod airboxom (odstranjen za la?ji dostop)
- serviser je omenil, da so oni navadno vedno menjali obe cevi (vsaka stane 105?). Lahko sem brihten in menjam eno, a bo morda lahko spet pu??alo, pa popu?im cca 30 - ? za polnjenje klime
- ?vasanje oziroma varjenje moj serviser odsvetuje (pravi da ga ni junaka, ki bi ta ?rot od tankega aluminija uspe?no zavaril......
- ko smo z o?ali iskali fleke, so bili na obeh ceveh, a ti fleki niso sve?i, tako da ni nujno, da je od obeh.....
Baje da vse M6 tam pu??ajo, ker je napeljava zaradi DPF nekoliko druga?na kot pri starih M6 (?e n-ti?: hvala DPF za dodatne stro?ke) a Mazda no?e baje ni? sli?at o kaki tovarni?ki napaki.
Izku?nje, ideje?
Ful hvala...
BTW .. v?er pri?el na pomembn sestank s fleki potu pod pazduhami in na hrbtu, matr je vro?e brez klime......
ne da se mi na VW registrirat, ampak pod golfom mojga soseda je lu?a olja. Gre za 101 KM Tdi z 200.000 km. Pod intercoolerjem je lu?a. Intercooler je masten, okol turbine ni neke panike videt. Stavim, da je to kaka piz** okol turbine, ker v intercoolerju olje nima kaj iskati. Se motim?
PO telefonu je mehanik soseda miril, da pri 200.000 km motor pa? malo bolj "diha".......
jaz imam povpre?no porabo 6,7, to se mi ne zdi veliko, pa kar pritiskam, 80% avtocesta, ve?ina okrog 150km/h, v?asih tudi 200km/h, ?e si mi mudi in ni gu?ve pa prehitevalnem pasu. Problemov z avtom (l.2004) pri 150k prevo?enih pa nobenih, preventivno pa sem zamenjal IMV ventil na velikem servisu pri 120k in po?istili so mi sito pri karterju. Tankam ve?inoma na Agipu, ?e ga ni v bli?ini pa na OMV-ju, v tujini pa ?e se da na Shellu.
Super. Pa ra?unaj ?e dpf in si na 7.7 kar je blizu mojega povpre?ja, kadar se utegnem vozit pod 140.
Res je, da je to star motor. Da ni ravno ne vem kak biser.
A je kaka razlika, kje tanka? pri tvoji porabi?
Hja, odkar je Boss zagnal paniko, da ima OMv zani? nafto (tega je ene pol leta morda malo ve?), sevede sem prebral ?e drugje o tem. No od takrat sem samo na petrolu.....
Kako imamo eni tako porabo? Ker verjetno povemo po resnici. Kaj jaz vem. V zavetrju kamiona pri 85km/h morda res pride? na 5 l stem avtom. Drga? pa ne. Edino, ?e si do konca obremenjen le in samo s porabo in samo o tem razmi?lja? ves ljubi ?as vo?nje, kako ne prtisnt na gas in pri tem vseeno pospe?it. to se mi pa ne da. Sej sem ?e pisal na istem re?imu so mi vsi dosedanji avti ?rli manj. Res je M6 najte?ja doslej. Ampak to je pa to.
ja ocitno je, pri meni se je to dogajalo na desni zadnji strani, glih mislil pelat na servis in je zadeva sama poustila :ne vem:
V?asih odstopi zavorna obloga od kovinskega dela plo??ice. Zavorna obloga potem zasko?i med kolo in kle??e in riba. V takem primeru je treba samo plo??ice menjat. Vsekakor si je treba zadevo ogledat.
neki mas narobe nastelan...pri 160 konstanto je 8.7 prevec...
ker je to "moje" obmocje voznje, imam jaz za 1 liter nizjo porabo, pa dvomim da zarad karavana da je taka razlika?
Avto je bil pred manj kot 4 000 na servisu, naredil naj bi vse, celo ?obe nekaj "u?ili" pojma nimam. Lej, kokrkol, postaja mi ?al za nakup tega avta. Morda za ta forum bogokletna izjava, ampak dr?i. Blazni stro?ki, velika poraba, edin kar je na cesti me ?e ni pustila, in jo pelem direkt v pre?o ?e bi me pr 80 000 prevo?enga.
Ne verjemi BC-ju in raje spremljaj kazal?ek za gorivo. Jaz sem namre? obstal na AC, pa je BC kazal ?e za 111km dosega.
Tole ni normalno niti pod razno, edino ?e si se ves ?as vozil v gu?vah po mestu. Bi rekel, da ti je crknil kak?en senzor pretoka zraka ali pa je kje kaka cevka po?ila in so informacije napa?ne pa dozira prebogato me?anico nafte in zraka.
A se ti zadaj mo?neje ?rno kadi kot je po navadi, ko je bila poraba normalna?
Kaj ni normalno, to je Mazda. Zadnji? sem tankal polnega in se mi je res mudilo domov in sem vozil 160, ve? ne vozim z zimskimi gumami. Zjutraj isto nazaj v slu?bo okol 150 kokr pa? jutranji promet dopu??a in enako ?e zve?er domov. Torej po prevo?enih cca 150 km sem imel porabo 8,7 po BC, tank pa je vidno usihal. Tko da prvi ki bo reku da je Mazda ?parov?k je zame bedak. Kolega se z mondeotom avtomatikom voz kolikor hitor promet dopu??a, do max 160 in mu ?re standardno 7,4. Ista relacija. Celo 4 ljudje so stalno v avtu. Tko da razprave o porabi pr Mazd zame niso ve? relevantne. Zgleda da se tale forum po?asi oku?il s Honda?i, k pr 7.000 obratih vse Honde ?rejo 4,5 litra.
Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.
Pa ?e beseda dve o Felaciji SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.
Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.
Hmmm verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.
Za sdi ja ti dam pa prav.
Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.
Zra?ni upor nara??a s kvadratom hitrosti
Zato recimo rabi? 35KM, da se pelje? in vzdr?uje? hitrost 100km/h. Za 200km/h rabi? ?e 140KM za dose?t 300km/h pa vsaj 315KM, ?e ne ?e ve?, ker se ogromno sile ?e pretvarja v silo, ki lima avto proti tlom. In vsi teli konji?ki so pa? ?ejni.
Ok to je tko na prbli?en, da se ne bi kdo glih obregnu ob to?nost izra?unov
Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.
PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.
Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.
Jaz v avtu u?ivam, ?al imam tudi predvsem zjutraj kratke razdlje. Ko u?ivam, ga na ac tudi malo pritisnem.
Posledica povpre?na okoli 7
Vem pa da z dinami?no in lepo vo?njo z max 130 po avtocesti ?re 5.0. Za Bossom do monze sva imela identi?no 5,2L s tem, da smo kar kake pol ure stali v koloni.
?e ima? relcijo si dosleden pri vo?nji se vse da.....
Res je, da se vse da, a za kako ceno in s kolk ?ivci. Vendar imam jaz ?e 11 let isti na?in vo?nje, res pa je neke 4 5 let nazaj postala ve?inoma po AC ko so jo pa? dogradili. In na zelo podoben na?in vo?nje mi ?re kot mi ?re, Stilo mi je ?rl vsaj liter manj (115KM jtd), ?kodo Felicijo SDI sem pa ?gal kokr je ?lo, pa je ?rla 6,5.
Fauvejev 2.0 tdi tud ne vem ?e je med najvar?nej?imi, men se nekak zdi da so najmanj ?rli tastar TDI ji z 1893 al neki tazga kubiki, ki so zmogli 90 al pa kasneje 110 km. Fotrova 110 KM tdi octavia mi je pila ?e sem jo fajn ?gal 6, ?e sm pa mal pazu pa komot 5.
... in da... DPF pomojem pokuri vsaj liter, raj?i ve?.
tisti liter preve? dajo nizke temperature pa zima!se posebej ce imas vgrajen webasto (kar ga sigurno imas glede na letnik in opremo)!
meni kuri med 6,8 in 7,2 tudi relacijska vo?nja! poleti pa res tam 6,3 - 6,5 najve?!
pa imam tudi CD 120 konjsko !
ni panike sploh! ko ti bo 1x kazala poraba 9 al pa ?e ve?, pol pa je malo za skrbeti!
skratka uzivaj se naprej v zoom-zoom obcutku!
Tudi sam se soo?am z enako (previsoko) porabo. Nima? kej, life sucks. ?e ho?e? ?parov?ek si kupi clia 1,5 Dci al pa folkswagnov wunderkind TDI, pa se bo? vozil pod 5 litri. Te mazdure padejo pod 6 samo ?e se vozi? skrit 2 m za romunskim ?leperjem. Pri vo?nji 130 km/H sem ves ?as tik pod 7 litri. Imam pa isto koreto. Eni pravjo, da je pa? te?ka. Nima? kej.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi. Tista s pritiskom po uga?anju avta je res malo bosa a vsak ne ve vsega. Da bi klima delala na celice.... Glejte kompresor pobere kar nekaj KM, pri slabsih avtih jo uga?ajo za prehitevat, torej govorimo o ve? KM, jes? torej mirno lahko re?emo ve? Kw. Nikakor ne znamo se potegnit tega iz celic. zal.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani