Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃
Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.
Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju.
Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉
Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴
Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo.
Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉
Vzorec je čist kar ni presenečenje, nov motor z 12km še ni mogel ustvariti oljnih usedlin.
Je pa precej goriva v olju, ocenjujem na cca 2%. Če se dobro spomnim nisi imel dost kratkih relacij🤔
Na AC če ne voziš glih penzionistično ponavadi ni kaj dosti goriva v olju, ker ga nekaj pri tem shlapi.
Če vprašaš mene bi olje zamenjal, že zaradi tega goriva. Lahko pa da je olje tudi že na koncu kar se kislin tiče (tbn/tan).
Za ostale parametre olja bi pa itak rabil analizo, vendar se tvoj avto še vteka in je že tako povečana obraba materiala zato pri teh kilometrih še ne bi delal analize. Bolj smiselna je tam po 20kkm.
Za zanimivost, je @50kedaimel na njegovi M6 2.5 pri prvi analizi na 15kkm, 1.5% goriva in TBN/TAN razmerje že na meji. Kljub temu da je kapljični vzorec vizuelno zgledal čist kot tvoj.
Hvala. Ja, večinoma kilometrov je voženoh na AC, 140+. Teh 2% pa je cincanje do službe in domov.
Bom pa definitivno šel v menjavo olja, ko pridem iz smučanja v prvi polovici februarja.
Kaj ti to vse narediš kar med službo? Se je sodelavka skoraj usedla na vzorec olja? Si ga pustil na svoji delovni mizi? In predvsem, zakaj se je usedla na tvojo mizo? 😂
In potem imajo eni tolk za povedat o zaposlenih v javnem sektorju. 🙃😲😔
Vzorec pa izgleda 👌 ... tako super, da nisem prepričan, da ni to kakšna druga kapljica in ne motorno olje. 🤣
He, He, ta papir He bil na moji delovni mizi. In glej ga zlomka, vedno vse pustijo pri miru le danes jo je prav ta papir motil. "Je bil smo en umazan papir". Fak, sem jo nahrulil, da je bilo grdo slišati.
Na tvojem mestu bi prinesel še podložko in oljni filter-na najbližji bližnji servis in vzel račun.
Nič, bom šel enkrat v februarju do btc-ja in nesel svoje olje s seboj. Bomo videli, kaj bodo kaj pametnega imeli za povedat. Prvi stik in odnos pri nakupu cx30 ni bil najboljši.
Te prve tri menjave sem si sam. Potem ko sem imel 20000km prevoženih pa uradni prvi servis.
Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄
Pozneje ni problem menjavati olje prej.
Edina rešitev je, da enkrat februarja pokličem na servis IV BTC n zahtevam, da naredijo servis. Samo potem bo nekje konec leta drugi in bom zopet moral plačati 240€+.🤔 Kar pa bo drag špas.
S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.
Nimam. Večinoma samo dolge in pa res dolge vožnje. Sem vzel vzorec, jutri slikam. Res me zanima, koliko je izrabljeno. Izgleda kot kaka umazana luža. Tekoče...
Zadeva je zelo zelo trpežna. Minus CVT-ja je ta filing, da avto ne vleče in tuli - ker skos laufa na optimalnem navoru.
V bistvu je vožnja s tem menjalnikom takšna kot vožnja z ful izrabljeno sklopko, ki drsi. Obrati se derejo, ti greš pa 100/uro.Je za kake penzioniste(kar bo Slivka itak kmalu) za kako resno, hitro vožnjo pa ne. Ko se iz takšnega avta presedeš v normalni avto(bog ne dej v dizla) misliš, da, si v dirkalnem avtu.
Po obisku uradnega servisa ki je bil mnenja da je po vsej verjetnosti crknila enota za ekranom sem poiskal še drugo mnenje pri mojstru na avtoakustiki žgajnar. Možakar se je zavzel da mi pomaga rešiti problem a kljub najbolši volji tudi on ni bil prepričan ali je odpovedala enota za ekranom ali pa sam radio.
Obe enoti staneta okrog 1400€ - vsaka.
Zato sem šel na ebay in najprej naročil rabljeno enoto za ekranom za 250€ - ni odpravila problema. Na srečo sem se s prodajalcem dogovoril da mu jo vrnem tako da me ni koštalo nič.
Potem sem na neki švedski strani našel še rabljen radijo tudi za 250€ in izkazalo se je da je napaka na njem.
Sedaj po menjavi se deluje kot je treba
Super. 🤘 Zelo lepo od tebe, da si nam javil, kako si odpravil problem in kaj je bilo narobe. Pa javi kaj tudi o lepih stvareh glede avta. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.
Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju.
Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani