Skoči na vsebino
CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Je narejen, da ustreza T?Vu, ampak ali deluje pa T?V ni? ne dolo?a!

 

Najbolj?i pokazatelj delovanja bonda je dolgoletna praksa. V SLO 15 let, na splo?no pa 18 let.

 

Nekje sem navedel rezultate laboratorijskega preizkusa u?inka na povr?ino (Ra, Rz, Rmax in HB) pri paru preizku?anih materialov jeklo-jeklo pri zmanj?evanju trenja in obrabe mazanih z motornim oljem, in istim oljem z dodatkom. Poi??i.

Lahko ima? ?e tako lepo listo standardov, ki jih olje zadovoljuje, ?e tega ne potrdi tudi praksa. Npr. Dexelia ima vse lepo izpisano kaj da zadovoljuje, v praksi pa lahko naredi s....je.

Toliko o raznih teorijah.

Bond se je pokazal v najte?jih, ekstremnih pogojih delovanja v industriji.

Kaj bi ?e ?elel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

OK, super fajn, ampak, na treh straneh nisem pa nikjer zasledil enege testa, enega pordlila laboratorija, da je tale goldi res superorien, samo tam pi?e to, tisti forum navaja tisto????

Sme?no ali pa tudi ne, da dodatki QMI, Liquimoli, STP,..... tudi za goldija se ne da dobiti testov (ampak ne internih od proizvajalca) od uradnih in?titucij, ki opravlja meritve, da je to res, kar prodajate.

Oziroma Nemci so pred leti naredili test ca 5ih aditivov in efekta ni bilo!!

 

LP

 

Zlatko ima RWT?V certifikat. Njegova kakovost je torej preizku?ena s strani ustrezne ustanove za tehni?ni nadzor kvalitete.

 

post-483-1267014765_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

1. Zakaj je zlatko toliko bolj?i od vseh teh sinteti?nih olj, ki so jih na ma?ini preizkusili in zanje garantirajo?

 

Mogo?e gre za nekoliko nejasna pojasnila, na podlagi katerih je ustvarjena napa?na slika o bondu. Zlatko je samo ena izpeljanka bonda. Tudi za bonda je garantirana u?inkovitost. Tu v SLO imamo 15 letne izku?nje z njegovo uporabo in to v industrijskih napravah, prav tako tudi v avtomobilskih in drugih motorjih z notranjim izgorevanjem. Sinteti?na olja in tudi druga vplivajo na zmanj?anje trenja z lasno mazalnoastjo, bondovi aditivi pa vplivajo na zmanj?evanje trenja z vplivom na izbolj?anje gladkosti in tudi zdr?ljivosti tornih povr?in. Dejansko sploh niso aditivi namenjeni motornim oljem marve? so aditivi za torne povr?ine. Gre za neke vrste kotmeti?nih preparatov, ki vplivalo na stanje "ko?e". Dodajamo pa jih oljem da lahko tako pridejo do povr?in na katerih se izvaja trenje in obraba.

 

2. Recimo, da je res toliko bolj?i in zelo zmanj?a trenje v motorju: ali obstaja mo?nost, da motor ne deluje ve? pri tako visoki temperaturi, se podhladi in mu to ?kodi?

 

Delovna temperatura se dejansko zni?a na le?ajih in zobnikih. V motorju, na ogrevanih stenah pa ne toliko, da bi negativno vplivalo na delovanje motorja. Temperatura motorja se uravnava s termostatskim ventilom, ki zmanj?a pretok hladilne teko?ine, ?e temperatura prenizka. Pri motorjih opazimo nekje do 5°C ni?jo delovno temperaturo. Ta vpliva tudi na temperaturo motornega olja, kar pozitivno vpliva na ?ivljenjsko dobo motornega olja.

 

3. O?itno se spla?a Zlatkota dajati v nov motor in ne ?e zjahan, ker mu takrat bolj ?kodi kot koristi. Imam prav?

 

Nikoli zlatko ne ?kodi, tudi, ko je motor zjahan. Njegovi pozitivni u?inki so bolj opazni pri obrabljenih, kot pri novih strojih, kar pa ne pomeni, da v novih ne deluje. ?e je motor tako obrabljen, da ima pove?ano porabo olja, uporabljamo varianto special.

 

4. A daje? fla?ko kar na vrh 5 l olja brez da bi kaj dal ven?

 

Ne.

Od skupne dopustne koli?ine olja odvzamemo toliko olja, kolikor dodamo aditiva.

 

5. Kaj naredi zlatko z oljem, ki je v motoru z DPF filtrom?

 

Ni?. Zlatko ne vpliva na nobeno olje, tako niti na olje za DPF motorje. Glede na anomalije, ki so se pokazale s prisotnostjo dizla v DPF motorjih ima lahko zlatko samo pozitiven u?inek pri zmanj?evanju posledic, ki jih ima slabljenje mazalnih sposobnosti olja zaradi prisotnosti goriva v njem.

 

6. A je kdo prevozu ?e najmanj 10-20 000 km z zlatkotom?

 

Osebno sem prevozil z eno varianto bonda (M) 40.000 km namesto 20.000km, kolikor je bilo predvideno po servisni knji?ici. Na testu je to olje po menjavi dalo bolj?e rezultate na zmanj?evanje trenja od novega olja brdz aditiva. Druga?e sem z raznimi variantami bonda prevozil preko 300.000 km.

 

7. Olje opravlja tudi ?istilno nalogo, to pomeni, da mora postati ?rno. ?e po 10 000km ostaja ?isto, kje je torej caka, ali v tem, da ni smeti, ali da olje ne ?isti?

 

To pomeni samo to, da ni toliko vpliva (oziroma je manj?i) ostankov izgorevanja iz izgorevalne komore na spodnji del motorja. Gre za bolj?e tesnjenje, ki povzro?a, da v taktu izgorevanja ostanki izgorevanja ne prodrejo mimo batnih obro?kov, oziroma ne ostajajo na stenah cilindra in med batnimi obro?ki od koder jih olje spira.

 

Uh, veliko vpra?anj si postavil.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, beli dim, vebasto
Napisano

Nalepke bodo konec tedna !

Vzorci.

 

Razmisli, ali ne bi bil bolj smotrna oblika, ki smo je vajeni pri opozorilih na nevarnost, npr. v obliki zanka stop, ?esterokotnika z belo obrobo in noter pa opozorilni napis, oziroma obvestilo o webastu. :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

 

Kdo bi to razumel?

Torej olje se na ni?jih delovnih temperaturah pod vlivom ?ega??? (mogo?e goriva ???), "strjuje" in postopoma ma?i sito oljne ?rpalke.

Je mogo?e kaka druga razlaga?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

 

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

a je mozno da je tisti CL tok spral, da je zaradi tega? -sam na glas razmisljam

ker odkar sem dodal CL pa gold, se je zacel avto cudno obnasat :ne vem:

 

Ne vem, ?e ste se dr?ali navodil? Pri tako zapacanih ma?inah je potrebno ve? ?asa za izpiranje usedlin. Najverjetneje je, da CL ni (?e) uspel raztopiti trdovratne usedline na situ. Lahko pa, da je ta usedlina tako trdovratna, da je s tem postopkom ni mogo?e odstraniti (zgolj domneva), oziroma bi ?as delovanja motorja na minimalnih obratih morali podalj?ati za 5-10min. Ne vem, ?e lahko pove?emo ta slu?aj z uporabo CL. Ostali uporabniki (nekaj jih je tudi na forumu) niso javili nobenih te?av, prav tako ni nobenih negativnih izku?enj iz dr?av kjer je ta aditiv v uporabi dlje ?asa. Dejstvo je, da se je ta te?ava pojavila tudi na precej drugih avtomobilov, ki Cl niso uporabili. Kar nekaj ma?in je zaribalo. Ali lahko domnevamo, da v tvojem slu?aju ni pri?lo do zaribavanja zgolj po naklju?ju (prekratek ?as gorenja lu?ke), ali pa lahko za to tudi zasluga golda. BOnd je kar v nekaj veliko te?jih slu?ajev od tvojega prepre?il zaribavanje. Ne pozabi, da ti tvojo mazdo po?teno preganja? (visoka povpre?na hitrosti). Pri takem teranju po avtocesti temperatura olja raste (pada viskoznost). To, da lu?ka ?e ni na?gana ne pomeni, da je mazanje zadovoljivo, saj se lu?ka na?ge, ko pritisk pade pod 0,5 at (ali je pri mazdi kaj druga?e kot ostalih ma?inah ???). Delovni pritisk pa je tja do 5 at. ?e je pri 180 km in nekje pri 3500 o/min pritisk olja zaradi oviranja pretoka sita 0,8-0,9 at ?e ne pomeni, da je tako mazanje zadovoljivo, kljub temu, da lu?ka ?e ne gori. V taki situacij lahko pride postopoma do pregrevanja olja na mazalnih mestih in zaribavanja.

Torej vpra?anje je, ali se tvoja ma?ina ne bi postopoma za?ela obna?ati kot tiste, ki so zaribale. ?al, ali pa na sre?o, na to vpra?anje ne bo nikoli odgovora.

 

Lahko pa se zmenimo tako. Verjetno bo YavarYe kakemu kolegu naredil uslugo in mu sito o?istil. Jaz po?ljem testni CL-a vzorec on pa ga uporabi za ?i??enje sita z direktnim nanosom s ?opi?em na sito, pa da vidimo, ali topi te usedline, ali ne. ?e jih topi je vpra?anje samo ?asa delovanja motorja na minimu, glede na to, da je ?istilo v motorju razred?eno z oljem. Na ta na?in bi preverili, ali je CL "muscolo" ali ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

 

Torej si nas malo s tem ?epom zavedel. Gre za sito na cevi, ki vodi v oljno ?rpalko. Sito je na najni?jem delu karteja. Ozna?eno s pu??ico.

 

post-483-1266343106_thumb.jpg

 

O kvaliteti ?istilca je te?ko diskutirati. O?itno je, da se olje razpada in tvori obstojno usedlino na situ cevi, ki ga CL ni mogel sprati (ali gre za "kakovost" ?istilca je te?ko re?i, ni pa dvoma o kakovosti usedline). Usedlina postopoma ma?i sito in zni?uje u?inkovitost oljne ?rpalke, ki ne omogo?a ve? zadostnega pritiska olja, zato je mazanje nepopolno. V dolo?enih situacijah (velike centrifugalne sile pri ostro speljanih zavojih na ve?jih hitrostih) se lahko na?ge opozorilna lu?ka. ?e se to ponovi nekajkrat pride do zaribavanja motorja. Nekaj primerov je bilo med ?lani na forumu (1 ali 2 sta javila zaribavanje).

Ne moremo trditi, da si v tistih dveh ovinkih, ko se je lu?ka na?gala bil blizu zastoju motorja, lahko pa na podlagi izku?enj trdim, da je gold pomagal temu, da meja zaribavanja ni prese?ena.

 

Glede CL nisem imel izku?enj, je nov produkt in jih ?e nabiram. Ta je sigurno zelo pomembna.

Lastnikom mazdinih navorjev pa bi priporo?al, da vsaj na velikih servisih zahtevajo tudi ?i??enje za??itnega sita oljne ?rpalke.

 

Tu se je nekako postavilo vpra?anje kakovosti CL. Jaz bo pa postavil vpra?anje kakovosti predpisanega olja za mazdine dizel motorje????!!!!

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

Upam da si se tukajle zmotil in misli? 1,5 dl :huh:

 

Ne.

Govori o porabi do 1,5l. To se sicer redko dogaja in to pri obrabljenih ma?inah.

Moderni motorji rabijo zelo malo olja, skorajda ni?.

Zgornji podatek je za starej?e generacije avtomobilov, obrabljene.

Naveden je v 15 let stari literaturi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke :

-napaka na senzorju

-obraba oljne ?rpalke

- nezadosten nivo olja v karterju.

Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki.

Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov?

Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem:

Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja???

 

Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la.

 

Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo.

 

Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno.

?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 turbina pu??a
Napisano

post-483-1265896924_thumb.jpg

Na zgornji skici ima? z rumeno ozna?eno dovodno oljno cev za turbino. Skica motorja je simboli?na. Mogo?e je ?lo samo tesnilo na cevi, ali pa pu??a cev (poroznost). Torej ta cev ne bi smela stati 300?, razen, ?e je prevle?ena s platino. Prvi korak bi bil , preverjanje cevi, oziroma tesnila na njej. Pri menjavi je potrebno precej pozornosti glede ?isto?e, saj so oljni kanali v turbini malega premera. ?e manj?a smet je lahko usodna za turbino.

To je teoreti?no, kako to zgleda v praksi pa bi moral kako forumski mojster vedeti. Syimon je strokovnjak za turbine. Mogo?e bi on kako na to temo rekel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 turbina pu??a
Napisano

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Posko?ni vrtljaji M6
Napisano

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

 

Seveda ne more? vrtati lukenj kar tja v en dan, vendar ko je tako veliko lukenj, kot jih je na zgornji sliki, je osnovni namen zmanj?anje te?e in tako inertnosti vztrajnika. Morajo pa biti tako razporejene, da je vztrajnikov disk balansiran.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

INJEKTOR
Napisano

Kupi kontakt sprej in posprejaj konektorje. Mogo?e ti kontakt na enem, ali dveh nagaja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Posko?ni vrtljaji M6
Napisano

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Posko?ni vrtljaji M6
Napisano

Ti si opisal okvaro tako kot, da bi se to dogajalo na ra?unalni?ki igrici, kjer opazi? samo nagel skok ?tevca obratov. Pa ni tako. Pri dodajanju gasa ti se je motor zavrtel v "prazno". A nisi imel ob?utka kakor, da so ti kolesa pri?la na ledeno podlago in spodrsujejo? S takim nepoznavanjem tehnike se prav lahko dovedemo v kako neprijetno situacijo. Ko se spodrsavanje za?ne lahko z avtomobilom ?e dale? pripeljemo, ?e se spodrsavanju izognemo, lahko pa sklopko skurimo takoj in je potem potrebna avtovleka. Tako si lahko nepotrebno nabijemo stro?ke, ki so sorazmerni oddaljenosti od servisa. V svoji karieri sem ?e ve?krat menjal sklopko, vendar nikoli ni bilo potrebno zamenjati vztrajnika. Zakaj bi to bilo potrebno pri Mazdi pa mi ni jasno. ?emu si dvigati stro?ke popravila?

Da ni slu?ajno "vztrajnik" ko?ara sklopke?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

?e tol?e ?oba (ena) ob vsakem vbrizgu, bi moralo biti teh TOK TOKOV 10-11 na sekundo (na obratih, ki si jih omenjal). ?e pa tol?ejo vse jih je 40-44 na sekundo.

Imam ?e eno idejo. Stalo bi 1,6? na rezervoar (60 litrov).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 DPF crknila
Napisano

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

 

To sem tudi pri?akoval od mojstra tvojega kova.

Problem bo, ?e ima ra?unalnik dolo?eno tudi spodnjo mejo pritiska v DPF in bi ob manj?i vrednosti od programirane javil napako.

Mislim, da bo 1. forumovec, ki mu bo DPF crknil, tvoj "poskusni pacient". :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 DPF crknila
Napisano

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

 

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 DPF crknila
Napisano

Ja kaj pa ekologija? :rozico:

 

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 DPF crknila
Napisano

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

 

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 turbina pu??a
Napisano

Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.

 

Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.