Liqui Moly so kr kvalitetna olja, edino ko sem nazadnje gledal so bila mal dražja od konkurence.
Za dizla priporočam Liqui Moly Molygen New Gen DPF 5w30, po sestavi odlično olje, v rangu zgornjih treh, ampak kot pravim cena me je odvrnila od nakupa.
@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja.
Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše.
Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.
Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka.
Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala.
Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.
@AlexGlede Motula pa jaz priporočam Motul 8100 X-Clean EFE 5w30!
Tvoje izkušnje pa izhajajo iz Motul 8100 X-Clean+ 5w30.
Ta dva olja sta precej različna po sestavi.
X-Clean EFE nudi boljšo zaščito motorja, ima več aditivov proti obrabi (molibden, bor) in višjo viskoznost (kar nudi večjo rezervo pri redčenju z gorivom).
X-Clean + pa ima na račun manj aditivov manj sulfatnega pepela, kar ugodno vpliva na življenjsko dobo DPFa.
No Motul ima v ponudbi tudi standardni Motul 8100 X-Clean 5w30, vendar za tega žal nimam podatkov o njegovi sestavi (mogoče je celo boljši od zgornjih dveh)
Ravenol VMP pa se bo analiziral v laboratoriju, čakam @Hixxyda dobim olje, pa pošljem na analizo.
Se strinjam z @Janez007 zamašen DPF filter je posledica in ni glavni krivec vsaj ne pod 200kkm.
Na moji M6 s prevoženimi skoraj 300kkm še vedno dela regeneracije med 150-200km, odvisno od vožnje. Se pa vidi po končani regeneraciji da je nekaj pepela ostalo v DPFu, PID DPF_PM_DSD po končani regeneraciji ne gre na 0 g/l ampak ostane na 0,2 g/l.
Kar je za te kilometre pričakovano, pri vsaki regeneraciji ostane nekaj pepela tudi v filtru.
Spodaj so slike zadnje regeneracije pred in po.
Aja btw, je pa v avtu trenutno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodatkom Archoil AR9100.
Vožnje pa so bile prejšnji teden vsak dan avtocesta 140kmh MS-LJ😉
@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴
Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔
Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva.
No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje.
Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje.
Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴
No ja glede na tvoj režim vožnje, je olje še dobro zdržalo.
Krajše razdalje niso idealne ampak, se vidi da tudi niso tak bavbav za dizla. Ker goriva v olju nimaš praktično nič kar je skoraj fenomenalen rezultat za Mazdo, ker ponavadi Mazde kr zalivajo z gorivom.
Se pa krajše razdalje poznajo na vsebnosti vode v olju, ampak ni pa še to kritično.
Saj to Fuchsovo olje je dokaj dobro, lahko pa vseeno probaš kako drugo.
Npr. Mobil1 ESP, Motul EFE, Ravenol VMP.
Ja lahko narediš flush ali pa narediš 2 krajša intervala menjave olja, npr na 5-6kkm.
Drugače pa četudi ne boš nič spreminjal in boš še naprej uporabljal Fuchsa na 10kkm intervalih bo vredu. 👍
Proizvajalci avtomobilov gledajo na to drugače, za njih je življenska doba avta 200kkm.
So si preračunali da povprečen avto naredi 20kkm na leto in če dajo 5let garancije, je to 100kkm za čas garancije, kar bo avto itak brez problema zdržal.
Za njih je glavno da garancijo zdrži brez okvar, za naprej pa se jim jeb...
@Biniče je motor pravilno skonstruiran za 0w20 olje, in nima kakega težkega režima vožnje, bo tudi s 0w20 oljem vredu delal in ne bo težav.
Bo pa čas pokazal ali je Skyactive-X dobro skonstruiran motor ali ne.
0w20 olja so bolj Eco naravnana olja za znižanje porabe goriva, zato imajo znižane viskoznosti KV40,KV100 in nizko HTHS viskoznost, s tem pa olje hitreje steče dol iz mazalnih delov in slabše zaščiti in maže te dele.
Je pa problem 0w20 olja ta da če ti med olje prihaja gorivo (kar je pri modernih dizlih z DPF in DI bencinarjih dokaj pogosto), in ga s tem dodatno razredči dobiš tako redko olje za katero pa motor ni bil skonstruiran in lahko pride do večje obrabe motornih delov.
No tudi kake težje obremenitve niso za ta redka 0w20 olja, tak da za kako dolgotrajno žganje z avtom po AC na blokadi s tem oljem ne priporočam.
Glede samih čistilnih lastnosti je olje že skoraj pri koncu.
Vzorec sicer še ni tako zelo temne barve ampak se pa več ne razloči jedra, vidi se skoraj po celem vzorcu enaka barva, kar je pokazatelj da olje več ne more več nase vezat nečistoč. Čist malo proti robu vzorca je še malo rezerve, vendar več kot 1-2kkm jaz ne bi delal. Zato priporočam menjavo, zdaj ali čez max 1kkm.
Pozitivno je da nimaš skoraj nič goriva v olju, kar je super.
Dvigalko (krokodila) postavi na sredino pod sprednji most tako da dvigneš celi sprednji del , podstavke pa pol daš na vsako stran na rob tam ko bi moral dat dvigalko.
Fajn je dat tud kako gumo vmes ke železo na železo lahko zdrsne.
Forscan pa nevem kako končnico ima. Če odprem v Excelu log file mi pokaže podatke vse pomešano, medtem ko ta isti log lahko v Forscanu odprem in vidim podatke. 🤔
Ja Forscan je super, z njim lahko delaš vse kot na servisu, jaz sem si na M3 preprogramiral BCM da se same vklopijo luči, pa ključe lahko kodiraš.... ampak za logiranje vožnje ima pa malo butasto, ker ima nek svoj file ki ga lahko odpreš samo z Forscanom. V Excelu mi ne odpre, Torque log file pa lahko v Excelu odpreš.
pred 3 urami je Janez007 napisal:
A ve kdo za kakšno, ki jo uporabljajo servisi, po možnosti Mazda servisi in se da dobiti na netu?
Pooblaščeni Mazda servis uporablja IDS software oz. zdaj na novejših MDARS, moraš pa imeti ustrezen obd vmesnik drugače Mazdin software ne dela.
Mazda uporablja OBD vmesnik VCM2.
pred 59 minutami je Alex napisal:
Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu?
Forscan za pc je brezplačen. Forscan dobis tudi za telefone, v play market. Je pa za plačat neki drobiž.
Se strinjam z @scaniače dela vse vredu, se ne splača tvegat z posodobitvami.
Ker včasih se zgodi da so v posodobitvah tudi kaki novi hrošči in pol lahko spet kaj ne dela.
Kolegu se je to zgodilo na Opelu, so mu na servisu posodobili multimedijski sistem in na koncu mu radijo izgubljal spomin ali pa vmes kar vgasnil radijo.
Na koncu so mu menjali nek modul od multimedijskega sistema, ker ni bil kompatibilen z novejšim firmwarom. 🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex, poglej še moj vzorec z Mazdinim original "slabim" oljem😉
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani