Zvem da ma kolega ODB bralnik in grem, da pogledava kodo napake.
Dam kontakt lu?ke normalno kot ponavad posvetijo, ga u?gem in check eninge lu?ka NE sveti. Sveti pa traction control(konstantno) in pa ASF OFF in DSC OFF svetita izmeni?no. Rikvercam iz gara?e zapeljem 50m okrog hi?e in tudi to se vse lepo izklopi.
No sedaj ni ve? bene lu?ke. Self repair.
Ta Mazda je res ?udna. Huj ko baba, ?e sama ne ve kva bi rada
Đabe obra?at klju? nazaj da ni in pol spet je kontakat to imajo vsa evrojajaca, pri japoncih samo ?e 1x kresne? pa je.
kot sem napisal sem prvo to naredil pa je samo malo zastokal
5-10 v?igov se mi sli? velik Ponavadi nimam lih kratkih vo?enj (vsaj cca. 50km) in se ne bi lih rad vozil ?e je kaj res narobe. Lahko to privede do kakega ve?jega problema.
Danes sem v kri?i??u ponesre?i spustil sklopko, ko je bil avto ?e v 2. prestavi. Po tem ko je avto "crknil" sem ga hotel na hitro ponovno zagnat (na hitro klu? v nazaj v kontakt in nazaj v start). Avto je samo malo pojamral u?gal pa ni.
Obrnem klju? do konca na off po?akam par sekund in avto lepo normalno u?gem.
Te?ava pa je, da mi sedaj sveti check engine lu?ka. Na tem forumu vidn, da to ni redek primer samo ponavadi uporabnikom sveti zraven ?e kak?na dodanta. No pri meni sveti samo ta.
Avto sem potem po 50m ustavil in pustil nekaj ?asa stati (toliko, da sem sploh preveril kaj je ta lu?ka) in v tem ?asu ni izginila Avto je nato pot domov (25km) deloval brez nekih posebnosti.
Tole je verjetno potrebno priklopit na tester in videt kaj je? Se s to lu?ko vseeno lahko vozim ali ni lih najbolje (no dobr do pelkota v medvode bo tko al tko treba)?
Evo pri?la ebay roba. Zgleda ?ist ok...problem bo samo ker so navoji na ventil?ku malo znucani. Toda predvidevam, da bi en mehanik tole simpl poprav (z enim onim za navoje delat ?ez spusti? pa je).
No meni so vetnil?ek zamenjali (cel itak ), sedaj pa sem na ebayu naro?il repair kit pa da vidmo kaj pride.
Na angle?kem ebayu je teh repair kitov malo morje, in sedaj ko imam 1 ventil?ek na mizi se lahko lepo igram kako ga popravit (ne deluje ni? posebnega).
Kupil v avto hi?i Selmar v Celju, sam ?al nimam ve? vre?ke kjer je bila gor zapisana ?ifra artikla. V vsakem primeru pa to imajo ali pa naro?ijo in cena je 8 EUR. Sicer je trajalo kar dolgo ?asa preden smo mi to ugotovili in preden smo mi to sprobali , ampak deluje 100%
P.S. ?e kdo ni iz okolice Celja se lahko tja zapeljem tudi jaz in jih povpra?am za ?ifro artikla
bi prosil za ?ifro artikla ja, da malo pogledam po netu kaj je to
Moran napisat (da bom la?je ?ivel) da tile senzorji tlaka v gumi so navadn jajc!
Prvo ti celo zimo sveti lu?ka ker jih nima?, potem pa ko si cel vesel da lu?ka ne bo ve? svetila, gre? lepo menjat gume in naleti? na po?en ventil?ek (slikca spodaj). Odkar imam to mazdo bo tole ?e drugi, ki ga bo potrebno zamenjat
Ne vem a to samo meni tako rado poka ali je res taka ?kart roba. Nov pa seveda ni ravno poceni (slabih 100?)
tudi nazadnje se niso, je pa potem avto nekaj ?asa stal in ob ponovnem zagonu so svetile cca. 1 minuto potem pa ugasnile in vse je delovao tako kot mora
sem pa na ostalih forumih zasledil, da se to ABS senzor zama?e in se to lahko naredi (veliko jih ima te te?ave ?e je vrnih naliv)
Hja meni je sumljivo in bi se verjetno tega ognil.
Ko sem sam kupoval ta avto sem dobival odgovore kot so:
* ima vse uradne servise samo ni v elektronsk knji?ic zabele?en (WTF...zakaj ne bi kdo zabele?il ?e ?e naredi uradni servis)
* nima uradnih servisov ima pa listke po?templane (waw....al pa ?e jest odtrgam 5 listkov in dam tamali (stara slabi 2 leti) da nabije gor 2 ?tampilki)
nimam ni? proti ?e je avto servisiran na neuradnem servisu (tudi sam sedaj delam servise pri Pelkotu), samo naj bo to jasno in ne da nategujejo z uradnimi
pa? ko bom sam prodajal, povem da je bil do 160k servisiran na uradnem od takrat naprej pa pri pelkotu, potem pa naj se kupec odlo?i
VIN ?tevilko lahko preveri? na poobla??enem servisu, je pa to brezpla?no. Sam sem ?el na celov?ko v AC cosmos in so mi v 2 minutah sprintali 2 A4 papirja z vsemi servisi.
Najbol znane napake:
* diski pri bremzah
* DPF ?e je vo?en mestno
Svetujem ti da malo pobrska? po forumu ker je o teh vozilih res OGROMNO napisanega
Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se pravi bom jutr pelkota poklical pa da vidn kaj bo dec reku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani