?e ima? mo?nost, vrni avto. ?koda ?asa in ?ivcev po mojem mnenju.
Iz Kijeva proti Odressi je podobno, samo na ?asa precej hribovito, po ob?utku pa ves ?as naravnost.
AmpeR: ponavadi je temu tako.
Ni ra?una,jaz sem dobil kopijo naloga na lastno ?eljo.
Krivec je radio...
Meni so menjali obe ?eljusti in plo??ice zadaj v okviru vpoklica 2018. In seveda bla?ilce.
Tako nekako (ventilacija off, radio na mute, motor malce ogret, tako da je bil prosti tek ?e pod 1000):
2 minuti kasneje je prenehalo:
Sumim, da je ventilator radia, glede na to, da se ga malenkost sli?i tudi takrat, ko dam samo kontakt in motor ne te?e...
Ne nimam.
Ob jutranjem mrzlem zagonu (avto je na prostem) se mi ?e tri dni dogaja, da mi prvih nekaj minut vo?nje v armaruri nekaj tiho, a vendar zaznavno bren?i, sli?i se kot nek elektromotor. Ni ventilacija (?e dam na off, je enako, notranje, kro?enje zraka da/ne ne spremeni zadeve), ni radio, ?eprav se sli?i nekako tako, kot da bi se radio trudil z branjem cdja. ?e CD izvr?em, se sli?i enako. Tudi garmin dashcam ni krivec. Po nekaj minutah (2 do 10) bren?anje poneha. Danes bom zadevo poizkusil posne
Ima ?e kdo tak fenomen?
Zanimivo, pri meni tega ni, pa je ena izmed prvih skyactiv 6. Pri kateri hitrosti ti trese?
Da
Zakaj so ti menjali diske? Zaradi SCBS ali zaradi obrabe?
DISI bencinec?
Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.
Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.
Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.
Hvala, bom poiskal.
Ne nisem ?e imel ?asa testirati, zgolj slab ob?utek zaradi obvestila, ki se je pojavljalo. Avto star 5 let, skoraj ni? vo?en s strani prej?njega lastnika pa?... bom naslednji teden na na?em "AMZS" dal preverit.
To?no, se spomnim, da si mi pisal, da si jo vzel v Steyr-u. Super, da so zrihtali, sploh ker je o?itno zrihrano vse, kar spada zraven.
Akumulatorji naj bi bili za i-eloop druga?ni, ampak ni nujno, da dr?i. Morda gre le za upselling strategijo mazde.
Meni je danes avto spet normalno v?gal, opazil pa sem, da je range ?ez no? ?ude?no narasel na 800 km, ?e v?eraj zve?er zve?er je kazal 760 km. Tankal sem nekaj dni nazaj, pri polnem tanku je kazal 810 km, tako nekako kot ponavadi. Dnevni kilometri se recimo niso nikjer izgubili, prav tako povpre?na poraba ne. Nekaj o?itno se dogaja, upam da menjava akumulatorja re?i zadevo.
Super, poro?aj, ?e bo vse ok! Ali si avto nabavil pri poobla??enem mazda dilerju v Celovcu?
i-loopa nimam, i-stop sicer ja, a ga ne uporabljam. Bom raje naro?il AGM, bosch stane 120 EUR.
Za dizla je aku ve?ji, uradni servis pa ima pa tudi svojo ceno, od tu razlika. Tebi so verjetno vgradili tole: https://www.auto-doc.at/exide/7616745
Naro?il boscha, s po?tnino vred 100 EUR.
Edit: malo prepoceni se mi zdi in vidim, da ni AGM, ampak EFB: https://advancedbatterysupplies.co.uk/news_and_articles_relating_to_car_batteries/2012/09/what-are-efb-batteries-and-how-do-they-compare-to-agm-and-ordinary-lead-acid-car-batteries/
Ali mora biti nujno AGM?
Napisano
X2
Povezava za deljenje
Deli na druge strani