Batko, ne morem verjet, da odkar si mi blindiral EGR ventil, mi je poraba padla na povpre?nih 6,3 /100.
In to po mestu iste relacije kot prej.
Kaj je sedaj druga?e?
Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi
Meni dela tudi tk tk tk, ko obracam volan pri ugasnjenem ali vzganem motorju. Sem razdru plastiko okrog kljucavnice in zvok prihaja iz zgornjega dela, tam kjer so ro?ice od brisalcev in zmigavcev. Se bojom da je navitje od airbag-a...
Sem imel problem na glavni elektroniki od avta "moja krivda" in sem ga peljal na servis v Avtoplus Koper in ko sem pri?u pogledat ?ez par ur kaj se dogaja z mojim avtom, sem najdu enga klinca ki mi je zaganja? razstavil iz avta. Ko sem ga vpra?al zakaj je zaganja? razstavil, mi je odgovoril da glavnega elektri?ista danes ni ker je na specializaciji v LJ in da so njega dali da pogleda kaj je narobe...pol se mi je zabliskalo in sem avto nepopravljen odpeljal in z njimi zaklju?il za vedno...Samo toliko da jim naredim malo reklame tukaj na forumu.
@Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.
Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?
Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke?
Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi...
Pumpa ne povzro?a nobenega zvoka, za?ne se zaribavanje motorja...oziroma ?vi?ganje turbine zaradi slabega mazanja. S tem ni za se igrat, podlo?ke in karter obvezno re?i, da bo? bil miren.
Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.
Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.
Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?
V bistvu na tistem forumu pise, da ne rabi zaradi tega menjavat pumpe, da se razen tega nadleznega zvoka ne bo nic zgodilo. Pise pa tudi, da so eno serijo ?est z dpf-jem upoklicali na reklamacijo zaradi tega problema. Mislim, da ce je strosek samo tistih 33 eurov, ga bom sam zamenjal da imam mir. Bom sol v toku drugega tedna v Trst po kos in vam javim koliko pride. Kar se ti?e turbine, si lahko pri miru, crknejo bolj po redko na Mazdah, ni to Laguna
Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen.
O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.
A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele?
?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.
meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)
Ponavadi se plastika pregreje in postane trda, potem po?i. Najbolj?e da tisti ventil odstrani? in pove?e? obe cevi skupaj brez ventila in bo? potem imel sigurno mir.
Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),
Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".
Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.
Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...
Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... ...
Hvala za kakr?enkoli nasvet...
Predvidevam da ima? problem z kak?no cevko od vakuma. Provaj odstraniti plasti?ni pokrov iz motorja in najdi cevko, ki gre na regulator od turbine. Na tej cevki je vmes en nepovratni ventil, ki zna zafrkavat.
V avtu ga priklopim na kabel a muska siba preko bluetootha in moram v playerju rocno izbrati docking. Ko to naredim tudi prostorocno dela na docking a ni mikrofona. Vsakic ko startam avto!!!!!!!!
Pizda nisem se se s telefonom za katerega je v avtu vse pripravljeno toliko ubadal in plesal po cesti.
Ne morem verjeti kako bedast uporabniski vmesnik ma software, ne mores dolociti prioriteto tipa povezave, vsakic treba rocno!!!! Bluetooth ima samo on/off in pair/unpair - NOBENIH nastavitev!!!!!
Wtf kaka neuporabna stvar.
Pobrskaj po netu, lahko bos dobil kaksno aplikacijo da bos lahko stelal prioriteto povezave oziroma bos imel vec nastavitev za bluetooth...
Da kar tukaj nadaljujem, ker sem bedak, in sem se vsedel na androida in ga po?il....sem vzel na simobilu iPhone 4S, da vidim to ?udo (kot moj telefon, krekberi ostaja)
Ni kaj tehnolo?ko je zelo dober - ekran, hitrost, ohi?je....itd
Razo?aral pa me je uporabni?ko, za ta denar bi lahko bil malo bolj odprt - tu ga android preka?a na veliko,
prekolesariti mora? cel google da naredi? jailbreak, in ker nisem poznavalec teh stvarc sem najprej naredil SW upgrade (ponujen na telefonu) na 5.1 in se zaklal....5.1 ne more? ?e odkleniti, prav tako ima 4S 5.1 zaklenjen downgrade na 5.0.1 ki se ga da odkleniti
Za vsak drek rabi? itunes - najslab?a stvar pa je baterija - to je pa popolnoma razo?aranje, dr?i mi od jutra do cca 6h zve?er z wifi... :ne vem:
Dobra stvar je kapaciteta 32G in predpriprava v mazdi, kjer sedaj fura muziko in prostoro?no, ter seveda fotoaparat.
Nisem pa o ho ho navdu?en, predvsem ne za to ceno (jaz sem ga sicer dobil za 1? na obstoje?i paket) in navsezadnje visoko mese?no porabo....
Ploki, ?e zanimivost
speedtest.net:
moj simobil na iphoneu 6,8MB/2,14MB
na ?eninem androidu (T2 hosting v Simobilu po novem) 7,1MB / 1,99MB
Jaz sem imel iphona prinlizno 2 meseca in sem ga potem prodal in se vrnil nazaj na HTC-ja. Moje mnenje je, da je iphone samo status simbol in nic drugega, vreden pa ni niti priblizno svojega denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani