diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?
Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata
diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.
Mo?no je, da so kdaj menjavali olje v menjalniku in niso dali pravega noter. ?udi me, ker imajo mazde res dobre in mehke menjalnike.
mehke menjalnike? hm, meni, ko je mrzlo gre zelo te?ko v prvo, dokler se ne ogreje in s 4. v 5. tudi malo ?krkne. Olje sem menjal sem dal motul hm, ne vem kak ve?, vem pa da ni bilo potem neke razlike..je pa 1. generacija avto, FL:
Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.
Slabosti JIH NI ! ! !
Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...
Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!
?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem....
?koda ker mi navaden tester ne prebere vseh napak. Mislim da je napisana, da ena napaka ni prebrana. V petek ?el do Lj po AC in spet, ?e v 3. ko sem ?el po AC, pri?ge se mi lu?ka DPF
malo pogledam, vidim da je v regeneraciji. Po cca 30-40 km, je ?e vedno, edino lu?ka se mi ugasne po cca 20 km. Nekaj bo tukaj narobe, ko mi je ?el lampda sonda mi je zaznalo te?avo.
Ker bom v kratkem odstranil DPF filter, se spra?ujem da ni za to kriv kak drug senzor, baje da morajo vsi delati, da ti potem po odstranitvi ne dela ve? te?av..
mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.
Peba pejt do Pelkota ker ma najcnej material pa vse kar nucas bo ti zrihtu... Komplet kuplo pa vztrajnik pa vse ma ded 250? cnej ko kirkoli euroton, gmt,... ko ti ze popust dajo pa je tolk cnej... poklic vsaj...
se strinjam, gledam malo po netu, potem bom ?el do loka?nih trgovin po SLO in ITA, pa poklical Pelkota in tako naprej. Cene zelo varijrajo, predvsem zaradi poizkusov polgoljufij, ko napi?ejo komplet kit, in potem manjka ali pompa ali hidravli?ni. Tukaj je SKF-fov kit z vsem kar pripada zobatemu jermenu.
Sem malo prebiral te teme okrog menjave jermena. Za?el mi je cvilit mikrojermen pri 184kkm, zato sem odlo?am da bom naredil kar velik servis ?e zobatega jermena, ker nisem ravno prepri?an da je bilo to zamenjano pri 120kkm.
Kot sem razbral, ima Mazda dva jermena, glavni in mikro jermen. ?e razdelimo seznam rezervnih delov za oba sklopa:
1. Mikrojermesnki del
-mikrojermen
-napenjalec
-kole??ke
2. Zobati del
-zobati jermen
- hidravli?ni napenjalec
-eno ali dve kole??ki
-vodna pompa
Prosim ?e me popravite ?e je kaj narobe.
V glavnem, pri mikrojermenskem delu ni potrebno zamenjali komplet napenjalca ?e ta ni uni?en, se zamenja samo le?aj kole??ka, kateri je na napenjalcu?
Pri zobatem delu pa je iz preventive potrebno zamenjati tudi hidravli?ni napenjalec?
To pomeni da je v tem kitu vse razen hidravli?nega napenjalca?
Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.
to ima? prav, je mestna vo?nja, na ac pa nisem spremljal. ?udno pa je da se mi je na na AC pri?gala, pri 130km/h oz. cca 2300 obrati :ne vem:
Sem opazil ?e eno razliko, in sicer da mi je regeneracija trajala 12-13km, do kakega meseca nazaj. Od takrat naprej pa se mi ponovi ?e 1x, to pomeni da mi dela 12km, potem pade poraba na normalno vrednost(in obrati), ?ez kaka 2 kilometra pa se spet za?ne in traja 12 km. Nekaj ne bo vredu tukaj.
Obi?en obd reader ne bere teh napak okrog filtra ne? Ko mi je ?la lampda sonda mi jo je prebral.
Lahko cisto navaden stik ob takem vremenu in soli na kaki sondi...a je sel v standby?
Sicer se ne spomnim ampak za servisni interval 20.000km utripa in ne sveti...( ima tudi to funkcijo)
Avto je normalno delal. No, zato sem omenil da lu?ka sveti in ne utripa. Zaskrbljujo?a je tudi razdalja med regeneracijami, ta je okrog 120km. Res da je vo?nja ve?inoma mestna, ampak vseeno prepogosta. Na AC nisem spremljal kdaj je v regeneraciji.
danes se mi je na avtocesti pri?gala lu?ka "DPF", ni utripala, je gorela. Kar vem to pomeni to:
If the soot accumulation rate in the DPF is 80 % or more, the DPF indicator light
illuminates. In this case an automatic regeneration of the DPF must be performed by
driving the vehicle at an engine speed of 2000 min-1 or more and a vehicle speed of
40 km/h or more for approx. 10…15 min. As soon as the automatic regeneration process
starts, the DPF indicator light turns off.
?udno se mi zdi ker je motor delal na 2300 obratih, imel je pogoje za regeneracijo. Po nekaj kilometrih se je spet ugasnila. Olja ni preve?. To je se zgodilo ?e drugi?, v prvo prav tako na AC. Vmes sem imel pa ve?inoma mestno vo?njo, skratka slab?i pogoji, a nikoli lu?ke. Kak mesec nazaj sem mu tudi ro?no naredil regeneracijo.
Sumim da bo filter po?asi ?el po gobe. Priklopil sem ga na obd, nobene napake. Verjetno ne bere teh napak. Kot je zapisano v servisnem manualu, se shrani vsaka taka napaka. Kdo bi mi lahko prebral napako? Kaj mislite da je napaka?
Pizda mister i know eavrithing kaj pole sploh sprasujes pizda kaj kurac .. a ti morem po cisto slovensko al po ljubljansko pisat ? A ste sam tle na tem mazda forumu doloceni neki vzvisani al ki pizda ? Po ostalih forumij so drugi cisto bolj lagano in se da vse normalno zmenit in tocno ves kaj misle in on ve kaj ti misles sam tle na tem mazda forumu morte doloceni klincki vedno komplicirat ? Pa zbristeme boli me k. Mi nebo zal cene se bom pa sam.. oz. Sploh ka boste vi ki pisal pac vi doloceni nebom nc vc komentiru ka ste prow kmeti .. na piste zdej razpiste se ... komentirite !!!
Jaz poizku?am samo obdr?ati tak nivo foruma, kot sem spoznal, ko sem vstopil v ta svet - strokovnost, zato sem tako napisal.
Pridru?il sem se konec leta 2010 in niti na misel mi ni pri?lo da bi napisal tak post, kot si ga zdaj ti, ?eprav sem bil prav tako enkrat malo opozorjen, ne spomnim pa se za kaj.
Ja sej pole je ql sej mas use ze lepo pripravljeno kakor ti pise plug &play .. sam v tist pokrovcek naredis jamo in pole povezes napajanje na blaster al ki je in pole na zarnico h1 .. sam zarnnice z roko po steklu nw tikat ka pole se zamaze pa take fore ... cene pa veliko srece pri nakupu in montazi
"tist" kak?
"blaster" kaj je to?
Lej, poznam vse pokrove in blasterje, samo se spodobi za tak forum, da se potrudi? s Sloven??ino in malo strokovnosti v odgovorih. Pa ne mi zamerit, tud jaz ne pi?em perfektno
tukaj pi?e da proizvaja manj temperature kot 55W halogenka? Komu je potemtakem topila le?o oz. sen?nik?
Bi bil vredu ta kit?
55W XENON HID CONVERSION KIT H1 MAZDA 6 2002-2007
55w Full xenon Conversion kit, allows you to convert the dip or main beam to true Xenon HID. This kit is for the dip beam in the cars in the title
300% more light than standard halogen
12v AC 55w
Plug and play. No need to cut into your cars wiring
Latest digital Slim ballasts with very low fail rate
Lasts up to 10 times longer than standard Halogen
Safe to use in plastic headlights (they actually produce less heat than 55w Halogen)
2 Years warranty on bulbs and ballasts (free to swap for new)
Ballasts are E4 marked although all kits are now for "off road use" only
Available in 4 colours
5000K - OEM WHITE - 4400 lumens
6000K - ICE WHITE WITH SLIGHT BLUE TINT - 4200 lumens - SENT BY DEFAULT AND MOST POPULAR
8000K - NOTICEABLE BLUE - 4600 lumens
10000K - DEEP BLUE - 4400 lumens
Lumens is the brightness. 55W is about 1000 lumens brighter than 35W Standard Halogen is about 1100 lumens. LOWER THE K THE BRIGHTER THE LIGHT
Check the photo to see the difference
In the box:
Pair HID bulbs
Pair Digital 55w Ballasts
Pair Ballast mounting brackets
Other wiring needed
Instructions
55W Ballast technical:
Input Voltage 7-20v
Working Voltage 12v
Working Temperature -40 - 105 Degrees C
Starting Current >6.5A
Working Current 3.5A
IF YOU WANT A COLOUR OTHER THAN 6000K PLEASE LET US KNOW AT THE CHECKOUT
This kit is not canbus compatible and all cars in the title have been carefully selected and do not have a canbus wiring system. Please check our other listings for canbus compatible kits. Canbus is basically error reporting. If you car tells you when a bulb has blown then normally your car has canbus.
stari po mojem raj?i 35 w zaradi le?e . bo vseeno dobro svetlo , lp ale?
ok, hvala za nasvete. Sem malo brskal po googlu in ?na?el prav tukaj temo o xenonkah. So to obdelovali na? dana?nji slavljenec, Boss&C.O. ?e davnega leta 2007
se strinjam z markom 91 to je to ,?e je lu? z le?o in bela svetloba xeon je ok .seveda strokovno montirano seveda ti lahko komplicirajo prijatli v modrem in na tehni?nem preg. mislim da ne ..malo se ?e posvetuj lp ale?
Ima le?o ja, govora je o Mazdi 6. Marko je rekel da je vzel raj? 35W, da mo?nej?e lahko stopijo le?o? Je tudi tukaj kaka alternativa? Pa? ?e ?e bom ?el v to, naredim da bo zadeva svetila kot je treba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja sej sem dal ecu batko-tu to narest. Pri kontaktu se v?ge in takoj ugasne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani