Na stari 323 sem imel na sesalnem kolektorju dva vhoda za vakum od bremz. En je bil povezan s cevjo na servo oja?evalec od bremz, na drugem, na drugi strani je bila gumica, ki je tistega dihtala. Ko mi je enkrat dol padla sem tudi imel celo ?talo z obrati. Mogo?e bi ?e to preveril ?e ti tukaj slucajno vle?e.to so naredili da so lahko isti motor uporabljali za volan na levi ali desni strani. ?e nima? gumice gor probaj pokrit s prstom ?e se spremeni kaj pri obratih.
Daj za foro preveri ?e filter nafte. En znanec je imel podoben primer, vse ?ivo so probavali, na koncu so pa menjali filter nafte. ?e ga ?e nisi menjal, je itak fajn da ga zdaj preden mraz ?e bolj stisne.
akumulator je bil kupljen nov pred dvemi tedni.cev rebrasto pa ?e ?akam da dobim po po?ti.je pa sedaj slede?i problem razpadla je tudi tale cev ki ima posodico.en del cevi gre v motor.kje se da to dobiti?
daj malo bolj na ?iroko slikaj pa ?e kak?en drug kot. Pomagalo bi tudi ?e slika? kje si to snel.
hvala za odgovor.povej mi se kaksen je to fergazer sprej? novo cev sem pa ze narocil.glede avta ne vem ve ima egr.avto pa je mazda 323f 1.5 1997 sorodnik prvi lastnik.bom pa v kratkem predstavil moja dva avta.ta drugi je pa peugeot 806 1995 letnik.2.0 turbo bencinar.
V trgovini z avtodeli reci za fergazer spej. Stane manj kot 10?, raztaplja vso nesnago ki nastane.
Nastavljanje prostega teka z vijakom na ohi?ju lopute ti ne priporo?am na pamet ?telat. Avto mora bit v takoimenovanem servisnem na?inu preden se spravi? to po?et, ker druga?e ne bo efekta. ?e ima? povito cev med filtrom in loputo, jo zamenjaj, ker je velika verjetnost da je to problem ker ti vle?e fovf? zrak mimo senzorja pretoka zraka in potem ti lambda stalno popravlja obrate.
Loputo spucaj s fergazer sprejom ne s krpo in raznimi pripomo?ki. Ro?no jo dvigni in pogumno tud not ?pricni. Pri ugasnjenem motorju seveda. Preveri tudi vakum cevke, lahko da kak?na spu??a. ?e ima? egr, je tudi ta lahko problem.
pozdravljeni, pred dnevi kupil m5 2008D in ugotovil da tempomat ne dela. vklopim ga z on/off sveti oran?en napis, ko probam nastaviti hitrost ne deljuje.
Namotajte volan do konca, ugasnite motor in potem z malimi gibi premikajte levo desno. ?e poka je povezano z volansko letvijo in je nekje luft. To sva z mehanikom ugotovila na zadnjem servisu.
Je pa treba le?o tudi z notranje strani o?istit. Z istim orodjem skozi luknjo od ?arnice. Je sicer za ene dve uri dela za obe lampi z demonta?o in monta?o, ampak se spla?a ker ni treba lamp menjati. Su?il sem vlago s fenom za lase in pustil da se pohladi z odprtimi loputami od ?arnic.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na stari 323 sem imel na sesalnem kolektorju dva vhoda za vakum od bremz. En je bil povezan s cevjo na servo oja?evalec od bremz, na drugem, na drugi strani je bila gumica, ki je tistega dihtala. Ko mi je enkrat dol padla sem tudi imel celo ?talo z obrati. Mogo?e bi ?e to preveril ?e ti tukaj slucajno vle?e.to so naredili da so lahko isti motor uporabljali za volan na levi ali desni strani. ?e nima? gumice gor probaj pokrit s prstom ?e se spremeni kaj pri obratih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani